Η Volvo Car Hellas έχει επιλέξει την υψηλή γαστρονομία ως ένα από τα βασικά πεδία για την επικοινωνιακή στρατηγική της μάρκας. Η Σουηδική εταιρία θεωρεί ότι η διακριτική πολυτέλεια, την οποία πρεσβεύει ως αξία η Volvo, αντανακλάται στη σύγχρονη υψηλή γαστρονομία, αποτελώντας από κοινού βασικά στοιχεία αυτού που αποκαλούμε σήμερα «ευ ζην».
Υπό αυτό το πρίσμα, η Volvo έχει υπάρξει χορηγός των Χρυσών Σκούφων τα τελευταία χρόνια, ενώ παράλληλα έχει συνεργαστεί με το σκανδιναβικό εστιατόριο Safka και – εδώ και ένα χρόνο – έχει ξεκινήσει μία πολυεπίπεδη συνεργασία με το βραβευμένο Σεφ Έκτορα Μποτρίνι.
Στο πλαίσιο αυτής της ευρύτερης επικοινωνιακής πολιτικής, η Volvo είναι χορηγός της εκδήλωσης «Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά», η οποία πραγματοποιείται σήμερα , Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου , στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, από 13.00 έως 20.00.
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός τιμά την Ημέρα της μητέρας με μεγάλη ανοικτή συναυλία στο Πεδίον του Άρεως (12/5)
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Ε.Ε.Σ.), στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας της Μητέρας, διοργανώνει την Κυριακή 12 Μαΐου 2024 και ώρα…