Το Renault Group κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 σε σχέση με το 2024, κατέγραψε αύξηση +1,3% στις συνολικές πωλήσεις. Στο + 5,7%, η αύξηση στην Ελλάδα
Η στρατηγική του Renault Group δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία αξίας, έναντι του όγκου πωλήσεων. Δίνει έμφαση στο πιο κερδοφόρο κανάλι, αυτό των λιανικών πωλήσεων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν, πλέον, πάνω από το 56% των συνολικών πωλήσεων. Σε αυτό το κανάλι, που δέχεται αυξημένες πιέσεις τους τελευταίους μήνες, το Renault Group διατηρεί μερίδιο πάνω από 15 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς, με 4 μοντέλα του να συγκαταλέγονται στα 10 πρώτα σε πωλήσεις.
Από 15 ποσοστιαίες μονάδες το ποσοστό των εξηλεκτρισμένων οχημάτων του Group έφτασε στο 44% των πωλήσεων (εκ των οποίων 12,3% είναι αμιγώς ηλεκτρικά), στο πρώτο εξάμηνο του 2025.
Αναλυτικά
Renault: 394.278 επιβατικά οχήματα (+8,4%). Η Renault ανέβηκε μία θέση και πλέον κατατάσσεται 2η στην Ευρώπη (PC+LCV). Το Clio είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη, σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια διανομής.
Το 59% των οχημάτων Renault που πουλήθηκαν ήταν εξηλεκτρισμένα. Ένα στα δύο μοντέλα που πωλήθηκαν ήταν υβριδικό (HEV), σημειώνοντας αύξηση +36,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η Renault είναι η δεύτερη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών (HEV).


Παράλληλα, στις κατηγορίες C και άνω, οι οποίες αντιστοιχούν στο 40,1% του μείγματος πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+0,4 μονάδες), η Renault κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο +52%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, χάρη στα Austral, Espace και Rafale.
Το Renault Group κατέγραψε αύξηση των συνολικών πωλήσεών του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+1,3% σε σύγκριση με το 2024), φτάνοντας τις 1.169.773 ταξινομήσεις οχημάτων.
Dacia: 308.957 επιβατικά οχήματα (+1,1%) και μερίδιο αγοράς 4,5% (+0,1 μονάδα). Η Dacia διατηρεί τη θέση της στο ευρωπαϊκό βάθρο των πωλήσεων λιανικής.
Το Dacia Sandero, με 151.948 πωλήσεις παγκοσμίως, παραμένει το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ευρώπη (PC), σε όλα τα κανάλια πώλησης, αλλά και το κορυφαίο μοντέλο στις λιανικές πωλήσεις από το 2017.




Για τη Dacia, το 23,5% των πωλήσεων αφορά εξηλεκτρισμένα οχήματα. Το ποσοστό των υβριδικών έφτασε το 17,2%, αυξημένο κατά 11,8 μονάδες, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, κυρίως λόγω της επιτυχίας του νέου Duster.
Συνολικά, η Dacia ενισχύει διαρκώς τη δυναμική της, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό τους υπάρχοντες.
Ανοδική πορεία και στην Ελλάδα
![]()
![]()
Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση πέρυσι, συνολικά το Renault Group στην Ελλάδα, αύξησε το μερίδιό του κατά 60,5%, στο 5,7%, με 4.459 πωλήσεις, έναντι 2.778 ταξινομήσεων, πέρυσι το 1ο εξάμηνο.
Αναλυτικότερα, η Renault ανέβασε το μερίδιό της στο 2,6%, από το 1,8% πέρυσι (με αύξηση της τάξης του 47,6%), ενώ η Dacia ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά, με μερίδιο 3,1% από 1,8% (αύξηση της τάξης του 73,5%).
Π. Χαλάτσης



