Οικονομία

Ξεκίνησε η λειτουργία του «my1521» από την ΑΑΔΕ – Πώς λειτουργεί

Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης «my1521» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη.

Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.

«Με το my1521 εγκαινιάζουμε έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης που μετασχηματίζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούμε τον πολίτη αλλά και τον τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στο φορολογούμενο» δήλωσε ο κ. Πιτσιλής. Πρόσθεσε ότι ο στόχος είναι «να έχουμε μια πιο αποδοτική, πιο ανοικτή και πιο φιλική δημόσια διοίκηση που βάζει στο επίκεντρο τον πολίτη και προσαρμόζεται στις ανάγκες του, με σεβασμό και κατανόηση».

Από τη μεριά του ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι υποχρέωσή μας» προσθέτοντας πως «το 1521 έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων». «Έχουμε υποχρέωση να μειώνουμε τους φόρους όσο μπορούμε, αλλά και να εξυπηρετούμε τους φορολογουμένους με τον καλύτερο τρόπο. Η ΑΑΔΕ έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα μπροστά όλα τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα προς την κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της. Και τώρα με το 1521 η επαφή της με τους φορολογούμενους γίνεται πιο άμεση και πιο σύγχρονη» σημείωσε.

«Σήμερα εγκαινιάζουμε ένα ακόμη πολύ σημαντικό βήμα στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δημόσιο, στην εμπειρία αυτής της εξυπηρέτησης» ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συμπληρώνοντας πως «ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε θέσει από το 2019 έναν στόχο: ο τρόπος που το Δημόσιο, που το κράτος εξυπηρετεί τους πολίτες, να αλλάξει ραγδαία, μέσα στα επόμενα χρόνια».

Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Πιερρακάκης αυτό έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό από το gov.gr, από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, από μία σειρά από αλλαγές επισημαίνοντας πως το Δημόσιο δεν εξυπηρετεί τους πολίτες μόνο ψηφιακά. Απαιτείται η λεγόμενη «πολυκαναλική εξυπηρέτηση. Η σύλληψη λοιπόν πια είναι; Διαρκώς να βελτιωνόμαστε και διαρκώς να πετυχαίνουμε καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων από το κράτος. Είναι μια μεταρρύθμιση η οποία χτίζεται μέρα με την ημέρα, είναι κάτι στο οποίο το κράτος διαρκώς βελτιώνεται και νομίζω ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και έχει αγκαλιαστεί από όλους τους πολίτες» κατέληξε.

Reporter4 Now24

Recent Posts

31ο ράλι Σπριντ Πύργου: Με 30 συμμετοχές ο 5ος και τελευταίος γύρος του Κυπέλλου ράλι Χώματος

Υπάρχουν φορές που στον τελευταίο αγώνα κρίνεται ο τίτλος του πρωταθλήματος και συγκεντρώνονται αρκετές συμμετοχές…

4 ώρες ago

Προθεσμία για να απολογηθεί έλαβε ο 23χρονος για την έκρηξη σε οικία στα Βορίζια

Προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί την ερχόμενη Δευτέρα ζήτησε και έλαβε ο 23χρονος που συνελήφθη χθες…

4 ώρες ago

Επιχείρηση του «ελληνικού FBI» στη Βόρεια Ελλάδα-Συνελήφθη 19χρονος Τούρκος

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος χθες, Τετάρτη (12/11),…

4 ώρες ago

Περισσότεροι από 350 εθελοντές της HELLENiQ ENERGY έτρεξαν στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Με πάνω από 350 συμμετοχές εργαζομένων από έξι χώρες, η HELLENiQ ENERGY Running Team έδωσε…

4 ώρες ago

Εξάρθρωση σπείρας που παρίστανε υπαλλήλους ΔΕΔΔΗΕ-30 συλλήψεις, 7,6 εκατ. ευρώ το παράνομο όφελος

Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις πρωινές ώρες της Πέμπτης (13/11) μεγάλη επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Δίωξης…

4 ώρες ago

Ford: Πρεμιέρα για την έκδοση California Special της ηλεκτρικής Mustang Mach-E

Η Mach-E ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία με την σπορ, δίθυρη Mustang Είναι ο απόλυτος συνδυασμός μιας…

5 ώρες ago