Την επέκταση της συνεργασίας της με την Toyota ανακοίνωσε η Samsung σηματοδοτώντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα εμπορικής σήμανσης της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Η Samsung Electronics Co. Ltd, ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με την Toyota Motor, μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Η επέκταση αυτής της συνεργασίας έρχεται μετά τον ψηφιακό μετασχηματισμό 1.250 αντιπροσωπειών της εταιρείας σε 40 χώρες που ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2025 στην Ευρώπη.
Ήδη η Samsung έχει εγκαταστήσει 23.000 οθόνες Smart Signage- δηλαδή έξυπνες οθόνες σήμανσης και λογισμικού απομακρυσμένης διαχείρισης που συνέβαλαν στον εκσυγχρονισμό των αντιπροσωπειών της Toyota παγκοσμίως- σε αντιπροσωπείες της Toyota σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Κοινοπολιτεία των Ανεξάρτητων Κρατών (CIS).
Η συνεργασία στοχεύει στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης και συνδεδεμένης αγοραστικής εμπειρίας για τους πελάτες, μετατρέποντας τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες σε δυναμικά, ψηφιακά, βελτιωμένα περιβάλλοντα.
Οι επισκέπτες των ψηφιακών αντιπροσωπειών της Toyota μπορούν να περιηγηθούν ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα οχημάτων, να δουν τις προδιαγραφές τους και να εξερευνήσουν τις διαθέσιμες προσφορές απευθείας μέσω των οθονών Samsung Smart Signage.
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της ομάδας Enterprise Business, Visual Display (VD) Business στη Samsung Electronics δήλωσε ότι :
«Η τάση της ψηφιοποίησης των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων επιταχύνεται παγκοσμίως και η ψηφιακή σήμανση διαδραματίζει βασικό ρόλο σε αυτήν τη μετατόπιση. Μέσω της συνεργασίας μας με την Toyota Motor, είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε τεχνολογικές λύσεις που ενισχύουν τη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου με τους πελάτες παγκοσμίως. Επίσης, έχουμε δεσμευθεί να αναπτύσσουμε διαφοροποιημένες τεχνολογίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των διαφορετικών αγορών παγκοσμίως».
Όλες οι ψηφιακές οθόνες των αντιπροσωπειών υποστηρίζονται από το MagicINFO, την ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης διαχείρισης συσκευών της Samsung, η οποία επιτρέπει στις ομάδες της Toyota να παρακολουθούν την απόδοση της οθόνης και να αντιμετωπίζουν προβλήματα σε όλο το δίκτυο οθονών της από έναν κεντρικό πίνακα ελέγχου. Αυτή η ρύθμιση βοηθά στον έλεγχο του υλικού, στην ελαχιστοποίηση του χρόνου διακοπής λειτουργίας και στη διασφάλιση της συνεπούς λειτουργίας της οθόνης χωρίς την ανάγκη επιτόπιας υποστήριξης.
O Dirk Christiaens, Business Transformation and Brand Experience Manager στην Toyota Motor Europe δήλωσε με τη σειρά του:
«Η ενσωμάτωση της ψηφιακής σήμανσης της Samsung στις αντιπροσωπείες μας έχει προσθέσει πραγματική αξία σε κάθε στάδιο της πορείας του πελάτη. Υπάρχουν πολλά στάδια στη διαδρομή αγοράς αυτοκινήτου και πρέπει να επικοινωνούμε τις σωστές πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή για να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη. Η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης των οθονών μας σε πραγματικό χρόνο μέσω του MagicINFO έχει αυξήσει σημαντικά την εμπλοκή των πελατών σε όλες τις ψηφιακές αντιπροσωπείες μας».