Του Περικλή Χαλάτση
Όσοι αγαπούν την ηλεκτροκίνηση, έχουν parking στο σπίτι τους και μπορούν να εγκαταστήσουν ένα wallbox για πιο γρήγορη φόρτιση, τότε το BYD Atto 2 θα είναι μια καλή λύση για τις αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις
Το BYD Atto 2 είναι η λύση που δίνουν οι κινέζοι για τους ευρωπαίους καταναλωτές που θέλουν μια κατηγορία κάτω από το μεγαλύτερο Atto 3. Είναι το SUV που έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (βοηθάει στο χωματόδρομο), είναι πιο μικρό και πιο ευκολοδήγητο στην πόλη έχοντας παράλληλα μια καλή αυτονομία έως 310 χιλιόμετρα.
Θα πείτε όμως τώρα. Με τέτοια μπορώ να πάω μέχρι το Ναύπλιο και να επιστρέψω στην Αθήνα χωρίς στάση;
Η απάντηση είναι ναι (150 + 150 = 300 χλμ) αλλά η συμβουλή μας είναι ότι δεν μπορείτε να το κάνετε αν δεν σταματήσετε για μισή ώρα σε κάποιο βενζινάδικο.
Από τη στιγμή που κάποιος θέλει να ακολουθήσει τη λύση της ηλεκτροκίνησης είναι σίγουρα προετοιμασμένος για τέτοιες στάσεις. Δίνει φυσικά και μόνος του τις δικαιολογίες. Μια στάση για ξεκούραση, ένα καφέ η μια πορτοκαλάδα και πέρασε η ώρα.
Υπάρχει και η άλλη άποψη που επιμένει στη λύση των Hybrid εκδόσεων. Που δεν θέλει να ακούει για ηλεκτροκίνηση. Και δεν θέλει να κάνει στάσεις στα βενζινάδικα που διαθέτουν φορτιστές.
Ας αφήσουμε όμως τον καθένα να επιλέξει αυτό που πιστεύει ότι τον εξυπηρετεί. Δοκιμάζουμε λοιπόν το BYD Atto 2 και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.








Τέσσερα άτομα ταξιδεύουν χωρίς να στριμώχνονται ενώ το πορτμπαγκάζ φιλοξενεί 400 λίτρα. Εάν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ο ωφέλιμος χώρος αυξάνεται στα 1.340 λίτρα.
Πριν ξεκινήσουμε να σας πούμε τις οδηγικές εμπειρίες να δώσουμε μερικά χαρακτηριστικά.


Στα πλαϊνά του Atto 2 ξεχωρίζουν οι διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά. Προστατεύεται περιμετρικά με μαύρη πλαστική επένδυση, στην οποία υπάρχουν πινελιές από το χρώμα του αμαξώματος δίνοντας έτσι μια καλύτερη εικόνα στο εξωτερικού του μοντέλου.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή οροφής πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.




Διαθέτει LED προβολείς και πίσω φώτα ημέρας, ενώ ευχάριστη είναι η πανοραμική οροφή ( διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο). Οι προβολείς στη μεγάλα η μεσαία σκάλα ρυθμίζονται με τον έξυπνο σύστημα ανίχνευσης. Το παρκάρισμα γίνεται εύκολα χάρη των αισθητήρων που διαθέτει.
Μας άρεσε η περιστρεφόμενη οθόνη αφής 10,1 ιντσών αλλά και το σύστημα infotainment που περιλαμβάνει ασύρματη συνδεσιμότητα για Android Auto και Apple CarPlay.
















Στην οδήγηση














Το γεγονός ότι είχαμε στη γρήγορη εκκίνηση στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης, είναι λογικό. Η μετάδοση της κίνησης είναι στους εμπρός τροχούς. Αν με ρωτήσετε αν τα κρατήματα του στις στροφές είναι καλά θα σας πω ναι αρκεί να μην ξεπεράσετε τα όρια του. Και αυτό γιατί η ανάρτηση είναι μαλακή για ξεκούραστες μετακινήσεις. Η ανάρτηση είναι μπροστά τύπου ΜακΦέρσον και ημιάκαμπτος πίσω.
Οι τιμές εκκίνησης (με το στάνταρ χρώμα Surfing Blue, μεταλλικό) είναι 28.990 για την έκδοση Comfort και 30.990 για την έκδοση Design ( αυτοκίνητο δοκιμής)


Η BYD προσφέρει πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ., εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τη μπαταρία, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.



