Η πανελλαδική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi Q3 Sportback με την ανανεωμένη σχεδίαση, τη νέα τεχνολογία φωτισμού και το μοντέρνο ψηφιακό εσωτερικό έγινε την περασμένη εβδομάδα.
Η αποκάλυψη του νέου Audi Q3 που έγινε την περασμένη εβδομάδα, συνοδευόταν και από ένα σύντομο οδηγικό τέστ. Πήραμε μια πρώτη γεύση από το πολλά υποσχόμενο Audi Q3 ,3ης γενιάς και σας μεταφέρουμε σήμερα – ετεροχρονισμένα λόγω του γερμανικού embargo που έληξε τα ξημερώματα- τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Μπορεί το Q3 να ήταν το best seller αλλά όπως είπε και ο κ. Ανδρέας Χαλμπές (Head of Audi & Bentley) οι στόχοι διαρκώς αλλάζουν. Ακόμη και το πιο πετυχημένο μοντέλο η Audi το εξελίσσει και το κάνει ακόμη καλύτερο.


Το Q3 για περισσότερα από δέκα χρόνια, αποτέλεσε επιλογή εμπιστοσύνης για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες, προσφέροντας δυναμισμό με ουσία. Το συγκεκριμένο μοντέλο συνδύαζε premium ποιότητα, τεχνολογική πρωτοπορία και καθημερινή πρακτικότητα.
Τώρα ήρθε το Audi Q3, 3ης γενιάς και με αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο η γερμανική εταιρία ανοίγει το πεδίο της σε οικογενειάρχες που ψάχνουν την απόλυτη τελειότητα σε τιμές που δεν ξεφεύγουν από τα στάνταρ τους.
Το νέο Q3 εκφράζει μια αισθητική που ωριμάζει χωρίς να χάνει τη νεανική του ενέργεια. Το πλατύ Singleframe χαρίζει αυτοπεποίθηση στο εμπρός μέρος, ενώ οι χαρακτηριστικοί quattro blisters –οι μυώδεις «ώμοι» των φτερών– προβάλλουν το κλασικό Audi DNA. Οι επιφάνειες «παίζουν» με το φως και τη σκιά, δημιουργώντας όγκους που δείχνουν το αυτοκίνητο στέρεο, planted, έτοιμο να κινηθεί.
Η αεροδυναμική βελτιστοποίηση βοηθά τόσο στην αποδοτικότητα όσο και στην ησυχία κύλισης. Για πρώτη φορά στην compact κατηγορία της Audi, είναι διαθέσιμα ακουστικά κρύσταλλα εμπρός που «φιλτράρουν» τον θόρυβο του αέρα, αναβαθμίζοντας την premium αίσθηση στο ταξίδι.
Η έκδοση Sportback τονίζει την coupe πλευρά του Q3 με οροφή χαμηλότερη κατά 29 mm, προσθέτοντας ροή στη σιλουέτα χωρίς ουσιαστική επίπτωση στην πρακτικότητα. Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV με δύο πρόσωπα: λειτουργικό όταν το χρειάζεσαι, αισθησιακά δυναμικό όταν το κοιτάς.
Όπως πάντα λεπτομερέστατη ανάλυση για το ολοκαίνουργιο Q3 και την φιλοσοφία “Vorsprung durch Technik” , έκανε ο Κώστας Μανούσος, επικεφαλής εκπαίδευσης της Kosmocar.


Αναφέρθηκε στη νέα γενιά του Q3, με τον πιο ώριμο σχεδιασμό, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά , που το φέρνει στην κορυφή της κατηγορίας του.
Στην ελληνική αγορά εισάγονται τρεις εκδόσεις που καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις των πελατών με κινητήρες Mild Hybrid, Diesel και Plug-in Hybrid.
Ο 1.5 TFSI 110 kW (150 hp) με Mild Hybrid και Cylinder on Demand, σε συνδυασμό με S tronic 7 σχέσεων – είναι ιδανικός για όσους θέλουν χαμηλή κατανάλωση με σπιρτάδα στην πόλη.
Ο 2.0 TDI 110 kW (150 hp), 360 Nm με S tronic 7 σχέσεων είναι η απόλυτη επιλογή για μεγάλες αποστάσεις και σταθερά χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Το Q3 TFSI e-hybrid σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις έχει 119 km WLTP ηλεκτρικής αυτονομίας ( φορτίσεις AC 11 kW / DC 50 kW) και η συνολική του αυτονομία είναι λίγο πάνω από τα 900 km.
Μετά την παρουσίαση οδηγήσαμε το νέο Q3. Ξεκινήσαμε από τη Γλυφάδα με κατεύθυνση το Σούνιο. Λίγο μετά τη Βάρκιζα, εκεί που οι στροφές διαδέχονται η μία την άλλη είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα κρατήματα του οικογενειακού SUV με τους άπλετους χώρους.
Το Q3 Sportback διαθέτει 17’’ ζάντες στάνταρ, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει επιλογές από 18’’ έως 20’’, με αεροδυναμικές σχεδιάσεις σε 18’’ και 19’’ που μειώνουν τις απώλειες και προσθέτουν οπτικό βάρος.
Αν το οδηγήσετε σε κάποιο από τεστ πελατών που θα οργανώσει στο μέλλον η Audi θα καταλάβετε στην πράξη πως λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας.
Σήμερα δεν πρόκειται να σας κάνουμε ανάλυση για όλα τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει το Q3. Θα σας πούμε όμως ότι διαθέτει Digital Matrix LED προβολείς με micro-LED και τα Digital OLED πίσω φώτα. Περισσότερα για αυτά όταν θα το πάρουμε για τεστ και θα το δοκιμάσουμε σε δρόμους που δεν έχουν καθόλου φωτισμό.


Η Μαρίζα Πετράκου, Head of Marketing, Communications & PR Audi, Volkswagen, Skoda, Bentley, Kosmoride, Dribe και ο Ο Ηλίας Τσούνης, Head of PR της Kosmocar A.E
Πέντε άτομα θα ταξιδέψουν άνετα. Έχει μήκος 4,53 m, πλάτος 1,86 m, ύψος 1,58 m και μεταξόνιο 2,81 m. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από 488 L (375 L στο e-hybrid) και φτάνει τα 575 L με μετακίνηση της πίσω σειράς και όρθια ρύθμιση της πλάτης. Με πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων, διαμορφώνεται επίπεδος χώρος έως 1.386 L (1.293 L στο e-hybrid)) – ενώ το Sportback φτάνει έως 1.289 L (1.196 L στο e-hybrid). Η πίσω σειρά μετακινείται και ρυθμίζει κλίση, ώστε να βρίσκεις κάθε φορά το «sweet spot» μεταξύ άνεσης επιβατών και φόρτωσης.
Τιμές
Στις εκδόσεις με quattro, η μετάδοση προσφέρει ήρεμη σιγουριά στο βρεγμένο, ισορροπία σε μικτές επιφάνειες και προοδευτική ελκτική ικανότητα στην έξοδο της στροφής.
Στο e-hybrid, η ρύθμιση του σασί έχει προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες βάρους, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι +10 mm σε σχέση με τη βάση, για λόγους προστασίας και αξιοπιστίας στις ελληνικές αστικές συνθήκες (σαμαράκια, κακής ποιότητας οδόστρωμα).
Περ Χαλ