Αν τα δούμε τα πράγμα κατ’ αναλογία, εκεί που η Ελλάδα διαθέτει 100 εργάτες για ένα δημόσιο έργο η Κίνα διαθέτει 1000. Και λίγους λέω.
Όταν βρέθηκα στην Κίνα (στη Σανγκάη) που έφτιαχναν μια εθνική οδό πάνω στην άλλη, δηλαδή τέσσερις λωρίδες στο έδαφος και τέσσερις πάνω από την ίδια χάραξη σε γέφυρα, δεν υπήρχε κανένας εργάτης να κάθεται. Οι εργοδηγοί ήταν από πάνω από τους εργάτες και έδιναν οδηγίες ενώ οι υπεύθυνοι αρχιμηχανικοί πετούσαν με το ελικόπτερο και κατέγραφαν τις παρατηρήσεις τους.
Πάμε λίγο στην Ελλάδα
Όπως ξέρετε, ο Ε 65, ο δρόμος που θα συνδέσει την εθνική οδό από το ύψος της Λαμίας μέχρι την Εγνατία οδό έχει δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι την Καλαμπάκα. Καταπληκτικός δρόμος. Φθάνεις στην Καρδίτσα η στα Τρίκαλα χωρίς να το καταλάβεις. Μένει μόνο ένα μεγάλο κομμάτι 50 χιλιομέτρων για να φθάσει έξω από τα Γρεβενά και να ενωθεί με την Εγνατία οδό. Οι υπεύθυνοι διαβεβαιώνουν την Κυβέρνηση ότι μέχρι του χρόνου το Μάιο η Ιούνιο 2026 θα είναι έτοιμος ο δρόμος και θα δοθεί στην κυκλοφορία.Περάσαμε πριν από 15 ημέρες και τραβήξαμε μερικές φωτογραφίες. Λέτε να προλάβουν; Προσωπικά δεν το νομίζω.




Λέτε να προλάβουμε 13 μήνες πριν την παράδοση του έργου των 50 χιλιομέτρων όταν ακόμη σε πολλά σημεία ακόμη οι μπουλντόζες ανοίγουν δρόμο στα χωράφια;
Περ Χαλ



