Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Ιούλ 2021
Auto-Moto

Χωρίς θεατές η Ανάβαση Ριτσώνας 2021

Χωρίς θεατές λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού αλλά και με το θερμόμετρο να γράφει 40 βαθμούς κελσίου έγινε την Κυριακή η Ανάβαση Ριτσώνας, που ο 3ος γύρος του θεσμού και μετράει στο πρωτάθλημα αναβάσεων.

Από τους 144 οδηγούς που είχαν δηλώσει συμμετοχή τελικά πήραν μέρος 140. Ο συναγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες ήταν ιδιαίτερα έντονος. Το συνολικό μήκος της ανάβασης είναι 3100 μέτρα με αρκετές γρήγορες αλλά και τεχνικές στροφές.

Η ανάβαση Ριτσώνας είναι από τις πιο γνωστές του πρωταθλήματος και συγκεντρώνει πολλές συμμετοχές και χιλιάδες οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού που φέτος όμως δεν επετράπη να βρεθούν στα αγαπημένα τους σημεία.

Μάχη με τα δευτερόλεπτα είχαμε σε όλες τις κατηγορίες και ο συναγωνισμός δεν έλειψε παρά τα προβλήματα που δημιούργησε ο καύσωνας σε οδηγούς, μηχανικούς αλλά και κινητήρες.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus RS) πέτυχε τη δεύτερη φετινή νίκη του στη Formula Saloon. Ο πρωταθλητής της κατηγορίας, από το πρώτο κιόλας σκέλος είχε  μια διαφορά δύο δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του και έτσι στην επανάληψη ανέβηκε με λιγότερο άγχος. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX και στην 3η θέση ο Κώστας  Πατσουρέας με ίδιο αυτοκίνητο.

Με ένα Volkswagen Golf τέταρτης γενιάς, ο Νίκος Γκίκας επικράτησε στην FST2, με τον «Κανέλλο» (Peugeot 106) να είναι ο ταχύτερος στην FSA.

Ο Πάνος Κύρκος οδήγησε έξυπνα το Mitsubishi Lancer Evo IX και κέρδισε την Ομάδας Ν! Τον 32χρονο Κύρκο απείλησε ο Μηνάς Μπενής με Lancer 9ης γενιάς. Μάχη μέχρι το τέλος είχαμε στη Ν κατηγορία έως 2 λίτρα.

Τρείς οδηγοί,οι Κωνσταντίνος Καραθανάσης ,Μάριος Ξανθάκος και Σάκης Γιαννούλης έκαναν ακριβώς τον ίδιο χρόνο και ανέβασαν το ενδιαφέρον του συναγωνισμού για το δεύτερο σκέλος. Τελικά στη δεύτερη προσπάθεια νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης με Honda Civic Type R EP3, ο οποίος επανέλαβε την επιτυχία του 2019 με μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τους αντιπάλους του!

Ο Μάριος Ξανθάκος τερμάτισε δεύτερος, με τον Γιαννούλη να συμπληρώνει την τριάδα. Χαρακτηριστικό της κόντρας είναι πως η διαφορά του νικητή από τον τρίτο ήταν μικρότερη του ενός δευτερολέπτου!

Στην Ομάδα Α, ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη.

Εντυπωσιακά οδήγησε ο Κρητικός Γιώργος Περουλάκης, ο οποίος με  ένα Lancer όγδοης γενιάς τερμάτισε στη δεύτερη θέση της Α κατηγορίας και τρίτος τερμάτισε ο  νικητής το 2019, Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC.

Στην Α έως 2 λίτρα, ο Κωνσταντίνος Ντόφης πραγματοποίησε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, οδηγώντας ένα Honda Civic Type R R3, αφήνοντας αρκετά πίσω τον Νίκο Ζακχαίο. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Παντελάκης με Renault Clio R3.

Ο  Βασίλης Μπάτζανος που ηταν από τα φαβορί του αγώνα ,έκανε τετ-α-κε στο πρώτο σκέλος με αποτέλεσμα να χάσει κάθε ελπίδα για νίκη στην επανάληψη.

Την ανατροπή στην Ομάδα Ε, την έκανε ο  Απόστολος Κούσης  (Honda Civic Type R FN2) . Ο Χαλκιδαίος Γιώργος Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) ενώ πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος στο δεύτερο καθυστέρησε και έχασε  τη νίκη.Πίσω του τερμάτισε ο οδηγός από τη Χαλκίδα, ο Παντελής Βασιλειάδης με Citroen AX. Και σε αυτή την κατηγορία η διαφορά του νικητή Κούση από τον τρίτο Βασιλειάδη ήταν μικρότερη του ενός δευτερολέπτου!

Ο Κωνσταντίνος Αγγελάκης «έκλεψε την παράσταση» στην κατηγορία των Ιστορικών και κέρδισε με το Ford Escort RS 2000 MKII και τα δύο σκέλη του αγώνα. Ο Ιωάννης Κάτσικας με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε δεύτερος ενώ ο Λεωνίδας Τσαγγαράς συμπλήρωσε την καλύτερη τριάδα με Opel Ascona 400.

Στο Ενιαίο,με  πανομοιότυπα Skoda Fabia 1.2 Turbo , κυρίαρχος και στα δύο σκέλη ήταν ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος. Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Πίσω του τερμάτισαν ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης και ο Στάθης Κουκέας.Στο δεύτερο ανέβασμα, ο Στάθης Κουκέας τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Γιώργο Σαρταμπάκο. Δυστυχώς η κατηγορία δεν συμπλήρωσε τον απαιτούμενο αριθμό συμμετοχών, με αποτέλεσμα να μην προσμετρήσει στο πρωτάθλημα.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Παναγιώτης Λιώρης – Ford Escort WRC

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα:  Κωνσταντίνος Ντόφης – Honda Civic Type R R3

Ομάδα Ν: Πάνος Κύρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Κωνσταντίνος Καραθανάσης – Honda Civic Type R EP3

Ομάδα Ε: Απόστολος Κούσης – Honda Civic Type R FN2

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Απόστολος Κούσης – Honda Civic Type R FN2

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Focus RS

Ιστορικά: Κωνσταντίνος Αγγελάκης – Ford Escort RS2000

Ενιαίο 1ος αγώνας: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Skoda Fabia 1.2 Turbo (Δεν προσμετρά)

Ενιαίο 2ος αγώνας: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Skoda Fabia 1.2 Turbo (Δεν προσμετρά)

Α5: Βάσω Κουρτίδου – Toyota Yaris (Δεν προσμετρά)

Α6: Δημήτρης Ζάγαρης – Citroen Saxo VTS

Α7: Κωνσταντίνος Ντόφης – Honda Civic Type R R3

Α8: Παναγιώτης Λιώρης – Ford Escort WRC

Ν2: Βίκτωρας Ρέκκας – Citroen Saxo VTS

Ν3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης – Honda Civic Type R EP3

Ν4: Πάνος Κύρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ε9: Θανάσης Τραγούλιας – Peugeot 106 Rallye (Δεν προσμετρά)

Ε10: Αποστόλης Αποστόλου – Citroen Saxo VTS

Ε11: Απόστολος Κούσης – Honda Civic Type R FN2

Ε12: Κωνσταντίνος Γιαννούτσος – Alfa Romeo 75 Turbo

FST: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Focus RS

FST2: Νίκος Γκίκας – Volkswagen Golf 1800

FSA: Νίκος Παπαδόπουλος – Ford Escort RS2000 (Δεν προσμετρά)

FSA2L: «Κανέλλος» – Peugeot 106 S16

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης – Ford Escort RS1600 MKI

Ιστορικά 3: Κωνσταντίνος Αγγελάκης – Ford Escort RS2000 MKII

Ιστορικά 4: Λεωνίδας Τσαγγαράς – Opel Ascona 400

Την Ανάβαση Ριτσώνας τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας & Αθλητισμού Στερεάς Ελλάδος, Γιώργος Γαλάνης, η Δήμαρχος Χαλκιδέων, Ελένη Βάκα και η Πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ, Ελένη Αϊδίνη.

Οργανωτής του αγώνα ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του Σωματείου, βρέθηκε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Δήμος Χαλκιδέων, και ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση) και η Seajets. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι 4Τροχοί και το gocar.gr.

Η επόμενη ανάβαση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων θα γίνει στον  Ομαλό στα μέσα Ιουλίου.

 

Related posts