Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Ιαν 2020
Auto-Moto

UP… και φύγαμε!

Του Πέρη Χαλάτση (phalatsis@now24.gr)

Για πρώτη φορά το UP της V.W το είδαμε στην Ελλάδα στις αρχές Φεβρουαρίου. Και για να πούμε την αλήθεια είχαμε θετικά μηνύματα  παρά το γεγονός ότι δεν είχαμε καν μπει μέσα να το δούμε πως είναι.

Ξέραμε απλά ότι είναι ένα σούπερ μίνι που οι Γερμανοί είχαν προσέξει αρκετά πριν το βγάλουν από τη γραμμή παραγωγής.

Τελικά το UP το οδηγήσαμε και επιβεβαιώσαμε αυτά που από την πρώτη στιγμή είδαμε. Όπως ξέρετε η αγορά όχι μόνο τους αυτοκινήτου αλλά γενικότερα της χώρας έκανε αναγκαστικά στροφή. Και τέτοια αναγκαστική στροφή έκανε και η αγορά του αυτοκινήτου. Ο κόσμος όχι από αγάπη αλλά από ανάγκη έστρεψε το ενδιαφέρον του στα μικρά αυτοκίνητα που καίνε και λιγότερο αλλά και έχουν χαμηλότερη φορολογία. Και το  UP απευθύνεται στις νέες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς. Είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας Α. Εκφράζει μία νέα σχεδιαστική πρόταση με μοντέρνα τεχνολογία , νέους κινητήρες, νέα συστήματα μετάδοσης αλλά και προηγμένα συστήματα πολυμέσων (multimedia) .

Είναι μικρό αυτοκίνητο, ένα  αυτοκίνητο ιδανικό για την πόλη. Το μήκος του είναι  3,54 m, το ύψος 1,48 m και το πλάτος 1,64 m. Θεωρείται με δύο λόγια σαν ένα από τα μικρότερα τετραθέσια αυτοκίνητα. Στην πλήρη αξιοποίηση του διαθέσιμου εσωτερικού χώρου βοηθούν οι κοντοί πρόβολοι σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο μήκους 2,42 m.

Με Cd 0.32, το νέο UP  πετυχαίνει εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση στην κατηγορία του που μεταφράζεται σε λιγότερο θόρυβο από τον αέρα και μικρότερη κατανάλωση. Άλλωστε οι Γερμανοί όταν ξεκινούν να σχεδιάζουν ένα αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που σκέφτονται εκτός από την ασφάλεια είναι η αεροδυναμική του. Κάθε νέο  project ακόμη όταν βρίσκεται και όταν βρίσκεται στα σκαριά περνάει από μια διαδικασία προσομοίωσης, γνωστής ως CFD (Computational Fluid Dynamics – Υπολογιστική Ρευστοδυναμική).

Λέμε λοιπόν ότι είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και αρκετοί βάζουν στο μυαλό τους τη λέξη πόλη και μετά φοβούνται να το …βγάλουν εκτός συνόρων. ΛΑΘΟΣ.

Λέμε πόλης γιατί είναι μικρό σε χώρους. Δηλαδή μια οικογένεια τεσσάρων ατόμων θα δυσκολευτεί να χωρέσει τις αποσκευές όλων. Ο χώρος αποσκευών είναι 251 l. Αν όμως είναι ένα ζευγάρι τότε σας διαβεβαιώνω ότι δεν έχετε τίποτα να ζηλέψετε από ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Ο χώρος είναι ικανοποιητικός.

Μπορείτε να βολέψετε τα πράγματα σας και να πάτε σερί στην Κωνσταντινούπολη. Να κάνετε 1300 χιλιόμετρα και να μην κουραστείτε. Κάποιοι θα πουν ότι είμαι υπερβολικός. Σας πληροφορώ  ότι δεν είμαι καθόλου.  Ακόμη σημειώστε ένα στοιχείο που ανεβάζει τον πήχη στο αυτοκίνητο αυτό. Είναι  το μικρότερο αυτοκίνητο της Volkswagen που βαθμολογήθηκε  με πέντε αστέρια στα test τουEuro NCAP.

Ξεκινήσαμε λοιπόν με το αυτοκίνητο –με την ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.0L.

Είναι αυτό που έχει  ίδιο κυβισμό και ίδια διάμετρο (74.5 mm) και διαδρομή (76.4 mm) αλλά με πρόσθετη ισχύ. Και αυτό επιτυγχάνεται με διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου του κινητήρα έτσι ώστε να αποδίδει  μέγιστη ισχύ 55 kW / 75 PS στις 6.200 rpm.

Το αυτοκίνητο έχει μηχανικό κιβώτιο. Αρκετά εύχρηστο. Κάναμε αρκετά χιλιόμετρα γρήγορα χωρίς να σεβαστούμε τους κανόνες οικονομίας στο πάτημα του γκαζιού. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km / h σε 13,2 δεύτερα. Επίσημα η V.W λέει ότι η τελική του είναι 171 χιλιόμετρα. Εμείς αγγίξαμε στην εθνική οδό τα 180 κι το αυτοκίνητο πήγαινε με οδική συμπεριφορά εντελώς στιβαρή για το μέγεθός του.

Ξέρετε τι μας άρεσε??
Ότι ο δείκτης της βενζίνης δεν μετακινιόταν. Οικονομικό αυτοκίνητο και ας μην ήταν με πετρέλαιο. Η τιμή του είναι 8.990 ευρώ αλλά όλο και μια νέα προσφορά μπορείτε να πετύχετε. Και θυμηθείτε ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι μόλις 98 ευρώ.

Related posts