Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
03 Δεκ 2020
Auto-Moto

Τριπλή βράβευση για την PEUGEOT στη Γαλλία!

Τα βραβεία του περιοδικού «l’Automobile et l’Entreprise» απονεμήθηκαν στο Παρίσι στις 20 Οκτωβρίου 2020 οπου η Peugeot βραβεύτηκε για το νέο ηλεκτρικό PEUGEOT e-208, το νέο PEUGEOT 2008 καθώς και για την μάρκα η οποία ψηφίστηκε ως “πιο αγαπητή μάρκα”.

Tο περιοδικό «L’Automobile & l’Entreprise» κατέχει ηγετική θέση στο επιχειρηματικό πλαίσιο της Γαλλίας, καλύπτοντας ολόκληρο το φάσμα του τομέα διαχείρισης εταιρικών στόλων οχημάτων.

Τα βραβεία του περιοδικού διεξήχθησαν υπο μία επιτροπή 17 διευθυντών διαχείρισης εταιρικού στόλου οχημάτων και συντακτών του περιοδικού, οι οποίοι αποφάνθηκαν για τα μοντέλα που θα βραβευθούν έπειτα απο πλήθος δοκιμών αυτοκινήτων όλων των μαρκών στο Jean-Pierre Beltoise στο Παρίσι ένα μήνα νωρίτερα.

Για το PEUGEOT e-208, το βραβείο «Καλύτερο Ηλεκτρικό Ηatchback» είναι ακόμη ένας τίτλος μεταξύ πολλών άλλων που έχει ήδη κατακτήσει μετά απο την βράβευσή του ως Ευρωπαïκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020.

Το PEUGEOT 2008 λαμβάνει το βραβείο «καλύτερο SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης»,  γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει την επιτυχία του μοντέλου που ενώ λανσαρίστηκε πριν απο λίγους μήνες, είναι ήδη στην κορυφή των πωλήσεων στη Γαλλία.

Το τρίτο βραβείο το έλαβε η PEUGEOT στην κατηγορία «Πιο Αγαπητή Μάρκα» απο τους διευθυντές διαχείρισης στόλου εταιρικών οχημάτων. Αυτό το βραβείο απευθύνεται στους κατασκευαστές με βάση τις καινοτομίες τους, την ενεργειακή μετάβαση της μάρκας, το Value for Money (σχέση αξίας/τιμής) και την προσαρμοστικότητα της μάρκας στις ανάγκες των πελατών της.

Ο κύριος Hugues de Laage, Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων PSA δήλωσε «Είναι πολύ τιμητικό να λαμβάνουμε δύο βραβεία για τα νέα μας μοντέλα: το ηλεκτρικό PEUGEOT e-208 και το PEUGEOT 2008. Επίσης, είμαστε ιδιάιτερα υπερήφανοι για το βραβείο της πιο «αγαπητής μάρκας», το οποίο είναι αποτέλεσμα της άψογης σχέσης και συνεργασίας μας με τους πελάτες μας».

Related posts