Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Σεπ 2019
Auto-Moto

Trail’ster: Το νέο πρωτότυπο της KIA


Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που έγινε στο Σικάγο η Kia Motors Αμερικής παρουσίασε το νέο πρωτότυπο όχημα της Kia, το Trail’ster. Είναι ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο Soul.
Είναι ένα 5θυρο και έχει υφασμάτινη – πλήρως ανοιγόμενη – οροφή. Διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς χάρη στην παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα εμπρός και ενός ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα. Το Trail’ster ήταν επινόηση του στούντιο σχεδιασμού της Kia στην Καλιφόρνια, γενέτειρα των Track’ster και GT4 Stinger.
«Το πρωτότυπο Kia Trail’ster φανερώνει πως η μελλοντική παραγωγή του Kia Soul λογικά θα εμπλουτιστεί με μια All-Wheel-Drive έκδοση που θα κατασκευαστεί για να «ξεφύγει» από τους δρόμους της πόλης και να επιτρέπει εξορμήσεις στο βουνό,» δήλωσε ο Tom Kearns, επικεφαλής σχεδιαστής του Kia Design Center της Αμερικής (KDCA).
Τροφοδοτείται από ένα ισχυρό 1.6lt υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδρο κινητήρα 185 ίππων, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και ένα σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που προορίζεται για υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες, ενισχύει την επιτάχυνση και βελτιώνει την πρόσφυση σε αντίξοες καιρικές συνθήκες ή διαδρομές εκτός δρόμου. Συμβάλλει επίσης στην άμβλυνση του turbo lag παρέχοντας άμεση ροπή. Το σύστημα παρέχει πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου από τα συμβατικά συστήματα τετρακίνησης, λειτουργώντας ως τετρακίνητο μόνο όταν χρειάζεται, ενώ παράλληλα δρα ως μηχανισμός ανάκτησης ενέργειας. Έχει δύο πηγές ισχύος (έναν βενζινοκινητήρα εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω) που απαρτίζουν το υβριδικό του σύστημα.
Το ηλεκτρικό σύστημα ώθησης του Trail’ster αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 1.2 kWh πολυμερών Ιόντων λιθίου Li-Pol, και τροφοδοτεί ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα 270 volt AC ισχύος 27 kW (35 ίππων) και 135 ΝΜ ροπής, που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση σε 220 ίππους και 386ΝΜ ροπής.
Για την βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων, το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης μια υβριδική γεννήτρια (HSG) για να ξεκινήσει / σταματήσει τον κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες (και να τροφοδοτήσει με ενέργεια την μπαταρία υψηλής τάσης), και ένα ηλεκτροκίνητο συμπιεστή A/C, o οποίoς μπορεί να λειτουργεί ακόμα και με σβηστό τον κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την βέλτιστη λύση προσφέροντας κορυφαία εκμετάλλευση χώρων και χαμηλό βάρος, καθώς η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης.

Related posts