Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Οκτ 2021
SLIDER

Τον Νοέμβριο το Τραμ ξεκινάει δρομολόγια στον Πειραιά

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο στου Σκάι 100,3 και τον δημοσιογράφο Άρη Πορτοσάλτε δήλωσε: «Σχεδιάζουμε έργα όχι για το σήμερα αλλά και για τις επόμενες γενιές». Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στο έργο της ολοκλήρωσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω και της κατασκευής τριών ανισόπεδων κόμβων χαρακτηρίζεται έργο ‘εθνικής σημασίας’ και αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών.

Σημαντικό είναι ότι το καλοκαίρι του 2022 η διαδρομή Πειραιάς Αεροδρόμιο σε 50 λεπτά.

Βέβαια για να γίνουν τα έργα θα πρέπει να οπλιστούμε με υπομονή αφού θα υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία. Όμως όταν ολοκληρωθούν τα έργα 340.000 χρήστες θα χρησιμοποιούν τη Γραμμή 4

Σίγουρα ο «Καθαρός Δακτύλιος» και οι άλλες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις θ’ αλλάξουν τη συνολική λειτουργία της πόλης.

‘Όπως ανέφερε στις προτάσεις που επεξεργάζεται το υπουργείο είναι και η σωστή εφαρμογή του «carpooling» και του «car sharing».

«Παρά το ότι ήταν μια υπόθεση που είχε πολλά προβλήματα τη λύσαμε και, όπως είχαμε δεσμευτεί, το Τραμ ξεκινάει τα δρομολόγιά του προς τον Πειραιά το Νοέμβριο. Θα κάνει μια κυκλική διαδρομή από το Νέο Φάληρο με 12 νέους σταθμούς. Ουσιαστικά θα εξυπηρετείται όλος ο Πειραιάς».

Ο Γιώργος Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι μέχρι τον Ιούλιο του 22 θα είναι έτοιμοι και οι τρεις εναπομείναντες σταθμοί, ο Πειραιάς, το Δημοτικό Θέατρο και τα Μανιάτικα. Άρα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδέεται με το αεροδρόμιο σε 50 λεπτά. Ουσιαστικά θα αποσυμφορήσουμε την κίνηση, γιατί οι μακροπρόθεσμες ενέργειες που κάνουμε σε επίπεδο υποδομών σ’ αυτό ουσιαστικά αφορούν, στο να αποσυμφορείται όλη η κίνηση, να έχουμε καλύτερη ποιότητα ζωής και πιο φιλοπεριβαλλοντικά μέσα».

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και της Λεωφόρου Κύμης ο υφυπουργός είπε: «Ξέρουμε το πρόβλημα που υπάρχει με την Αθηνών Λαμίας στην άνοδο και στην κάθοδο, για αυτό προχωράμε την Λεωφόρο Κύμης, ώστε να τη δημοπρατήσουμε μέχρι τα τέλη του χρόνου για να ξεκινήσει ως έργο. Και από εκεί και πέρα, εντός του 2022 θα ανακοινώσει η κυβέρνηση τι ακριβώς θα κάνει και με τις επεκτάσεις της Αττική Οδού. Σημασία έχει να σχεδιάζονται σωστά, να δημοπρατούνται σωστά και να κατασκευάζονται σωστά.  Και είμαστε εδώ πέρα για να το κάνουμε αυτό», κατέληξε ο υφυπουργός.

Η Γραμμή 4 θα αλλάξει τις κυκλοφοριακές συνήθειες στην Αττική

Για τη Γραμμή 4 του Μετρό, ο κ Καραγιάννης σημείωσε ότι ήδη «καταλαμβάνουμε εργοταξιακούς χώρους για να ξεκινήσουν τις πρόδρομες εργασίες. Ξεκινάμε ένα τεράστιο έργο, που θα αλλάξει όλες τις κυκλοφοριακές συνήθειες στην Αθήνα και στην Αττική.  Υπολογίζουμε ότι 340.000 άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά τη γραμμή 4».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό το συγκεκριμένο είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή με 15 νέους σταθμού.

«Η κατασκευή της Γραμμής 4 θα είναι ουσιαστικά ένα έναυσμα για να παρέμβουμε στις πλατείες μας, για να ενισχύσουμε το πράσινο στην Αθήνα και στην Αττική. Όπως αντιλαμβάνονται οι πολίτες τα έργα αυτά δεν γίνονται μόνο για το 2030, αλλά και για τις επόμενες γενιές. Οι κάτοικοι να δείξουν υπομονή για να προχωρήσουμε ένα τεράστιο έργο. Το κέντρο της Αθήνας θα πρέπει να το κάνουμε κέντρο μιας ευρωπαϊκής πόλης. Να πυκνώσουμε τους σταθμούς του Μετρό και ο κόσμος να χρησιμοποιεί, ως ένα βαθμό περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το Μετρό και το Τραμ και τα λεωφορεία».

Related posts