Ετήσιος διαγωνισμός «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018»
Νέα, σημαντική διάκριση, για ακόμα μια χρονιά, για το Τηλεφωνικό Κέντρο του αεροδρομίου !
Βραβεύτηκε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ. Φαντασθείτε ότι καθημερινά δέχεται χιλιάδες κλήσεις. Και το σημαντικό είναι ότι όλοι οι εργαζόμενοι δίνουν με ταχύτητα και εγκυρότητα σαφείς απαντήσεις.
Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, είπε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα.»
Στη βασική φωτογραφία όλη η δύναμη του τηλεφωνικού κέντρου που βραβεύτηκε.
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Σάκης Βέρρος-«Φύγε»:Η νέα του βιωματική δυναμική μπαλάντα-video
Τι συμβαίνει όταν μία μεγάλη αγάπη που σε πρόδωσε, εμφανίζεται ξανά μετά από χρόνια, και καλείσαι να την αποφύγεις, γιατί…