Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
07 Δεκ 2021
Auto-Moto

Το ράλι Μόντσα  θα «βγάλει» το φετινό Παγκόσμιο πρωταθλητή Ράλι

Ο Sebastian Ogier κινδυνεύει να χάσει το φετινό παγκόσμιο τίτλο μόνο αν δεν τερματίσει. Αν τερματίσει σε μια καλή θέση θα είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC.

Κρίμα για τον Οtt Tanak. Ο εργοστασιακός οδηγός της Hyundai δεν θα μπορέσει να τρέξει στον τελευταίο αγώνα του Π.Π.Ρ. Με ανακοίνωσή του στο Instagram  o Eσθονός οδηγός του Hyundai i20 WRC δήλωσε ότι για προσωπικούς του λόγους δεν θα μπορέσει να τρέξει στον τελευταίο αγώνα του Π.Π.Ρ ,στο ράλι Μόντσα. Τη θέση του θα πάρει ο Φινλανδός Teemu Suninen.

Ο Teemu Suninen, ήταν εργοστασιακός οδηγός της Ford M-Sport με τα Fiesta WRC και έχει μεγάλη εμπειρία από αυτοκίνητα WRC plus.

Τo ράλι Μόντσα που διεξάγεται  από τις 18-21 Νοεμβρίου, περιλαμβάνει 16 Ειδικές Διαδρομές ασφάλτινες συνολικού μήκους 254.56 χλμ.

Ο αγώνας αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός τόσο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών όσο και για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο αγώνας αυτός θα κρίνει πολλά.

Ο τίτλος στους κατασκευαστές παίζεται ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Toyota. O Ogier  έχει 204 βαθμούς ενώ ο Evans 187. Στην 3η θέση me 159 βαθμούς ακολουθεί ο Thierry Neuville με Hyundai. Άρα ο τίτλος παίζεται ανάμεσα στους δυο εργοστασιακούς της ίδιας ομάδας.

Τι θέλει ο Ogier; Απλά έναν τερματισμό μέσα στην τριάδα.

Τι θέλει o Elfyn Evans; Θέλει  να εγκαταλείψει ο Sebastian Ogier για να κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο.

Τι θέλει η εργοστασιακή ομάδα της Toyota; Θέλει και οι τρείς οδηγοί της ( ο τρίτος είναι ο Rovanpera νικητής του EKO Rally Acropolis που βρίσκεται στην 4η θέση με 140 β)  να τερματίσουν σε μια καλή θέση.

Η Toyota έχει 474 βαθμούς και η Hyundai 427. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι μικρή. Για αυτό η Toyota θέλει να μην υπάρχει καμιά εγκατάλειψη. Η Ford είναι στην 3η θέση αλλά αρκετά πίσω με 185 βαθμούς και δεν μπορεί να ελπίζει ούτε για τη 2η θέση στον παγκόσμιο Τίτλο Κατασκευαστών.

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς είναι αρκετά κρίσιμος. Οι 17 βαθμοί διαφορά ανάμεσα στους Sebastian Ogier και Elfyn Evans είναι μικρή.

Σημειώστε ότι το ράλι Μόντσα είναι και ο τελευταίος αγώνας με αυτά τα εργοστασιακά αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC plus.

Από το 2022 αλλάζουν τα δεδομένα και το WRC  υποδέχεται τις εργοστασιακές συμμετοχές με  υβριδική τεχνολογία.

Πριν κλείσουμε να επιστρέψουμε στην απουσία Tanak . Ο λόγος που θα απουσιάζει είναι ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό.

«Είμαι απογοητευμένος που το λέω αυτό, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να συμμετάσχω στο ACI Rally Monza λόγω προσωπικών οικογενειακών ζητημάτων. Αυτή ήταν μια δύσκολη απόφαση να πάρω, αλλά είναι απαραίτητη. Εύχομαι καλή τύχη στην ομάδα μας για τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, υπάρχουν ακόμα πολλά για να παλέψουμε».

 

Related posts