Το Ford Focus είναι το πρώτο, μη υβριδικό βενζινοκίνητο οικογενειακό όχημα στην Ευρώπη με 99 g CO2/km, και το 13ο μοντέλο Ford με εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km που σπάει το φράγμα των 100 g CO2/km. Το Focus 99 g/km αυξάνει σε 13 τον αριθμό των Ford με εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km, ενώ παράλληλα είναι το πιο αποδοτικό, βενζινοκίνητο οικογενειακό όχημα που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής η Ford – με 4,3 l/100 km*.
«Το 2010, κατασκευάσαμε το πρώτο Ford Focus ECOnetic diesel με 99 g/km CO2,» είχε δηλώσει ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Είναι πραγματικός άθλος το ότι σε διάστημα μόλις τεσσάρων χρόνων πετυχαίνουμε ανάλογο ορόσημο με το βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost.»
Όλα τα μοντέλα με 1.0 EcoBoost ωφελούνται από ένα υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, το διπλό κύκλωμα ψύξης και τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου που χαρίζει θαυμάσιες επιδόσεις από μπλοκ τρικύλινδρου κινητήρα. Το Focus 99 g/km υιοθετεί επιπλέον Ford ECOnetic Technology με Auto-Start-Stop, νέα κλιμάκωση κιβωτίου, Smart Regenerative Charging, Active Grille Shutter και Ford EcoMode που υποστηρίζει ένα πιο οικονομικό και οικολογικό οδηγικό στυλ.
Το Focus που παράγεται για την Ευρώπη στο Saarlouis, αναδείχτηκε σε παγκόσμιο best-seller σύμφωνα με ανάλυση της Ford, βασισμένη στα στοιχεία ταξινομήσεων της Polk για τους πρώτους εννέα μήνες του 2013.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μια συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές κατανάλωσης σε άλλες περιοχές του κόσμου λόγω των διαφορετικών κύκλων οδήγησης και των κανονισμών που ισχύουν στις αγορές αυτές.