Αν ρίξετε μια ματιά στις τιμές του αναγράφουν τα πρατήρια βενζίνης θα παρατηρήσετε ότι οι τιμές στο πετρέλαιο κίνησης είναι πιο ακριβό από τη βενζίνη. ‘Όταν το πετρέλαιο κίνησης είχε τιμή 1.1 ευρώ η αμόλυβδη κόστιζε 1.6 ευρώ το λίτρο. Σήμερα η τιμή της βενζίνης είναι 2.1 και του πετρελαίου 2.2 ευρώ.
Η κυβέρνηση σκέφτεται τώρα την επαναφορά του μέτρου της επιδότησης στο πετρέλαιο κίνησης, πιθανότατα από 1ης Νοεμβρίου, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του “Σκάι” και της δημοσιογράφου Έλενας Λάσκαρη.
Η κυβέρνηση ζυγίζει τα δημοσιονομικά περιθώρια, και ετοιμάζεται να παρέμβει, με πιθανότερο χρονικό σημείο ισχύος του μέτρου την 1η Νοεμβρίου. Οι διεθνείς τιμές θα κρίνουν και το εύρος της επιδότησης. Το βασικό σενάριο είναι τουλάχιστον τα 15 λεπτά το λίτρο, αλλά μπορεί και παραπάνω, αν οι τιμές ξεφύγουν περισσότερο. Το μέτρο θα ισχύει για όλους τους καταναλωτές, χωρίς να υπάρχει σενάριο για μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
Σε ό,τι αφορά το νέο fuel pass, στην παρούσα φάση οι πιθανότητες είναι λιγοστές, αλλά οι εξελίξεις στις διεθνείς αγορές θα κρίνουν και τις τελικές αποφάσεις.
Για το πετρέλαιο θέρμανσης τα διυλιστήρια και οι εταιρείες εμπορίας έριξαν την τιμή περισσότερο από τις προβλέψεις στις αρχές της εβδομάδας, άλλα παραμένει το παράδοξο το φυσικό αέριο να είναι φθηνότερο σε σχέση με το πετρέλαιο, όταν η τάση διεθνώς είναι να συγκρατηθεί η κατανάλωση του φυσικού αερίου.
Υπό από αυτό πρίσμα στην κυβέρνηση επανεξετάζουν την επιδότηση του φυσικού αερίου για το Νοέμβριο, και δεν αποκλείεται να έχουμε ανατροπή, δηλαδή χαμηλότερη επιδότηση.
Related posts
Φοβούνται δεύτερο “χτύπημα” στο μετρό
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Η Kumho Tire στηρίζει τις δράσεις του Αθλητικού Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία «Ελπίδα» Θεσσαλονίκης Συλλόγου
Ο Αθλητικός Σύλλογος Ανθρώπων με Αναπηρία «Ελπίδα» Θεσσαλονίκης είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που δραστηριοποιείται στον χώρο του αθλητισμού των…