Το νέο Toyota GR Yaris σχεδιάστηκε για να έχει υψηλές επιδόσεις σε όλες τις επιφάνειες και με οποιεσδήποτε συνθήκες. Πρόκειται για ειδικές εκδόσεις που αναπτύχθηκαν από τους παγκόσμιους πρωταθλητές οδηγούς της TOYOTA GAZOO Racing, S.Ogier και K.Rovanperä
Ένα αυτοκίνητο με δυο διαφορετικά “στησίματα”. Σχεδιασμένα από δυο παγκόσμιους πρωταθλητές ξεχωρίζουν και γίνονται πόλος έλξης για όλους αυτούς που αγαπούν τη γρήγορη αλλά ασφαλή οδήγηση.
Ένα αυτοκίνητο ράλι παγκόσμιας κλάσης πρέπει να υπερέχει σε όλες τις επιφάνειες και σε όλες τις συνθήκες. Από την καυτή άσφαλτο, τις λασπωμένες πίστες με χαλίκι μέχρι και τους χιονισμένους δρόμους η τον «ύπουλο» πάγο.
Οι δύο αυτές εκδόσεις Yaris που υποστηρίζονται από την TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team, με έδρα τη Φινλανδία – το πνευματικό σπίτι του παγκόσμιου ράλι- διαθέτουν μέγιστη ισχύς 280 DIN hp/206 kW και ροπή 390 Nm. Η δύναμη αυτή προέρχεται από τον εν σειρά τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων αυξήθηκε σε, με μέγιστη ροπή
Οι αποκλειστικές ειδικές εκδόσεις Ogier και Rovanperä, που αναπτύχθηκαν από τους παγκόσμιους πρωταθλητές οδηγούς της TOYOTA GAZOO Racing διαθέτουν;
Oλοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων GAZOO Racing Direct με ταχεία αλλαγή σχέσεων ανταγωνισμού.
Επανασχεδιασμένο πιλοτήριο οδηγού με ψηφιακά όργανα τύπου αγωνιστικού αυτοκινήτου και βελτιωμένη θέση των βασικών χειριστηρίων και πηγών δεδομένων
Αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, ενισχυμένη ανάρτηση, τετρακίνηση πλήρους απασχόλησης και νέα επιλέξιμα προγράμματα οδήγησης
Έκδοση προδιαγραφών «Circuit» που προσφέρεται στην Ευρώπη, με στάνταρ πακέτο ψύξης κινητήρα.
Το νέο Toyota GR Yaris με τις τεχνικές, σχεδιαστικές και κατασκευαστικές βελτιώσεις που υπόσχονται να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία, έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του φέτος στο Tokyo Auto Salon. Αλλά και μετά από αυτό χρειάσθηκε να γίνουν αρκετές βελτιώσεις μέχρι να το δούμε για πρώτη φορά στους χιονισμένους δρόμους της Φινλανδίας.
Yaris GR-FOUR
Το έξυπνο σύστημα χρησιμοποιεί ελαφρώς διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης για τον μπροστινό και τον πίσω άξονα και επιτρέπει ένα θεωρητικό εύρος ισορροπίας ροπής εμπρός/πίσω από 100:0 (πλήρης κίνηση στους εμπρός τροχούς) έως 0:100 (πλήρης κίνηση στους πίσω τροχούς).