Κάθε κράτος που σέβεται τους πολίτες του προσπαθεί να βελτιώσει το ποιοτικό του επίπεδο σε όλους τους τομείς.Ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς -που δυστυχώς η χώρα μας παραμελεί -είναι η μετακίνησή του με τα ΜΜΜ.
Και πιστεύω ότι ο κόσμος θα τα χρησιμοποιούσε σε ένα μεγάλο ποσοστό αν υπήρχαν σωστές συγκοινωνίες.
Προσπαθώ να πείσω όλους όσους γνωρίζω, ότι τα ΜΜΜ είναι η λύση. Θα έχουμε λιγότερη μόλυνση της ατμόσφαιρας γιατί θα κυκλοφορούν λιγότερα Ι.Χ στους δρόμους, άρα θα λύσουμε το πρόβλημα με τα μποτιλιαρίσματα .Αλλά χρησιμοποιώντας για τις μετακινήσεις μας τα ΜΜΜ, κάνουμε οικονομία και στην τσέπη μας .
Τι να πεις όμως στους πολίτες όταν τα παραδείγματα με το μπάχαλο που σου αναφέρουν δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Οι αστικές συγκοινωνίες έχουν τα κακά τους χάλια.
Βγήκα στους δρόμους και έκανα αυτό που πρέπει να κάνουν όλοι οι υπουργοί των Συγκοινωνιών. Που δυστυχώς δεν κάνουν και μένουν στα γραφεία τους ακούγοντας από τους υφισταμένους τους ότι όλα δουλεύουν ρολόι.
Νο 1 :
Τρίτη μεσημέρι στην οδό Πανεπιστημίου περιμένοντας το τρόλεϊ για να πάω στην Κυψέλη
Όρθιος στη στάση 22 λεπτά. Δεν υπήρχε ούτε πορεία, ούτε μποτιλιάρισμα. Όρθιος μαζί με δεκάδες άλλους πολίτες περιμέναμε το τρόλεϊ για να πάμε στην Κυψέλη. Και όταν έφθασε το τρόλεϊ ήταν γεμάτο από επιβάτες. Ιδανικές συνθήκες για πορτοφολάδες.
Νο 2 :
Τετάρτη στις 10.15 στη λεωφόρο Καλαμακίου
Αναμένοντας το 141. Το λεωφορείο που σε πάει στο σταθμό του μέτρο στη Δάφνη πέρασε μετά από 35 λεπτά αναμονής. Ο οδηγός δεν είχε σταματήσει ούτε για τουαλέτα από τότε που έπιασε βάρδια.
Νο 3:
Μια βόλτα στα αμαξοστάσια αρκεί για να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει. Τρόλεϊ και λεωφορεία ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
Πώς μπορείς να πείσεις τους πολίτες ότι πρέπει να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.
Αλήθεια ποιος νέος άνθρωπος που τρέχει να προλάβει το χρόνο θα χάσει μισή ώρα στη στάση.
Μόνο το μετρό σήμερα είναι αυτό που μπορείς να υπολογίσεις σοβαρά ως μέσο μετακίνησης. Είναι γρήγορο και μπορείς να προγραμματίσεις το χρόνο σου.
Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ είναι για κλάματα. Η οργάνωση στα δρομολόγια απαράδεκτη.
Στο Λονδίνο , στο Παρίσι, στη Ρώμη, στην Φρανκφούρτη, δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένεις πάνω από τρία – τέσσερα λεπτά για να περάσει λεωφορείο που θα σε πάει η στο κέντρο της πόλης η στο μετρό.
Εδώ αγανακτείς περιμένοντας στη στάση. Γιατί όμως έχουν τα χάλια τους οι δικές μας συγκοινωνίες. Γιατί δεν είναι μόνο ο γερασμένος στόλος των οχημάτων που «πεθαίνει» στα αμαξοστάσια. Δεν είναι η κακή οργάνωση με τις παραγγελίες των ανταλλακτικών. Είναι και η κακή επιλογή των ανθρώπων. Αυτών που κάνουν τον προγραμματισμό των δρομολογίων χωρίς να έχουν βγει στους δρόμους. Χωρίς να έχουν «γεύση» από την πραγματικότητα. Και το κακό είναι ότι δεν ακούν ούτε τους συναδέλφους τους που ζουν το δράμα των πολιτών.
Δεν προσπαθώ να κομματικοποιήσω την απαράδεκτη κατάσταση. Απλά υποστηρίζω ότι αν η νέα κυβέρνηση ακούσει οδηγούς και πολίτες θα καταφέρει να διορθώσει το μπάχαλο που επικρατεί.
Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα πρέπει να δει σοβαρά το θέμα των δρομολογίων στις αστικές συγκοινωνίες. Να ρωτήσουν τους οδηγούς για τα προβλήματα των οδηγών. Να ακούσουν τα παράπονα του κόσμου. Έτσι μόνο θα μάθουν την αλήθεια. Και έτσι μόνο θα βελτιώσουν τις συνθήκες στα ΜΜΜ.
Αν και πιστεύω ότι το καλύτερο θα είναι να βγουν στους δρόμους. Όχι ως υπουργοί αλλά ως απλοί πολίτες. Να περιμένουν στις στάσεις των λεωφορείων και να δουν τα χάλια των συγκοινωνιών.
Θα το κάνουν όμως;
Πέρης Χαλάτσης
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Από 18 έως 24 Σεπτεμβρίου 2023: Ευκαιρίες για γνωριμίες και οικονομική ανάκαμψη
Από την αστρολόγο και διαισθητική σύμβουλο Αλεξάνδρα Καρτά Η εβδομάδα αυτή θα έχει κάποιες θετικές πλανητικές επιρροές και το Σάββατο…