Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Δεκ 2020
Auto-Moto

To diesel ζει και βασιλεύει

To diesel ζει και βασιλεύει : Αυτός είναι ο τίτλος σε απάντηση όλων όσων μέχρι  τώρα –άραγε για ποιο λόγο- προσπαθούσαν να μπερδέψουν τους Έλληνες καταναλωτές λέγοντας ότι το diesel  πέθανε. Και ενώ αυτοί έλεγαν και έγραφαν ότι σταματούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν κινητήρες diesel η απάντηση –για να κλείσουν τα στόματα- ήρθε από τη Γερμανία.

Ο Γιάννης Σταυρόπουλος από το Motori.gr με τίτλο “ τo diesel καλά κρατεί” έγραψε σχετικά:

Η απάντηση σε όλους όσους  μέχρι  τώρα –άραγε για ποιο λόγο- προσπαθούσαν να μπερδέψουν τους Έλληνες καταναλωτές λέγοντας ότι το diesel  πέθανε, ήρθε απο τη Γερμανία. Κάποιοι διατυμπάνιζαν ότι σταματούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν κινητήρες diesel . Πόσο λάθος έκαναν…

Ο Γιάννης Σταυρόπουλος από το Motori.gr έγραψε σχετικά:

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Volkswagen όλο και περισσότεροι αγοραστές επιλέγουν αυτοκίνητα με κινητήρες diesel. Την  ίδια στιγμή στη χώρα μας γράφεται από μερικά “παπαγαλάκια” ότι το diesel πεθαίνει.

Ας δούμε λοιπόν τι αναφέρει αυτή η έκθεση της Volkswagen και ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Στην αγορά της Γερμανίας το ποσοστό αγοράς αυτοκινήτων VW με κινητήρες diesel ήταν 43% το 2018 έναντι 39% του 2017. Μάλιστα στις πωλήσεις της λιανικής το μερίδιο σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς από το 15% το 2017, ανέβηκε στο 27% τον περασμένο χρόνο.

Ιδιαίτερα σαφής για τους κινητήρες diesel ήταν ο Γιούργκεν Στάκμαν, μέλος του Δ.Σ. της VW. Όπως δήλωσε, λόγω της υψηλής απόδοσης, των επιδόσεων και αλλά και της κλιματικής αλλαγής, ο πετρελαιοκινητήρας θα παραμείνει σημαντική τεχνολογία για τα επόμενα χρόνια, ειδικά για όσους ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις.

Σύμφωνα με τη VW οι  κινητήρες ντίζελ συμβάλλουν στη συμμόρφωση με τα κατώτατα όρια εκπομπών αερίων θερμοκηπίου. Η καύση είναι πιο αποδοτική και εκπέμπει έως και 15% λιγότερο CO2 από τους συγκρίσιμους βενζινοκινητήρες.

Τα οφέλη για το CO2 είναι πράγματι ακόμη σημαντικότερα για τα μεγαλύτερα οχήματα. Η τελευταία γενιά πετρελαιοκινητήρων του ομίλου Volkswagen (EA288 evo) επιτυγχάνει ακόμη χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών και μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 10 γρ./χλμ. (NEDC) σε άμεση σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Η Volkswagen λοιπόν τοποθετείται ανοιχτά για τους κινητήρες diesel επισημαίνοντας τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Αλλά και ο πρόεδρος της Mercedes δρ.Τσέτσε επανειλημμένως έχει αναφερθεί στις συνεχιζόμενες επενδύσεις της εταιρείας σε κινητήρες diesel.

Κατά τα άλλα το diesel πεθαίνει, αν πιστέψουμε όσα γράφονται και ακούγονται από μερικούς στη χώρα μας. Κι ας επενδύονται την ίδια στιγμή εκατομμύρια για την εξέλιξη αυτού του είδους των κινητήρων.

Και πώς επενδύουν εκατομμύρια για περαιτέρω εξέλιξη αυτοί οι κολοσσοί σε μια υπόθεση θνήσκουσα ;

Ξέρετε εσείς κανέναν επιχειρηματία που να επενδύει σε μια τεχνολογία που δεν έχει μέλλον;

Related posts