Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
22 Αυγ 2019
Auto-Moto

Το BMW Group παρέμεινε κορυφαίος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο το 2018

Το BMW Group πέτυχε το όγδοο συνεχόμενο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων με συνολικά 2.490.664 (+1,1%) παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο το 2018. Τις καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία τους κατέγραψαν η BMW και η Rolls-Royce, ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων BMW και MINI σημείωσαν άνοδο 38,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Το αποτέλεσμα πωλήσεων εδραιώνει εκ νέου το BMW Group στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης κατασκευαστών πολυτελών αυτοκινήτων. 

Θετική πρόβλεψη για το 2019: η άνοδος των πωλήσεων αναμένεται να συνεχιστεί.

Προσβλέποντας στο επόμενο 12μηνο, το BMW Group εκτιμά ότι τα συνεχιζόμενα λανσαρίσματα προϊόντων θα ευνοήσουν την άνοδο των πωλήσεων. «Αν και αναμένεται να συνεχιστεί το ρευστό περιβάλλον της αγοράς, νέα μοντέλα όπως η νέα BMW X7 και η έβδομη γενιά της BMW Σειράς 3, σε συνδυασμό με μία ακόμα πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, θα συμβάλλουν στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας του BMW Group. Αναμένουμε μικρή άνοδο πωλήσεων το 2019, ενώ σαφής στόχος μας παραμένει η κερδοφορία», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. 

Πωλήσεις ρεκόρ για την BMW το 2018: Ώθηση από τα μοντέλα X και την BMWΣειρά 5.

Το 2018, η μάρκα BMW κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της, με συνολικά 2.125.026 (+1,8%) παραδόσεις σε όλο τον κόσμο. Οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου ήταν τα μοντέλα BMW X: Χάρη στο λανσάρισμα της BMW X2 από τις αρχές του 2018 και στην επέκταση παραγωγής της BMW X3 σε Κίνα και Ν. Αφρική, επιπλέον των ΗΠΑ, οι συνολικές πωλήσεις της οικογένειας BMW X αυξήθηκαν κατά 12,1% στις 792.590 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι τα δημοφιλή πολυτελή SAV συγκέντρωσαν το 37,3% επί των συνολικών πωλήσεων BMW το 2018 (33,8% το 2017).

Ένα ακόμα μοντέλο που αποτέλεσε κινητήρια δύναμη ήταν η BMW Σειρά 5, που κυκλοφόρησε κανονικά σε όλες τις αγορές το 2018. Οι πωλήσεις του παγκοσμίως δημοφιλέστερου πολυτελούς μεγάλου sedan αυξήθηκαν κατά 12,7% το 2018 με συνολικές παραδόσεις 328.997 σε όλο τον κόσμο.

«Είμαστε περήφανοι που πετύχαμε το καλύτερο ετήσιο αποτέλεσμα πωλήσεων στην ιστορία μας παρά τις πολυάριθμες σημαντικές αλλαγές μοντέλων και το αρνητικό κλίμα που επικράτησε σε κρίσιμες αγορές» σχολίασε ο Pieter Nota. «Το 2018 λανσαρίστηκαν αρκετά συναρπαστικά νέα μοντέλα, ανάμεσά τους η BMW X2 και η BMW Σειρά 8, καθώς επίσης και η νέα γενιά BMW X4 και BMW X5 και η πολυαναμενόμενη BMW Z4. Είμαι σίγουρος ότι το ‘momentum’ θα συνεχιστεί μέσα στο 2019» σχολίασε ο Nota. 

Ο στόχος επιτεύχθηκε: πάνω από 140.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα παραδόθηκαν το 2018.

Η ευρεία γκάμα ηλεκτρικών και plug  in υβριδικών μοντέλων του BMW Groupσυνεχίζει να προσελκύσει όλο και μεγαλύτερο αριθμό πελατών, επιβεβαιώνοντας τον κορυφαίο ρόλο της εταιρίας στην premium ηλεκτροκίνηση. Συνολικά, 142.617 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο το 2018, αύξηση 38,4% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Η plug-in υβριδική BMW 530e (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,3-2,1 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,9-13,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52-47 g/km) ήταν το ηλεκτροκίνητο όχημα της εταιρίας με τις περισσότερες πωλήσεις το 2018. Συνολικά, 40.260 πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, συγκεντρώνοντας το 12,2% των παγκόσμιων πωλήσεων της BMW Σειράς 5 sedan. Ήταν επίσης το καλύτερο σε πωλήσεις πολυτελές plug-in υβριδικό όχημα στις ΗΠΑ. Από την άλλη, το MINI Countryman Cooper S E ALL4 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,4 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 13,7-13,4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 56-55 g/km) παραδόθηκε σε 13.219 πελάτες σε όλο τον κόσμο, ποσοστό 13,3% επί των συνολικών πωλήσεων MINI Countryman. Το 2018 ήταν η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με αύξηση των ετήσιων πωλήσεων του BMW i3. Η τοποθέτηση μιας νέας, προαιρετικής, ισχυρότερης μπαταρίας βοήθησε στην άνοδο του i3 κατά 10,6% το 2018 με συνολικές παραδόσεις 34.829 μονάδων σε όλο τον κόσμο.

Από το 2013 που λανσαρίστηκε το BMW i3, η εταιρία έχει διευρύνει σημαντικά το portfolio ηλεκτροκίνητων οχημάτων της με επακόλουθη αύξηση των πωλήσεων αυτών των καινοτόμων προϊόντων. «Είμαστε χαρούμενοι που ξεπεράσαμε τον στόχο πωλήσεων των 140.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών το 2018 και πιστεύουμε ότι μέχρι το τέλος του 2019, θα κυκλοφορούν στο δρόμο μισό εκατομμύριο τέτοια οχήματα του BMW Group. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα οχήματα στη γκάμα του, από τα οποία τα 12 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά», σχολίασε ο Pieter Nota. 

Ισχυρή άνοδος στην BMW M GmbH : ο στόχος επιτεύχθηκε δύο χρόνια νωρίτερα.

Τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH πέτυχαν επίσης νέο ρεκόρ πωλήσεων με πάνω από 100.000 (102.780 / +27,2%) παραδόσεις σε όλο τον κόσμο το 2018, που σημαίνει ότι αυτό το μεγαλεπήβολο ορόσημο επιτεύχθηκε δυο χρόνια νωρίτερα από τον στόχο. Μεταξύ των top sellers είναι η BMW X3 M40i (19.670) (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 8,4 – 8,2 l/100 km, εκπομπές COστο μικτό κύκλο: 193 – 188 g/km), η BMW M2 (13.731) (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,0 – 9,0 l/100 km, εκπομπές COστο μικτό κύκλο: 227 – 206 g/km) και η BMW M5 (7.823) (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,8 – 10,7 l/100 km, εκπομπές COστο μικτό κύκλο: 246 – 243 g/km). 

Η MINI περνά στην ηλεκτροκίνηση.

Το 2018, οι παραδόσεις οχημάτων MINI σημείωσαν μείωση 2,8% (361.531) συγκριτικά με τις πωλήσεις ρεκόρ του 2017. Το 2019 αναμένεται να είναι μία συναρπαστική χρονιά για τη μάρκα, με το MINI Electric να ετοιμάζεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση προς το τέλος της χρονιάς. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς, η MINI είναι μία μάρκα που συνεχίζει να ενθουσιάζει και να εξιτάρει τους πελάτες της. Είμαι σίγουρος ότι ο ερχομός του πολυαναμενόμενου MINI Electric θα ξυπνήσει ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τις μάρκες MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad. 

Ρεκόρ πωλήσεων: Τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της Rolls  RoyceMotor Cars .

Το 2018, η Rolls  Royce Motor Cars κατέγραψε ετήσιες πωλήσεις 4.107 μονάδων (+22,2%), τις υψηλότερες στην 115χρονη ιστορία της μάρκας. Η Αμερικανική ήπειρος παρέμεινε η σημαντικότερη αγορά, ενώ οι πωλήσεις σε όλες τις αγορές αυξήθηκαν από την προηγούμενη χρονιά. «Η ζήτηση για όλες τις οικογένειες μοντέλων παρέμεινε υψηλή, με την Phantom να αποτελεί τον κύριο μοχλό ανόδου και την Ghost να αναδεικνύεται best-seller», σχολίασε ο Peter Schwarzenbauer. «Επίσης είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την εξαιρετική υποδοχή της Cullinan παντός εδάφους, με τα πρώτα αυτοκίνητα να έχουν παραδοθεί στους πελάτες πριν τα Χριστούγεννα και μία πολύ ισχυρή ροή παραγγελιών μέχρι το τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς», συνέχισε ο Schwarzenbauer. Το 2018 σημειώθηκαν επίσης ρεκόρ παραγγελιών στο πρόγραμμα Bespoke, κάτι που επιβεβαιώνει ότι η Rolls-Royce είναι ένας πραγματικός Οίκος Πολυτέλειας. 

Για όγδοη συνεχή χρονιά: Η BMW Motorrad πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων.

Η BMW Motorrad πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων για όγδοη συνεχή χρονιά, με τις περισσότερες παραδόσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters στην ιστορία της. Οι πωλήσεις σε όλη τη γκάμα αυξήθηκαν κατά 0,9% με συνολικές παραδόσεις 165.566 μονάδων σε όλο το κόσμο. «Το 2018 ήταν μία σημαντική χρονιά για την BMW Motorrad, με εννέα συναρπαστικά και καινοτόμα νέα μοντέλα να μπαίνουν στην παραγωγή», σχολίασε ο Peter Schwarzenbauer. Και συνέχισε: «το λανσάρισμα τόσων πολλών νέων μοντέλων ήταν πρόκληση αλλά είμαστε περήφανοι που τα καταφέραμε, όπως αποδεικνύεται από αυτό το νέο ρεκόρ πωλήσεων. Είμαι σίγουρος ότι η επιτυχία θα συνεχιστεί μέσα στο 2019». 

Οι πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά.

«Πολλές από τις σημαντικότερες αγορές αντιμετώπισαν μεγάλες πολιτικές και οικονομικές προκλήσεις τη χρονιά που μας πέρασε. Ωστόσο, το BMW Group συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου καθώς αγωνιζόμαστε για ισορροπημένες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Pieter Nota . 

Η Ασία έδωσε μεγάλη ώθηση στην αύξηση πωλήσεων της εταιρίας το 2018, με την Ηπειρωτική Κίνα να σημειώνει ισχυρή άνοδο, εν μέρει χάρη στην πλήρη διαθεσιμότητα της BMW Σειράς 5 και στη δημοτικότητα της BMW Σειράς 1 sedan που κατασκευάζεται εκεί. Από την άλλη, η Αμερικανική Ήπειρος έβαλε επίσης το λιθαράκι της στη συνολική αύξηση πωλήσεων του BMW Group, με την BMW να είναι ο μοναδικός επίσημος premium κατασκευαστής που καταφέρνει να αυξήσει τις πωλήσεις του στις ΗΠΑ το 2018. Η συνεχιζόμενη πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα σε αρκετές αγορές έφερε τις συνολικές πωλήσεις BMW και MINI στην Ευρώπη στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την προηγούμενη χρονιά. Το BMW Group ήταν ο Νο1 premium κατασκευαστής στη Βρετανία, όπου η εταιρία αύξησε επίσης το μερίδιό της στην αγορά.

Αύξηση μεριδίου αγοράς επιτεύχθηκε και στη Γερμανία, όπου οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI το 2018 ήταν υψηλότερες από το 2017.

 Δεκέμβριος 2018Συγκριτικά
με το 2017 %
Το 2018Συγκριτικά
με το 2017  %
Ευρώπη97.568-5,21.097.654-0,3
– Γερμανία*29.400-0,1319.134+2.5
– Βρετανία21.766+2,8237.895-1,4
Ασία84.716+8,8874.828+3,2
– Κίνα (Ηπειρωτική)62.895+20,9639.953+7,7
– Ιαπωνία8.664+2,578.001-2,0
Αμερική45.176-5,9456.325+1,4
– ΗΠΑ37.154-4,4354.698+0,5
   Λατινική Αμερ.5.107-6,354.858+8,1

* Προκαταρκτικές τιμές ταξινομήσεων

 

Πωλήσεις BMW Group το Δεκέμβριο/ Όλο το 2018.

 Δεκέμβριος 2018Συγκριτικά
με το 2017 %
Το 2018Συγκριτικά
με το 2017 %
BMW Group Αυτοκίνητα232.505-0,72.490.664+1,1
BMW198.395+1,32.125.026+1,8
– BMW M GmbH*10.268+8,0102.780+27,2
MINI33.432-11,3361.531-2,8
Rolls-Royce17.252+30,0142.617+38,4
BMW Group Ηλεκτρικά**678+55,94.107+22,2
BMW Motorrad13.385+13,1165.566+0,9

**BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric

Πρόβλεψη πωλήσεων για το 2019.

Το BMW Group προβλέπει ελαφρά αύξηση των συνολικών πωλήσεων το 2019, περίπου 5%. Το γενικά καλό οικονομικό περιβάλλον και οι θετικές προβλέψεις για την πολυτελή κατηγορία, σε συνδυασμό με τα νέα μοντέλα, όπως η αναβαθμισμένη και επεκτεινόμενη οικογένεια X, αναμένεται να υποστηρίξουν την άνοδο πωλήσεων το 2019. Ωστόσο, οι πολιτικές και οικονομικές συνθήκες αναμένεται να παραμείνουν ευμετάβλητες, κάτι που μπορεί να έχει επιπτώσεις στην αγορά του αυτοκινήτου.

Στην Ηπειρωτική Κίνα, το BMW Group προβλέπει ισχυρή αύξηση πωλήσεων το 2019. Ενώ η Κινεζική αγορά έχει ομαλοποιηθεί, εκτιμάται ότι η premium κατηγορία παρουσιάζει καλές προοπτικές ανάπτυξης. Τα μοντέλα BMW που κατασκευάζονται τοπικά θα παραμείνουν βασικοί μοχλοί αύξησης, κυρίως η BMW X3, που θα είναι πλήρως διαθέσιμη το 2019, με την παραγωγή της να έχει ξεκινήσει στην Κίνα τον Ιούνιο του 2018.

Στην Ευρώπη, το BMW Group προβλέπει μικρή αύξηση πωλήσεων το 2019, αν και ανάλογα με τις οικονομικές εξελίξεις στην περιοχή, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι ο όγκος πωλήσεων μπορεί να παραμένει στα περσινά επίπεδα.

Αν και η συνολική αγορά αυτοκινήτου στις ΗΠΑ φαίνεται να έχει πιάσει κορυφή, οι προβλέψεις για την πολυτελή κατηγορία δείχνουν προοπτικές ανόδου για το 2019. Δεδομένης της θετικής πρόβλεψης τόσο για την αγορά πολυτελών οχημάτων όσο και για τη συνολική οικονομία, το BMW Group φιλοδοξεί σε μικρή αύξηση πωλήσεων, κάτι στο οποίο θα βοηθήσει η ανανεωμένη γκάμα των SUV.

Related posts