Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Μαΐ 2022
Blender

Τεχνολογία και ευεξία ζητούν από τα ξενοδοχεία οι νεότερες γενιές

Οι υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας κατά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο είναι το πρώτο ζητούμενο από τους millennial ταξιδιώτες (αυτούς, δηλαδή, ηλικίας μεταξύ 22 και 37 ετών). Το συμπέρασμα αυτό αναδεικνύεται σε έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας FutureBrand Speck, του ομίλου Interpublic Group.

Οι νεότερες γενιές, λοιπόν, είναι διατεθειμένες να πληρώσουν για υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας στα ξενοδοχεία, 1,5 φορές περισσότερο από τους ταξιδιώτες ηλικίας 40-45 ετών και δυο φορές περισσότερο από αυτούς ηλικίας άνω των 56 ετών.

Μάλιστα, οι millennial ταξιδιώτες δηλώνουν ότι σχολιάζουν στα αρνητικά ενός ξενοδοχείου την έλλειψη εγκαταστάσεων και εμπειριών ευεξίας. Οι τιμές του ξενοδοχείου ή η τοποθεσία έπονται στα κριτήρια αξιολόγησης του ξενοδοχείου γι αυτούς.

Οι Millennial θέλουν τις ίδιες δυνατότητες τεχνολογίας που έχουν στο σπίτι τους και στο ξενοδοχείο, ζητώντας smart TV στο δωμάτιο και γενικά την παροχή όλων των υπηρεσιών της σύγχρονης τεχνολογίας.

200 δισ.δολ. δαπανούν οι  millennials

Σύμφωνα με έκθεση της FutureCast, εξάλλου,  οι ετήσιες ταξιδιωτικές δαπάνες των τουριστών που ανήκουν στη γενιά των millennials ανέρχονται σε πάνω από 200 δισ.δολάρια ετησίως.

.Το 70% των millennials είπε ότι επιθυμεί να εξερευνήσει τις τοπικές κοινωνίες όπου κάνει διακοπές και να μάθει πράγματα για εκείνες. Το πάθος για απόκτηση νέων και διαφορετικών εμπειριών διαφαίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν τα ταξίδια τους. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, η γενιά αυτή επισκέπτεται κατά μέσο όρο 10 πηγές πληροφόρησης πριν προβεί σε κράτηση.

Μπορούν επίσης να συνδυάσουν επιτυχώς το επαγγελματικό ταξίδι με την αναψυχή, με το 62% να αναφέρει ότι επεκτείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια προκειμένου να τα συνδυάσουν με διακοπές.Τα ταξίδια του Σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό όγκο διακοπών των millennials.

Η επιρροή τους έχει ήδη γίνει αισθητή στην ταξιδιωτική βιομηχανία και τα brand συνεχίζουν να εντείνουν την παρουσία τους στα social media έχοντας ως άμεσο στόχο πλέον τις νεότερες γενιές ταξιδιωτών. Η επίδραση αυτή εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και μέσα στα ερχόμενα χρόνια καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών από την ηλικιακή ομάδα των millennials αυξάνεται.

Πηγή: Tornosnews

Related posts