Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Οκτ 2024
Auto-Moto

Τεχνολογία διπλού μοτέρ και σύστημα ελέγχου όλων των τροχών δοκιμάζει η Nissan

Νέες τεχνολογίες που θα παρουσιαστούν στην επόμενη γενιά EVs δοκιμάζει η Nissan. Το σίγουρο είναι ότι στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από πλευράς τεχνολογίας γίνονται καθημερινά μεγάλα άλματα. Και άλμα είναι αυτό που ανακοίνωσε η Nissan.

Αποκάλυψε ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με διπλό μοτέρ και με σύστημα ελέγχου και των τεσσάρων τροχών, εξοπλισμένο με νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται για την επόμενη γενιά EVs της εταιρείας.

Το συγκεκριμένο όχημα που βασίζεται στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e +, διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός / πίσω, ενσωματωμένους  στην τεχνολογία ελέγχου του σασί, που έχει αναπτυχθεί από τη Nissan. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, το οποίο θα πάει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Nissan,  σε νέο επίπεδο.

“Σύντομα, η Nissan θα λανσάρει μια επόμενη γενιά EV που θα είναι μια πραγματική ανακάλυψη”, δήλωσε ο Takao Asami, ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan, για την έρευνα και την προηγμένη τεχνολογία. “Η νέα τεχνολογία ελέγχου των ηλεκτροκίνητων τροχών, που τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη,  ενσωματώνει τις τεχνολογίες ελέγχου της ηλεκτροκίνησης και 4WD της Nissan με την τεχνολογία ελέγχου του σασί, για να επιτύχει ένα τεράστιο άλμα στην επιτάχυνση, στο σύστημα διεύθυνσης και στις επιδόσεις της πέδησης, όπως συμβαίνει και στα πιο πρόσφατα σπορ αυτοκίνητα.”

Αυτή η συναρπαστική τεχνολογία EV είναι βασικό στοιχείο τoυ Nissan Intelligent Mobility, το οράματος της εταιρείας για το πώς τα οχήματα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

Ισχυροί, διπλοί κινητήρες υψηλής απόδοσης

Χρησιμοποιώντας χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο παράγει 227 κιλοβάτ μέγιστης ισχύος και 680 Nm μέγιστης ροπής. Τα μεγέθη αυτά, συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα ομαλή επιτάχυνση.

Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το σύστημα ελέγχου των τεσσάρων τροχών σε όλες σχεδόν τις οδικές συνθήκες, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις τους, αλλά και  την αυτοπεποίθησή τους.

Άνετη κύλιση για όλους τους επιβάτες

Ο ακριβής έλεγχος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου και στους δύο κινητήρες, παρέχει απαράμιλλη άνεση οδήγησης. Το “βήμα” και η “βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης  αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην αναταράσσονται. Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση,  ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.

Ανεξάρτητος έλεγχος φρένων για κορυφαίους οδηγικούς χειρισμούς

Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο φρένων σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την πλευρική  δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν τις στροφές με ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης.

Ένας “φάρος” του Nissan Intelligent Mobility

Παρά το γεγονός ότι είναι ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο με τεχνολογία καλά κρυμμένη μέσα του, το ειδικά διαμορφωμένο εξωτερικό του επικοινωνεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility και δημιουργεί ενθουσιασμό για τη νέα εποχή της τεχνολογίας στα EVs της Nissan. Εξοπλισμένο με αγωνιστικά φτερά και τροχούς,  αυτό το δοκιμαστικό αυτοκίνητο δείχνει ότι είναι έτοιμο να “καταβροχθίσει” την άσφαλτο !

Στο εσωτερικό του, το δοκιμαστικό αυτοκίνητο διαθέτει μια οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, η οποία αναφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ελέγχου του οχήματος, μέσω ενός περιβάλλοντος γραφικών. Με το προσαρμόσιμο μενού, ο οδηγός μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την κίνηση του οχήματος και να κρίνει την απόδοση της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών,  με μια ματιά.

Αυτοπεποίθηση ανεξαρτήτως οδοστρώματος

Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσσάρων τροχών αυξάνει την αυτοπεποίθηση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών συνθηκών. Για παράδειγμα όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού,  χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. Με δεδομένο για τον οδηγό ότι μπορεί να χειριστεί μια τέτοια ποικιλία οδικών συνθηκών, η οδήγηση γίνεται ασύγκριτα συναρπαστική.

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά ηλεκτρικού αυτοκινήτου δοκιμής, με τεχνολογία ελέγχου και των τεσσάρων τροχών
Ηλεκτροκινητήρας EM57 × 2 (Εμπρός και Πίσω)
Μεγ. ισχύς / Μεγ. Ροπή 227kW / 680Nm
Μήκος 4.480 mm
Πλάτος 1.830 mm
Ύψος 1.540 mm
Μεταξόνιο 2.700 mm
Κίνηση Electric All-Wheel-Control(All wheel drive)
Ελαστικά Εμπρός : 215/55R17, Πίσω : 235/50R17