Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Νοέ 2018
Blender

Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

Ετήσια αύξηση 4,6% αναμένεται να καταγράψει μέχρι το 2022 η αγορά οικογενειακών ταξιδίων παγκοσμίως, φθάνοντας τα 376 εκατ. ταξίδια έναντι 300 εκατ. το 2017, σύμφωνα με έρευνα της GlobalData. Εν ολίγοις, αναμένεται αύξηση 25% μέσα στην ερχόμενη 5ετία.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα οικογενειακά ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 30,8% του εξερχόμενου τουρισμού και θα διατηρήσουν το μεγάλο μερίδιό τους μέχρι και το 2022 χάρη κυρίως στην κινεζική αγορά ταξιδιωτών.

Η επικεφαλής Ταξιδίων και Τουρισμού της GlobalData, Sara Grady, επισημαίνει ότι την ώρα που το διαθέσιμο εισόδημα αυξάνεται και οι ανερχόμενες αγορές ανοίγουν τα σύνορά τους, θα καταγραφούν τάσεις όπως οδικές διακοπές από ομάδες ταξιδιωτών πολλών διαφορετικών ηλικιών, ιδιαίτερα από μεγάλες αγορές εξερχόμενου τουρισμού όπως η Κίνα. Σύμφωνα με την ίδια, πρόκειται για μια μεγάλη ευκαιρία για τη βιομηχανία, εάν καταφέρει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των οικογενειακών διακοπών.

Η αγορά οικογενειακών διακοπών χαρακτηρίζεται από τις εκπλεπτυσμένες και διαφορετικές απαιτήσεις των ταξιδιωτών της, και η βιομηχανία χρειάζεται πλέον να προσαρμοσθεί στις επιθυμίες και ανάγκες πολλών διαφορετικών ηλικιακών γκρουπ και καταναλωτών που, περισσότερο από ποτέ, είναι συνηθισμένοι σε εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα.

Από την παροχή περισσότερων δραστηριοτήτων μέχρι την τεχνολογία, πολλά στοιχεία πρέπει να ληφθούν υπόψη στην ικανοποίηση αυτών των ταξιδιωτών.

Τα οικογενειακά ταξίδια ξεφεύγουν από το παραδοσιακό πρότυπο διακοπών ήλιου-θάλασσας, προσφέροντας στα μέλη των οικογενειών το χρόνο να έρθουν πιο κοντά μεταξύ τους και να δημιουργήσουν δυνατές αναμνήσεις, σε μοναδικούς προορισμούς, ή σε πρωτότυπες διακοπές, από πολιτιστικά ταξίδια έως διακοπές περιπέτειας.

Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες κάτι πέρα από τον κανόνα ώστε να ξεχωρίζουν από το πλήθος και να ικανοποιήσουμε συγκεκριμένες απαιτήσεις τους, ανεξάτητα από την καταγωγή τους, τόνισε η κ. Grady.

tornosnews

Related posts