Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Οκτ 2020
Auto-Moto

Τα κλαταρισμένα ελαστικά “φρέναραν” τον Σερδερίδη στο Ράλι Φθιώτιδος!

Γλυκόπικρη γεύση άφησε το Ράλι  Φθιώτιδος στον Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο Έλληνας παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy το 2017, που ακολουθεί φέτος το αναβαθμισμένο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι  Χώματος, στάθηκε εξαιρετικά άτυχος στα σκληρά χώματα  της Δίβρης, που ήταν η μοναδική ειδική του αγώνα που δεν καταστράφηκε από την κακοκαιρία και πραγματοποιήθηκε τρεις φορές.

Τερματισε  στην 8η θέση της γενικής κατάταξης οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5 Evo, πολύ μακριά από τις δυνατότητες του, χάνοντας σημαντικό χρόνο στα δύο από τα τρία περάσματα της ειδικής, λόγω κλαταρισμένων ελαστικών.

«Δυστυχώς δεν ήταν το ιδανικό σαββατοκύριακο για εμάς. Η κακοκαιρία επηρέασε τόσο τις δοκιμές μας πριν τον αγώνα, όσο και τις αναγνωρίσεις από την μοναδική τελικά ειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε, με αποτέλεσμα να μην είμαστε σωστά προετοιμασμένοι για έναν τόσο απαιτητικό αγώνα» δήλωσε ο Σερδερίδης και συνέχισε: «Υπήρχαν παντού μεγάλες πέτρες στη διαδρομή που έπρεπε να αποφύγουμε, ενώ στα 10 τελευταία χιλιόμετρα συναντήσαμε  πολλή λάσπη. Χάσαμε αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική, οδηγώντας στα τελευταία της χιλιόμετρα με κλαταρισμένο ελαστικό. Τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα στη δεύτερη, όταν το πίσω δεξί ελαστικό καταστράφηκε στα πρώτα χιλιόμετρα και σταματήσαμε να το αλλάξουμε χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση».

Παρηγοριά για τον Ιορδάνη Σερδερίδη και τον Βέλγο συνοδηγό του Fred Miclotte, ο πολύ καλός χρόνος στο τελευταίο πέρασμα και η τρίτη θέση στην power stage που του πρόσφερε επιπλέον βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. «Η επίδοση μας στην power stage έδειξε πως μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και υπό αυτές τις συνθήκες. Είναι αλήθεια πως δεν έχω μεγάλη εμπειρία από τόσο σκληρούς αγώνες και πρέπει να δουλέψουμε με την ομάδα μου και σε αυτόν τον τομέα, ώστε να αποφεύγουμε τα κλαταρίσματα», συμπλήρωσε ο Καβαλιώτης οδηγός τονίζοντας: «Το επίπεδο του συναγωνισμού του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι είναι πολύ ανεβασμένο. Είναι πολύ όμορφο να βλέπει κανείς 6 ανταγωνιστικά R5 σε ελληνικό αγώνα και μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι ώστε μέσα από τον συναγωνισμό να βελτιωνόμαστε και να προσφέρουμε θέαμα».

Related posts