Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Ιαν 2021
Πολιτισμός

«Τα ευτράπελα της διαφήμισης στο πέρασμα των χρόνων» του συγγραφέα Θωμά Σιταρά

Βιβλιοεπιλογές από τη Μαίρη Γκαζιάνη   

Από τις εκδόσεις Μίνωας κυκλοφορεί μια νέα θεματική, πρωτότυπη έκδοση επιμελημένη από τον γνωστό αθηναιογράφο-συγγραφέα Θωμά Σιταρά, με τίτλο: Τα ευτράπελα της διαφήμισης στο πέρασμα των χρόνων.

Πρόκειται για μια πρωτότυπη κοινωνικοϊστορική προσέγγιση της Διαφήμισης στα χρόνια της Παλιάς Αθήνας, αποτυπωμένη με πολύ χιούμορ, πλήρως εικονογραφημένη, με ανάλεκτα κείμενα αλλά και πλήθος χαρακτηριστικών διαφημίσεων της εποχής. Ένα ευχάριστο ταξίδι στον κόσμο της διαφήμισης μιας αλλοτινής εποχής (1834-1940). 

Σχετικά με το βιβλίο

Αγγελίες, ειδοποιήσεις, ρεκλάμες, αλλά και ρεπορτάζ, ειδήσεις, σχόλια, χρονογραφήματα από την Παλιά Αθήνα (1834-1940).

Μια εκλαϊκευμένη λαογραφική, ιστορική προσέγγιση της καθημερινότητας, μέσα από τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων της εποχής, γραμμένη μάλιστα από τους ίδιους τους διαμορφωτές της.

Περιλαμβάνει ανάλεκτα κείμενα, πλήρως εικονογραφημένα και, όπου χρειάζεται, σχολιασμένα, ενώ σε ένθετες σελίδες παρουσιάζεται ένας μεγάλος αριθμός επιλεγμένων χαρακτηριστικών διαφημίσεων της εποχής.

«Ο απίθανος αυτός Αθηναιογράφος, ο οποίος έχει επιστρατεύσει το χιούμορ σαν εργαλείο ανασκαφής της ιστορίας των ανθρώπων και όχι των αριθμών, μας δίνει σπαρταριστά βιβλία, για την Αθήνα του χθες…»

Γιώτα Κοντογεωργοπούλου, Δημοσιογράφος

Βιογραφικό συγγραφέα

1966-1968

Ολοκλήρωση των σπουδών Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στο Μάρκετινγκ και τη Διαφήμιση σαν υπότροφος της Suedosteuropa-Gesellschaft e. V.

1972-1974

Συνιδρυτής του Κολλεγίου BCA και Διευθυντής Σπουδών της πρώτης αναγνωρισμένης από το Κράτος Σχολής Διαφήμισης στην Ελλάδα.

1975-1980

Ιδρυτής και Διευθυντής Σπουδών του Κέντρου Διοικητικών Επιστημών όπου μεταξύ άλλων λειτουργούσαν κολεγιακού επιπέδου τμήματα Μάρκετινγκ και Διαφήμισης.

1981-1982

Διευθυντής του Ινστιτούτου Ερευνών και Επικοινωνίας δημιούργημα του ιδρυτή της διαφημιστικής Adel Saatchi & Saatchi Χρυσόστομου Παπαδόπουλου. Μεταξύ άλλων συνεργασία και εκπροσώπηση στην Ελλάδα της αμερικανικής εταιρείας ερευνών GALLUP και λειτουργία της πρώτης έρευνας τηλεθέασης.

1983-1992

Εκπροσώπηση στην Ελλάδα του Γερμανικού Οικονομικού Ινστιτούτου της Φρανκφούρτης (DIB). Λειτουργία τμημάτων κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων καθώς και σεμιναρίων Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για επιχειρηματίες.

1993-2010

Σύμβουλος Επιχειρήσεων και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων. Συγγραφή

βιβλίων για το Λιανικό Εμπόριο και το Τουριστικό Μάρκετινγκ (Εκδόσεις Σταμούλη και Interbooks).

2011-Σήμερα

Ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων για την Παλιά Αθήνα. Από τις εκδόσεις Μίνωας κυκλοφορούν: Ξεφυλλίζοντας παλιές εφημερίδες (2018), Καλό βόλι (2019).

Εκδόσεις: Μίνωας, ISBN:  978-618-02-1629-5, Σελίδες:  248, Ημ. Έκδοσης: 2020, Τιμή: 16,60€    

Related posts