Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
07 Οκτ 2022
Υγεία

SUP Yoga: Τι είναι και γιατί πρέπει να τη δοκιμάσετε αυτό το καλοκαίρι

Με καταγωγή από τη Χαβάη, η SUP Yoga τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει στην κορυφή των προτιμήσεων όσων αναζητούν συνεχώς τρόπους να ανανεώνουν την προπόνησή τους.

Τι χρειάζεστε:

Πάρτε μια σανίδα SUP, κάντε κουπί σε μια ασφαλή απόσταση σε μια λίμνη, στη θάλασσα ή ακόμη και σε μια πισίνα και ξεκινήστε την πρακτική σας γιόγκα.

Γιατί η SUP Yoga είναι τόσο δημοφιλής;

Η SUP Yoga είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να συμμετάσχετε σε νευροκινητική άσκηση, η οποία αυξάνει την ισορροπία, τον συντονισμό και την ιδιοδεκτικότητα.

Παράλληλα, ενεργοποιεί όλους τους μύες του κορμού – εγκάρσιους, ορθούς καθώς και λοξούς κοιλιακούς. Αυτή η δραστηριότητα θα βελτιώσει επίσης τη σύνδεση μυαλού-σώματος καθώς παραμένετε συγκεντρωμένοι σε κάθε στάση.

Δείτε μερικά ακόμα οφέλη:

Ενεργοποιεί νέους μύες

Η SUP Yoga σας αναγκάζει να σταθεροποιήσετε πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα για να κρατήσετε την ισορροπία σας. Αυτή η ενέργεια θα σας κάνει να δουλέψετε μύες που δεν ξέρατε ότι είχατε.

Σας «πηγαίνει» στη φύση

Η SUP Yoga, που εκτελείται επιπλέοντας στο νερό, θα σας αναζωογονήσει καθώς εκτελείται στο νερό. Η έρευνα έχει επισημάνει από καιρό τη γνωστική σύνδεση μεταξύ φύσης και θετικής διάθεσης.

Ανακουφίζει από το άγχος

Η σχέση μεταξύ της γιόγκα και της μείωσης του στρες είναι ξεκάθαρη. Η συμμετοχή σε τακτικές πρακτικές αυτής της αρχαίας πρακτικής έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την κατάθλιψη, το άγχος και το στρες στα υποκείμενα του τεστ. Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να κάνει το ίδιο για εσάς.

Ενισχύει την ιδιοδεκτικότητα

Προσφέροντας άμεση ανατροφοδότηση – όπως το να πέσεις στο νερό – το paddleboard ενισχύει επίσης τους ιδιοϋποδοχείς του σώματος. Η ιδιοδεκτικότητα – γνωστή και ως 6η αίσθηση – μας επιτρέπει να καθορίσουμε τη θέση, την ταχύτητα και την κατεύθυνση των μελών του σώματός μας ενισχύοντας την ικανότητα του εγκεφάλου μας να οδηγήσει τις κινήσεις μας στο χώρο.

Related posts