Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Απρ 2024
Auto-Moto

Στους Έλληνες οδηγούς τα μπράβο. Αυτοί στηρίζουν το Ακρόπολις

Σ αυτούς που χρειάζονται συγχαρητήρια για τη συμμετοχή τους στο Ράλι Ακρόπολις είναι στους Έλληνες οδηγούς. Αυτοί στην ουσία στηρίζουν το δικό μας Ακρόπολις. Αυτοί στηρίζουν τον αγώνα. Αν έλλειπαν αυτοί δεν θα υπήρχε Ακρόπολις. Γιατί δεν θα υπήρχε; Γιατί απλά θα βλέπαμε ένα Ράλι μόνο με 20 αυτοκίνητα. Ένα ράλι μόνο με ξένες συμμετοχές.

Το κακό είναι ότι αυτούς τους ήρωες τους ξεχνάει ο κόσμος και με το που περνούν οι 20 πρώτοι οι ειδικές αδειάζουν αφού όλου τρέχουν να προλάβουν κάποια άλλη ειδική διαδρομή.

Το πιο γρήγορο ελληνικό πλήρωμα ήταν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX  . Νικητές όμως του διήμερου σκέλους ήταν οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο.

Τι δήλωσαν οι Έλληνες οδηγοί.

 

87           ΧΑΛΚΙΑΣ Θέμης – ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας

«Για εμάς τους ερασιτέχνες ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, όμως το σημαντικό είναι ότι φέραμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Μας ευχαρίστησε η πολύ αυξημένη παρουσία του κόσμου στις ειδικές, δεν το περιμέναμε και ήταν έκπληξη».

 

Σε λάθος θέση είναι όλοι αυτοί οι καλοί θεατές. Αλήθεια τόσα χρόνια δεν έχουν καταλάβει που πρέπει να στέκονται;

89           ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης – ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ Σπύρος

«Είμαι ικανοποιημένος στο σύνολο του αγώνα».

 

93           ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ Χάρης – ΠΕΡΙΔΗΣ Ανδρέας

«Ήταν μια όμορφη μέρα, σήμερα καλύτερα από χθες. Ο τερματισμός στο Ακρόπολις είναι σπουδαίο πράγμα, ευχόμαστε να τερματίσουμε και σε άλλα Ακρόπολις».

 

131         ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος

«Αφού τερματίσαμε, είμαστε τυχεροί. Στο πρώτο loop μείναμε χωρίς μεσόμπαρο. Στην τελευταία ειδική έσπασε ένα ημιαξόνιο μετά το ασφάλτινο κομμάτι. Είμαστε χαρούμενοι που φτάσαμε εδώ».

 

132         ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος – ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Στην Ε.Δ. 6 είχαμε κλατάρισμα. Κατά τα άλλα, όλα κύλησαν ομαλά και δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο, είμαστε ευχαριστημένοι».

 

133         ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης – ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης

«Ήταν βασανιστικός αγώνας, σε επίπεδο τόσο ειδικών όσο και αυτοκινήτου. Στο τέλος είχαμε πρόβλημα με τα διαφορικά. Η οργάνωση ήταν καλή και ο αγώνας δύσκολος».

134         ΨΥΛΛΟΣ Δημήτρης – ΚΟΝΤΟΣ Κώστας

«Και μόνο ο τερματισμός σε Ράλλυ Ακρόπολις είναι ωραίο πράγμα. Πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μηχανικούς μας, που έκαναν τα πάντα για να μη δεχθούμε ποινή και μας άλλαξαν τουρμπίνα σε ελάχιστο χρόνο».

 

135         ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ Γιάννης – ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ

Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 6 με πρόβλημα στην ανάρτηση.

 

136         ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νίκος – ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τερματίσαμε. Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα. Στην Ε.Δ. Πίσσια 2 είχαμε τετ-α-κε, αλλά τελικά κάναμε καλύτερο χρόνο από το πρώτο πέρασμα. Προς το τέλος είχαμε πρόβλημα με τα φρένα και προσπαθούσα να φρενάρω με το κιβώτιο για να μη χάσουμε πολύ χρόνο. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός».

 

137         ΠΙΤΣΑΚΗΣ Μανώλης – ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ Σπύρος

«Μείναμε αμέσως μετά τον τερματισμό, μάλλον από κιβώτιο ταχυτήτων. Ωραίο το Ακρόπολις, αλλά νιώθω διαλυμένος από την κούραση».

 

140 “MIDER” – ΦΑΡΜΑΚΗ Μαριάννα

«Είχαμε προβλήματα, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε με σπασμένη την ανάρτηση εμπρός. Δύσκολος αγώνας, αλλά όλα καλά στο τέλος».

 

143         ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας – ΑΚΡΑΤΟΣ Βαγγέλης

«Στην τελευταία ειδική είχαμε κλατάρισμα και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε λάστιχο. Ήταν ένας πολύ σκληρός αγώνας, Ακρόπολις από τα παλιά. Εμείς αντιμετωπίσαμε την ατυχία στο τέλος, αλλά αυτά συμβαίνουν».

 

146         ΓΙΩΤΗΣ Γιάννης – ΒΟΤΣΗΣ Γιώργος

«Είχαμε όλη την ημέρα πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και στην τελευταία ειδική είχαμε και κλατάρισμα. Ο αγώνας ήταν σκληρός, όμως το ευχαριστηθήκαμε και νομίζω ότι η εμφάνισή μας ήταν αξιοπρεπής».

 

Οι Γρηγόρης Νιώρας – Κώστας Κακαλής μετά την ατυχία τους την πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν αποφασισμένοι να οδηγήσουν γρήγορα και θεαματικά, προκειμένου να ευχαριστηθούν, αλλά και να τιμήσουν τους χορηγούς που τους στήριξαν και τους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στα βουνά. Η επιλογή αυτή τους δικαίωσε χαρίζοντάς τους μία μεγάλη νίκη και μαζί τους βαθμούς της πρώτης θέσης που θα αποδειχτούν πολύτιμοι για τη συνέχεια του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ράλλυ.

Related posts