Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Ιαν 2021
Αεροπορικά νέα

Star Alliance Biometrics:Ποιες είναι οι συχνότερες ερωτήσεις

Πριν από μια εβδομάδα είχαμε αναφερθεί για τις αεροπορικές  εταιρείες του Ομίλου Lufthansa (LHG), η Lufthansa (ιδρυτικό μέλος της Star Alliance) και η SWISS, που  θα είναι οι πρώτες αεροπορικές εταιρείες οι οποίες θα χρησιμοποιούν την υπηρεσία Star Alliance Biometrics για επιλεγμένες πτήσεις από τον Νοέμβριο, και για το σκοπό αυτό, ειδική υποδομή εγκαθίσταται στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, επιδιώκοντας να διασφαλίσει λειτουργικά οφέλη και για τις δύο τοποθεσίες.

Τα μέλη του προγράμματος που επιλέγουν την προαιρετική υπηρεσία της βιομετρικής ταυτοποίησης, θα μπορούν να περνούν από τις πύλες ελέγχου ασφαλείας και τις πύλες επιβίβασης ανέπαφα, πρακτική που αποτελεί ένα σημαντικό μέτρο ασφάλειας υγείας και υγιεινής στην εποχή του COVID-19.

Σχετικό ρεπορτάζ:

Ο όμιλος της LUFTHANSA είναι ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα “Star Alliance Biometrics”

 

Οι ερωτήσεις για αυτό το Star Alliance Biometrics  ήταν πολλές. Για το λόγο αυτό δίνουμε ορισμένες διευκρινήσεις που απαντούν στις ερωτήσεις σας.

 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ;

 Ε. Τι είναι το Star Alliance Biometrics;

Α. Το Star Alliance Biometrics είναι ένα προαιρετικό προϊόν της Star Alliance που επιτρέπει στους επιβάτες να επωφεληθούν από την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, ώστε να διέρχονται ανέπαφα από τις πύλες ελέγχου ασφαλείας και τις πύλες επιβίβασης. Στο εγγύς μέλλον, το φάσμα των σημείων εφαρμογής θα επεκταθεί σταδιακά – για παράδειγμα στα σημεία παράδοσης αποσκευών και τα Business lounges.

 

Ε. Πώς λειτουργεί το Star Alliance Biometrics;

Α. Όταν ένας εγγεγραμμένος επιβάτης ταξιδεύει μέσω ενός συμμετέχοντος αεροδρομίου και με μια συμμετέχουσα αεροπορική εταιρεία, η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου του Star Alliance Biometrics αντιστοιχίζει τη ζωντανή εικόνα του επιβάτη με τις πληροφορίες κάρτας επιβίβασης και το βιομετρικό προφίλ του, επιτρέποντας στον επιβάτη να διέρχεται εύκολα από τα ενεργοποιημένα σημεία επαφής.

Ε. Πού είναι διαθέσιμο το Star Alliance Biometrics;

Α. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμο ταυτόχρονα τόσο στο Αεροδρόμιο Φρανκφούρτης/Μάιν (FRA) όσο και στο Αεροδρόμιο Μονάχου (MUC), όταν ταξιδεύετε με τη Lufthansa ή με τη SWISS.

Ε. Το Star Alliance Biometrics είναι προϊόν της Lufthansa;

Α. Το Star Alliance Biometrics είναι ένα προϊόν της Star Alliance που έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πολλές αεροπορικές εταιρείες της Star Alliance, μεταξύ των οποίων και η Lufthansa.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 

Ε. Πώς μπορούν οι επιβάτες να εγγραφούν στο Star Alliance Biometrics;

Α. Κάθε μέλος Miles & More της Lufthansa και της SWISS μπορεί να εγγραφεί στο Star Alliance Biometrics μέσω της εφαρμογής Lufthansa.app. Αφού συνδεθείτε στην εφαρμογή Lufthansa, μπορείτε να ξεκινήσετε την εγγραφή επιλέγοντας Star Alliance Biometrics στο κύριο μενού της εφαρμογής. Εάν οι επιβάτες δεν διαθέτουν ακόμη λογαριασμό Miles & More, μπορούν να εγγραφούν δωρεάν. Η εγγραφή ολοκληρώνεται σε τέσσερα εύκολα βήματα – δημιουργήστε ένα PIN και ερωτήσεις ασφαλείας, τραβήξτε μια selfie, σαρώστε το διαβατήριό σας και δώστε τη συγκατάθεσή σας. 

Ε. Οι επιβάτες πρέπει να πραγματοποιούν τη διαδικασία εγγραφής πριν από κάθε πτήση;

Α. Όχι, οι επιβάτες χρειάζεται να εγγραφούν μόνο μία φορά για να μπορούν να χρησιμοποιούν το Star Alliance Biometrics σε όλα τα συμμετέχοντα αεροδρόμια.

Ε. Πόσο σύντομα ενεργοποιείται το προφίλ ενός επιβάτη στο Star Alliance Biometrics μετά την εγγραφή;

Α. Το προφίλ Star Alliance Biometrics θα είναι ενεργό το αργότερο 24 ώρες μετά την εγγραφή. 

Ε. Ποια προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται από το Star Alliance Biometrics;

Α. Το Star Alliance Biometrics αποθηκεύει τον αριθμό τακτικού επιβάτη, έως και πέντε φωτογραφίες του επιβάτη, την ημερομηνία λήξης του διαβατηρίου και το PIN, καθώς και ερωτήσεις ασφαλείας. Το όνομα του επιβάτη δεν αποθηκεύεται.

Ε. Πού αποθηκεύονται τα βιομετρικά προφίλ και τα δεδομένα;

Α. Η Star Alliance κρυπτογραφεί και αποθηκεύει τα προφίλ και τα δεδομένα των επιβατών σε ένα Microsoft Azure Cloud που φιλοξενείται στην Ευρώπη. Τα δεδομένα υπόκεινται στη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων της ΕΕ και προστατεύονται από αυτή. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια δεν θα έχουν πρόσβαση στα δεδομένα βιομετρικού προφίλ των επιβατών. 

Ε. Γιατί μεταφέρεται το όνομα και ο αριθμός Miles & More του επιβάτη στην εφαρμογή Star Alliance;

Α. Η εφαρμογή Star Alliance απαιτεί τον επικυρωμένο αριθμό Miles & More του επιβάτη, καθώς το Star Alliance Biometrics συνδέει τον αριθμό αυτό με το βιομετρικό προφίλ του επιβάτη. Το όνομα του επιβάτη απαιτείται μόνο για την αντιστοίχιση του ονόματος που αναγράφεται στο διαβατήριο με το όνομα στον λογαριασμό Miles & More. Μετά την επιτυχή αντιστοίχιση, τα ονόματα δεν αποθηκεύονται.

Ε. Πόσο διαρκεί η διαδικασία εγγραφής για το Star Alliance Biometrics;

Α. Η διαδικασία εγγραφής διαρκεί συνήθως τρία έως δέκα λεπτά περίπου. Εάν η διαδικασία παραμείνει σε αδράνεια για μεγάλο χρονικό διάστημα, το χρονικό όριο λήγει και οι επιβάτες ενδέχεται να χρειαστεί να ξεκινήσουν εκ νέου τη διαδικασία εγγραφής. 

Ε. Μπορούν οι επιβάτες να διαγράψουν το βιομετρικό τους προφίλ;

Α. Ναι, οι επιβάτες μπορούν να διαγράψουν το βιομετρικό προφίλ τους ανά πάσα στιγμή. Απλώς επιλέξτε «Delete Biometric Profile» (Διαγραφή βιομετρικού προφίλ) στην ενότητα «Profile Management» (Διαχείριση προφίλ) στην εφαρμογή Star Alliance. 

Ε. Τι συμβαίνει εάν οι επιβάτες ξεχάσουν το PIN για το Star Alliance Biometrics ή τις απαντήσεις στις ερωτήσεις ασφαλείας τους;

Α. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία «Send Feedback» (Αποστολή σχολίων) στην ενότητα «Settings» (Ρυθμίσεις) στην εφαρμογή Star Alliance, προκειμένου να δρομολογηθούν στο κατάλληλο γραφείο εξυπηρέτησης.

Ε. Με ποιον μπορούν να επικοινωνήσουν οι επιβάτες εάν έχουν ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το Star Alliance Biometrics;

Α. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία «Send Feedback» (Αποστολή σχολίων) στην ενότητα «Settings» (Ρυθμίσεις) στην εφαρμογή Star Alliance.

Ε. Μπορούν οι επιβάτες να εγγραφούν χρησιμοποιώντας tablet ή iPad αντί για κινητό τηλέφωνο;

Α. Όχι, οι επιβάτες πρέπει να εγγραφούν χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο Android ή iOS. Δεν συνιστώνται tablet ή iPad για τη διαδικασία εγγραφής.

ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ 

Ε. Τι πρέπει να κάνουν οι επιβάτες για να χρησιμοποιήσουν τη βιομετρική ταυτοποίηση σε ένα συμμετέχον αεροδρόμιο;

Α. Οι επιβάτες πρέπει να εγγραφούν στο Star Alliance Biometrics, να εισαγάγουν τον αριθμό τακτικού επιβάτη στην κράτησή τους και να χρησιμοποιήσουν τις σαφώς καθορισμένες πύλες που είναι συμβατές με το Star Alliance Biometrics.

Ε. Πώς αναγνωρίζουν οι επιβάτες τα eGates που υποστηρίζουν βιομετρικό έλεγχο;

  1. Τα eGates που είναι εξοπλισμένα με βιομετρικό έλεγχο επισημαίνονται με το λογότυπο Star Alliance Biometrics πάνω από την πύλη καθώς και αντίστοιχες επιγραφές δαπέδου. 

Ε. Στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου πρέπει υποχρεωτικά να φοράω μάσκα. Θα πρέπει να τη βγάλω για να γίνει επιτυχώς η βιομετρική ταυτοποίηση;

Α. Όχι. Δεν απαιτείται αφαίρεση της μάσκας για τον βιομετρικό έλεγχο ταυτότητας. Η διαδικασία ταυτοποίησης λειτουργεί για επιβάτες που φορούν μάσκες. 

Ε. Τι συμβαίνει εάν ένας επιβάτης δεν μπορεί να αναγνωριστεί βιομετρικά σε ένα σημείο επαφής;

Α. Οι επιβάτες μπορούν να συνεχίσουν στο σημείο επαφής χρησιμοποιώντας την κάρτα επιβίβασής τους.

Ε. Οι επιβάτες πρέπει να έχουν μαζί τους ταυτότητα ή διαβατήριο, ακόμη και αν έχουν βιομετρικό προφίλ;

Α. Ναι, οι επιβάτες πρέπει να έχουν μαζί τους ταυτότητα/διαβατήριο. Η βιομετρική ταυτοποίηση σε ορισμένα σημεία επαφής δεν αντικαθιστά τον έλεγχο ταυτότητας/διαβατηρίου στο αεροδρόμιο.

Ε. Οι επιβάτες πρέπει να έχουν μαζί τους και την κάρτα επιβίβασης;

Α. Ναι, οι επιβάτες πρέπει να έχουν μαζί τους την κάρτα επιβίβασης, καθώς υπάρχουν σημεία επαφής που δεν είναι εξοπλισμένα με βιομετρική ταυτοποίηση. 

Ε. Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται στα σημεία επαφής που υποστηρίζουν βιομετρική ταυτοποίηση, ακόμη και αν ο επιβάτης δεν διαθέτει προφίλ Star Alliance Biometrics;

Α. Όχι, οι φωτογραφίες δεν αποθηκεύονται στα σημεία επαφής που υποστηρίζουν βιομετρική ταυτοποίηση.

Related posts