Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Σεπ 2021
Auto-Moto

Σκληρό και με πολλά απρόοπτα το ΕΚΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Οι ειδικές διαδρομές, ιδιαίτερα στο πρωινό σκέλος σε Αγίους Θεοδώρους και Λουτράκι, ήταν εξαιρετικά σκληρές με αποτέλεσμα πολλά πληρώματα να αντιμετωπίσουν προβλήματα.
Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Kalle Rovanpera να φέρει το εργοστασιακό Toyota Yaris GR WRC του στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο Φινλανδός ήταν πολύ προσεκτικός αλλά και γρήγορος στο πρώτο κομμάτι της ημέρας και κατάφερε να ολοκληρώσει τις ειδικές αναίμακτα. Στο απογευματινό σκέλος έχασε λίγο έδαφος σε σχέση με τους αντιπάλους του, ωστόσο έμεινε στην πρώτη θέση και πλέον μπορεί να κοιτάξει με αισιοδοξία τη συνέχεια του αγώνα με στόχο ακόμα και τη νίκη.

Στη 2η θέση της Γενικής Κατάταξης βρέθηκε ο Ott Tanak με το εργοστασιακό Hyundai i20 WRC ενώ στην 3η θέση της γενικής κατάταξης ήταν ο Sebastien Ogier.
Ο Γάλλος οδηγός της Toyota είχε εκπληκτικό ρυθμό από την πρώτη μέχρι την τελευταία ειδική και παρότι “καθάριζε” το δρόμο ξεκινώντας πρώτος κατάφερε να βρεθεί στη 3η θέση της κατάταξης. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θέλει νίκη ενώ ο Evans μετά τα προβλήματα που είχε με το κιβώτιο ταχυτήτων φαίνεται ότι βγαίνει εκτός συναγωνισμού.
Τα προβλήματα για τον Elfyn Evans ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας διαδρομή της ημέρας. Ο Βρετανός Πρόβλημα στο κιβώτιο για τον Evans, πρόβλημα στα υδραυλικά για τον Neuville. O Evans καθυστέρησε να φτάσει στην είσοδο των Αγίων Θεοδώρων με αποτέλεσμα να χάσει τη σειρά του. Έβγαλε όλη τη 2η ειδική διαδρομή με κολλημένη την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που δεν κατάφερε να επισκευάσει την υπόλοιπη ημέρα. Το πρόβλημα τον ανάγκασε να πέσει πολύ πίσω στην κατάταξη και να χάσει πάνω από 4,5 λεπτά. Ο Βρετανός της Toyota είναι πλέον στη 17η θέση της Γενικής Κατάταξης και το μόνο που ελπίζει είναι μια καλή εμφάνιση στην Ελλάδα.
Προβλήματα είχε και ο Neuville που κάποιες φορές έχανε το εμπρός μέρος και κάποιες το πίσω του αυτοκινήτου του εργοστασιακού Hyundai i20 WRC. Ο Βέλγος ξεκίνησε επιφυλακτικά το Ράλι, ωστόσο μετά το τέλος της 3ης ειδικής διαδρομής διαπίστωσε ότι είχε διαρροή στα υδραυλικά. Έχασε την υποβοήθηση στο τιμόνι του και έκανε ολόκληρη την ειδική διαδρομή Λουτράκι χωρίς υποβοήθηση, πραγματικά εξοντωτικό. Στο απογευματινό σκέλος κατάφερε να περιορίσει το πρόβλημα με αποτέλεσμα να γράψει ικανοποιητικούς χρόνους που τον έφεραν στη 21η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης συμπλήρωσαν οι Sordo, Fourmaux και Greensmith με τα δύο Οκτώ εγκαταλείψεις μετρήσαμε την πρώτη ημέρα του Ακρόπολις!Ford Fiesta WRC να τα καταφέρνουν αρκετά καλά. Στους Έλληνες, δυστυχώς οι Αθανασσούλας/Ζακχαίος δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ημέρα καθώς εγκατέλειψαν με πρόβλημα στην κρεμαγιέρα του Hyundai i20 τους. Στην κατηγορία WRC2 ταχύτερος ήταν ο Βολιβιανός Marco Bualacia, ενώ στην κατηγορία WRC3 προβάδισμα πήρε ο Ingram με Skoda Fabia EVO.

 

Related posts