Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
30 Σεπ 2022
Κόσμος

Σκηνή του Game Of Thrones δείχνει την Καλήσι να πίνει καφέ Starbucks!

Φαίνεται πως η αλυσίδα των Starbucks έχει φτάσει μέχρι και σε έναν κόσμο με βασιλιάδες, κάστρα, ζόμπι και δράκους. Αυτό σκέφτηκαν οι εκατομμύρια τηλεθεατές της επιτυχημένης σειράς Game Of Thrones, όταν στο 4ο επεισόδιο της 8ης σεζόν, φάνηκε ένα κυπελλάκι καφέ Starbucks δίπλα στην βασίλισσα των δράκων, Καλήσι.

Δεν επρόκειτο όμως για διαφήμιση πάρα για ένα λάθος του σκηνοθέτη και όλων όσων εξετάζουν τα πλάνα.

Με απολογητικό και αστειευόμενο ύφος η Μπέρνι Κόλφιλντ, μία εκ των παραγωγών της σειράς, ζήτησε συγνώμη από τους τηλεθεατές, οι οποίοι αντικρίζοντας τον καφέ βγήκαν απότομα από το κλίμα της παραμυθένιας αυτής εποχής.

«Δεν το πιστεύω. Οι άνθρωποι μας που ασχολούνται με την προετοιμασία των σκηνικών και οι διακοσμητές μας είναι 1.000% προσεκτικοί. Ζητούμε συγγνώμη! Το Γουέστερος ήταν το πρώτο μέρος που στην πραγματικότητα είχε Starbucks», ανέφερε σε συνέντευξη της στο ραδιόφωνο (WNYC) η παραγωγός, διακωμωδώντας το γεγονός.

Το δικό του χιουμοριστικό σχόλιο έκανε και το HBO αναφέροντας πως «(ο καφές) latte που εμφανίστηκε στο επεισόδιο ήταν ένα λάθος. Η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι με βότανα».

Η ίδια η Starbucks η οποία έλαβε κατά λάθος διαφήμιση από την πιο αγαπημένη σειρά στα χρονικά, σχολίασε κι αυτή το συμβάν μέσω Twitter. «Για να είμαστε ειλικρινείς, μας εκπλήσσει που δεν παρήγγειλε ένα Dragon Drink». Η εταιρεία καφέ συνέδεσε το συγκεκριμένο ρόφημα που είναι φτιαγμένο από «φρούτο του δράκου», με την ηθοποιό η οποία σειρά έχει δράκους.

Ορισμένοι ωστόσο τηλεθεατές δεν το πήραν τόσο «στην πλάκα», ζωγραφίζοντας το λογότυπο των Starbucks πάνω σε κάστρα της σειράς. Κάποιοι άλλοι πάλι απογοητεύθηκαν καθώς δεν επιτρέπεται σε μια τόσο πλούσιας παραγωγής σειρά, να κάνει τέτοιες γκάφες.

«Τους πήρε δύο χρόνια για να γυρίσουν έξι επεισόδια και ξέχασαν ένα κύπελλο του Starbucks σε μία σκηνή», δήλωσε ένας, μέσω Twitter.

Παρά την αναποδιά με τον καφέ, η σειρά παραμένει η πιο επιτυχημένη σε παγκόσμια κλίμακα, με το φανατικό κοινό να ξεπερνά τους 38 εκατ. τηλεθεατές.

Related posts