Με τη συμμετοχή μιας ομάδας επιστημόνων, μηχανικών, κοινωνικών επιστημόνων και domain experts από την Emirates και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, το Oxford Emirates Data Science Lab θα αναζητήσει νέους τρόπους για να προβλέπει τη ζήτηση και να βελτιώσει τη διαθεσιμότητα θέσεων σε όλο το δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας, προσφέροντας άμεσα και απτά πλεονεκτήματα για τον Όμιλο της Emirates. Αυτό ανακοίνωσε η Emirates . Θα είναι μια συνεργασία πενταετούς διάρκειας με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για τη δημιουργία ενός επιστημονικού εργαστηρίου δεδομένων. Το εργαστήριο βρίσκεται στο Center for Information (OCI) του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης και πρόκειται να αξιοποιήσει την επιστήμη των δεδομένων, τη μηχανική μάθηση (machine learning), τα μαθηματικά και τα big data με στόχο τον εξορθολογισμό των επιχειρησιακών διαδικασιών του οργανισμού. Αποτελώντας μέρος της νέας επιχειρησιακής στρατηγικής που παρουσίασε πρόσφατα ο οργανισμός, το εργαστήριο θα υποστηρίξει τις λειτουργίες ολόκληρου του Ομίλου (Emirates Airline, Emirates SkyCargo και dnata).
«Το Oxford Emirates Data Science Lab θα αποτελείται από την καλύτερη εξειδικευμένη ομάδα που θα δοκιμάζει και θα αναπτύσσει νέες επιχειρηματικές λύσεις με τη χρήση big data και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, συμβάλλοντας περαιτέρω στο μετασχηματισμό του Ομίλου σε πελατοκεντρική εταιρεία ταξιδιωτικής εμπειρίας».
«Στην Emirates η καινοτομία αποτελεί πάντα κεντρικό κομμάτι της επιχειρηματικής μας δράσης και μάλιστα έχουμε διακριθεί γι’ αυτό (on-board Wi-Fi, βραβευμένα συστήματα ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης, μεγαλύτερος στόλος παγκοσμίως από τεχνολογικά προηγμένα Α380). Τα αποτελέσματα που θα προσφέρει το Oxford Emirates Data Science Lab θα συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην εδραίωση της ηγετικής μας θέσης στην παροχή εμπειριών για τον πελάτη και θα μας βοηθήσει να κάνουμε κάθε ταξίδι μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη από την πρώτη στιγμή».
Ο καθηγητής Peter Grindrod από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης υπογράμμισε: «Τα τελευταία χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα απ’ ότι στο παρελθόν – από τις τιμές των εισιτηρίων που πωλούνται online μέχρι τις μουσικές προτιμήσεις των συχνών ταξιδιωτών. Πλέον αυτό που χρειάζεται είναι να συνδυάσουν και να αναλύσουν αυτά τα στοιχεία με το σωστό τρόπο. Στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης έχουμε εξειδικευμένα στελέχη για κάθε αντίστοιχο τομέα – βελτιστοποίηση, μηχανική μάθηση (machine learning), ανάλυση συμπεριφοράς – που είναι σε θέση να βοηθήσουν την Emirates να παρέχει στους πελάτες της ακόμα πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Είναι μια πολύ καλή εξέλιξη για την επιστήμη των δεδομένων, καθώς πλέον προηγμένες τεχνικές εφαρμόζονται σε πραγματικά προβλήματα, γεγονός που θα έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα όλων μας».