Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
24 Σεπ 2020
Auto-Moto

Σήμερα η Ανάβαση Δημητσάνας- Ζυγοβιστίου

Στις χθεσινές χρονομετρημένες δοκιμές του 3ου γύρου για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος & Πρωτάθλημα ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda υπήρχε  έντονος συναγωνισμός.

Στη γραμμή εκκίνησης των δοκιμών της 18ης Ανάβασης  Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου βρέθηκαν 72 αγωνιζόμενοι. Το Νο 1 δεν εμφανίστηκε στον Δικοιητικό και Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο.

Ο αγώνας διεξάγεται και φέτος με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Γορτυνίας που φιλοξενεί αγωνιζόμενους, ομάδες, στελέχη, κριτές, ΜΜΕ στην περιοχή.

Η μηχανοκίνητη γιορτή της Πελοποννήσου ξεκίνησε με τις χρονομετρημένες δοκιμές στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου με πλήθος κόσμου να βρίσκεται στην διαδρομή και να απολαμβάνει το θέαμα με σύμμαχο τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.

Ο παραδοσιακός καλοκαιρινός αγώνας των ελληνικών αναβάσεων συμπληρώσε φέτος 18 χρόνια και η διάθεση εορτασμού από όλους τους παρευρισκόμενους ήταν διάχυτη κάνοντας την ατμόσφαιρα μοναδική, δίνοντας μια εικόνα για το τι θα επακολουθήσει στον αυριανό αγώνα.

Όσο αφορά τις επιδόσεις του Σαββάτου στα έως 1400cc ξεχώρισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης(Peugeot 106 S16), σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών. Στα 1400 έως 1600cc καλύτερη επίδοση πέτυχε και στα τρία σκέλη ο Αλέξανδρος Τσιόγκας(Citroen AX Sport), πίσω του βρέθηκαν οι Ιωάννης Δρακόπουλος(Peugeot 106 S16), και Αθανάσιος Γαλανόπουλος(Citroen Saxo VTS). Στα 1600 έως 2000cc ταχύτερος ήταν ο Γεώργιος Ντέκας(Citroen Saxo VTS), ο οποίος επικράτησε στα δυο από τα τρία σκέλη με ελάχιστη διαφορά από τον πολύ δυνατό Σταύρο Χατούπη(Opel Corsa). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος(Opel Ascona 200). Για τα 2000cc και πάνω, ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος(Mitsubishi Lancer EVO VIII), ήταν ο κυρίαρχος επικρατώντας και στα τρία σκέλη. Πίσω του βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος(Mitsubishi Lancer EVO VIII), και Γιάννης Ποτουρίδης(Subaru Impreza 555). Στην κατηγορία Formula Saloon, η οποία και περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα σε ισχύ αυτοκίνητα, ταχύτερος όλων ήταν ο Σωτήριος Σπυρόπουλος(Mitsubishi EVO IX), ο οποίος επικράτησε στα δυο από τα τρία σκέλη με τον πολύ γρήγορο Παναγιώτη Παρθένη(Mitsubishi EVO IX), να βρίσκεται ελάχιστα πίσω του κερδίζοντας και το τρίτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Χρήστος Ξυνής(BMW 3 E36).

Στην στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου προσμετρά και το Πρωτάθλημα ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Είναι ο 8ος φετινός για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Ταχύτερος στις χρονομετρημένες δοκιμές -στα δυο από τα τρία σκέλη- ήταν ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος(Skoda Fabia 1.2 Turbo).

Ελάχιστα πίσω του βρέθηκαν οι Σπυρίδων Γαλεράκης και Κωνσταντίνος Γιαννίκος με το ίδιο αυτοκίνητο, αφήνοντας υποσχέσεις για την σημερινή ημέρα.

Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 σημείωσε τις καλές του επιδόσεις στα τελευταία σκέλη, καθώς νωρίτερα στο πρώτο της ημέρας, ήταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο αργότερος από τον Σπύρο Γαλεράκη. Μάλιστα ο οδηγός της Skoda Μακρής κατάφερε χάρη σε αυτήν την επίδοση να σημειώσει και τον ταχύτερο πέρασμα που έχει γίνει ποτέ από Fabia του Ενιαίου.

Όπως φάνηκε σαφώς στις δοκιμές του Σαββάτου οι Νέοι έχουν εξοικειωθεί καλύτερα με την Ανάβαση Δημητσάνας. Πέραν των δύο πρωτοπόρων και στην βαθμολογία ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος βρέθηκε δύο φορές με τον τρίτο χρόνο, ενώ από τους υπόλοιπους ο Μιχάλης Δουλτσίνος έδειξε ότι έχει τη δυνατότητα να κάνει καλές επιδόσεις, όπως εξάλλου και ο Δημήτρης Ρεμέντζης ο οποίος μπορεί να μην είναι «Νέος» ήταν όμως και σήμερα ταχύτατος.

Για την ακρίβεια ήταν μάλλον ο ταχύτερος από τους άνω των 30 ετών συνολικά (όσο αυτό μπορεί να ειπωθεί στις δοκιμές). Ξεκίνησε δυναμικά και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο χωρίς ωστόσο να αποφύγει μερικά λάθη. Αυτά έδωσαν την ευκαιρία στον Γιώργο Σαρταμπάκο να βρεθεί πρώτος άνω των 30 στο δεύτερο σκέλος, ενώ νωρίτερα και ο “Ilio” είχε βρεθεί μέσα στο 2:01 που είναι χρόνος αναφοράς για τους περισσότερους. Οι μόνοι που απουσίασαν χαρακτηριστικά από αυτό το φάσμα επιδόσεων ήταν ο «Le Man» και ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης.

Πάντως τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν το ίδιο αν ο Στάθης Κουκέας δεν είχε βρεθεί σε μια όχι τόσο καλή ημέρα. Τελευταίος αλλά πρώτος στις καρδιές όλων στην Δημητσάνα και όχι μόνο είναι ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος. Έχοντας το στοιχείο του τοπικού ήρωα της περιοχής κυρίαρχο και με άριστη γνώση της διαδρομής, κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με επιδόσεις κορυφής.

Πληροφορίες :Γραφείο Τύπου Σ.Ο.Α.Α και γραφείο Τύπου Start Line

Related posts