Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
01 Απρ 2020
SLIDER

Σενάρια βλακείας διαρρέουν για την πτώση του ολοκαίνουργιου Boeing στο Ιράν

Την είδηση όλοι την ξέρουν. Το ουκρανικό αεροσκάφος ,ένα Boeing 737-800 NG της Ukraine International Airlines (UIA) που μετέφερε κυρίως Ιρανούς και Ιρανοκαναδούς, συνετρίβη   σε ένα χωράφι λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Ιμάμης Χομεϊνί της Τεχεράνης. Αποτέλεσμα  ήταν να χάσουν τη ζωή τους  176 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροπλάνο.

Με τα σενάρια βλακείας που διαρρέουν για την πτώση του ολοκαίνουργιου Boeing στο Ιράν τι προσπαθούν να κρύψουν.

Λίγα λεπτά μετά τη συντριβή τέσσερα ειδησεογραφικά πρακτορεία μετέφεραν την δήλωση κυβερνητικού εκπροσώπου ότι πρόκειται για μηχανική βλάβη.

Δεν είχαν φθάσει ούτε τα ασθενοφόρα στο σημείο της συντριβής και μας σερβίριζαν ότι επρόκειτο για μηχανική βλάβη.

Πως το ήξεραν αυτό.

Και γιατί να μην το χτύπησαν με πυρά κατά λάθος και να έπεσε. Μήπως έσπευσαν να καλύψουν το λάθος τους;

Οι ειδικοί σε θέματα ερευνών σε αεροπορικές τραγωδίες το μόνο που έχουν κάνει μέχρι αυτή την ώρα , είναι να ακούσουν τις συνομιλίες από τα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους.

Και ξέρετε κάτι ;

Δεν υπάρχει πουθενά συνομιλία που να ενημερώνει  ο κυβερνήτης  τον πύργο ελέγχου ότι αντιμετωπίζει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.

Δεν υπάρχει πουθενά κάποιο σήμα κινδύνου.

Αν έχεις πιάσει φωτιά ο κινητήρας θα είχε ζητήσει ο κυβερνήτης να επιστρέψει για να κάνει αναγκαστική προσγείωση.

Θα υπήρχε μια ενημέρωση.

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει καμιά τέτοια συνομιλία τότε θα πρέπει να υποψιαζόμαστε ότι αυτοί οι 176 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από κάποιον άλλο λόγο.

Κοινή λογική χρειάζεται.

Βεβαίως υπάρχει ένα κακό προηγούμενο με τα αεροσκάφη 737 MAX της Μπόινγκ που είναι καθηλωμένα στο έδαφος μετά τα δυστυχήματα  το 2018 και το 2019 στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία αντίστοιχα.

Όμως τα 737-800, είναι από τα μοντέλα της εταιρείας που χρησιμοποιούνται σε ευρεία κλίμακα διεθνώς και έχουν  καλό ιστορικό ως προς την ασφάλεια. Το σημαντικό είναι ότι δεν έχουν το ίδιο λογισμικό που πιστεύεται ότι προκάλεσε τα δύο προηγούμενα δυστυχήματα των 737 MAX.

Για το τελευταίο  αεροπορικό δυστύχημα η κατασκευάστρια εταιρία των μηχανών του 737-800, η CFM (ανήκει στην αμερικανική General Electric και στη γαλλική Safran) ανέφερε ότι είναι πρόωρο να γίνονται υποθέσεις για τα αίτια του δυστυχήματος.

Related posts