Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
15 Δεκ 2019
Auto-Moto

Σε λίγες ημέρες η πανευρωπαική του Opel GTC

 

H πανευρωπαικη παρουσιαση του νεου Opel Astra GTC γινεται αυτή τη βδομαδα στη Μαγιορκα της Ισπανιας.Ενα καθαροαιμο σπορ αυτοκινητο που υποσχεται πολλα σε λιγους και καλους οδηγους.Βεβαια το συγκεκριμενο αυτοκινητο το εντοπισαμε και το φωτογραφισαμε ένα μηνα πριν στη Γερμανια.Το οδηγουσε ένας από τους μηχανικους της Opel που εκανε τις τελευταιες δοκιμες και τροποποιησεις.Το Astra GTC διατίθεται με τέσσερις κινητήρες – τρεις βενζινοκινητήρες και έναν turbo-diesel – με ισχύ από 88 kW/120 hp μέχρι 132 kW/180 hp. Το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης επικεντρώθηκε στην εισαγωγή του HiPerStrut στο GTC, για πρώτη φορά σε μοντέλο Astra. Ιδανικά προσαρμοσμένο στο μικρομεσαίο coupé, προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και πιο άμεση απόκριση στο τιμόνι, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των σπορ οδηγών. 

 

Βασισμένο στο σύστημα του Insignia OPC, το HiPerStrut χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα σημεία έδρασης του Astra, αλλά μειώνει την γωνία του βασιλικού πείρου κατά 44% και περιορίζει το μήκος του άξονα (offset βασιλικού πείρου) κατά 46% συγκριτικά με τα αυτοκίνητα με γόνατα MacPherson. Αυτό βοηθά στην αποφυγή των αντιδράσεων στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση – χαρακτηριστικό γνώρισμα πολλών ισχυρών προσθιοκίνητων αυτοκινήτων – ώστε οι οδηγοί να αξιοποιούν καλύτερα την ισχύ του GTC χωρίς να επηρεάζεται το σύστημα διεύθυνσης.

Η προσθήκη του HiPerStrut έχει μειώσει επίσης την αλλαγή της γωνίας κάμπερ των εμπρός τροχών του GTC στις στροφές, αυξάνοντας την πρόσφυση. Η αίσθηση από το τιμόνι έχει βελτιωθεί κάτι στο οποίο έχουν συντελέσει τα μειωμένα επίπεδα τριβής του συστήματος διεύθυνσης. Οι αλλαγές της γεωμετρίας που έχουν επέλθει λόγω HiPerStrut επιτρέπουν τη χρήση τροχών διαμέτρου μέχρι 20 ιντσών.

Oι μηχανικοί της Opel κατοχύρωσαν 11 πατέντες συνολικά στη φάση εξέλιξής του. Μια από αυτές είναι το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ που εκτείνεται χωρίς ραφές από το καπό μέχρι την οροφή και την κολόνα Β. Χωρίς κάποιο εγκάρσιο στοιχείο να εμποδίζει την ορατότητα, προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μία μοναδική οδηγική εμπειρία και μία νέα αίσθηση ευρυχωρίας με σχεδόν απεριόριστο πεδίο ορατότητας, που παραπέμπει σε cockpit αεροπλάνου.

Στη φυσιογνωμία του αυτοκινήτου κυριαρχεί η γνώριμη κεντρική πτυχή της Opel, η οποία τονίζεται από έντονους λεπτούς προβολείς που θυμίζοντας μάτια αετού ενσωματώνουν φώτα ημέρας σχήματος φτερού. Αυτά πλαισιώνουν το χρωμιωμένο έμβλημα και την τραπεζοειδή μάσκα που τοποθετείται χαμηλότερα αποπνέοντας μία αγωνιστική αίσθηση όπως αρμόζει στο σπορ χαρακτήρα του.

Συγκριτικά με το 5-θυρο Astra, η απόσταση αμαξώματος του GTC από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 10 – 15mm, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10mm, από 2685mm σε 2695mm. Τα δύο μετατρόχια είναι φαρδύτερα – 1584mm (+40mm) μπροστά και 1588mm (+30mm) πίσω.

Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας με σύνδεσμο Watt του Astra GTC έχει επανασχεδιαστεί με ειδικές ρυθμίσεις σκληρότητας και ύψους γεωμετρικού κέντρου κλίσεων. Το σύστημα έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με μία σύγχρονη σχεδίαση πολλαπλών συνδέσμων, όπως βελτιωμένες διαστάσεις, μεγαλύτερη ακαμψία κάμπερ τροχών και μειωμένη τριβή ανάρτησης.

Το πλαίσιο του Astra GTC ενσωματώνει το ευφυές σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide της Opel. Αυτό αυξάνει την οδηγική ευστάθεια βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στο στρίψιμο και την απόκριση του τιμονιού, προσαρμοζόμενο αυτόματα στις οδικές συνθήκες, στην ταχύτητα στριψίματος, στις κλίσεις αμαξώματος και στο ατομικό στυλ οδήγησης. Το καλύτερο κράτημα και η βελτιωμένη ισορροπία του οχήματος αυξάνουν την οδηγική ασφάλεια σε κρίσιμες συνθήκες. Επιπλέον, το FlexRide προσφέρει τρία διαφορετικά σεταρίσματα που αλλάζουν το ‘χαρακτήρα’ του αυτοκινήτου κατά περίπτωση μέσω ενός μπουτόν: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε στιγμή το Standard mode για ισορροπημένες επιδόσεις, το ‘Tour’ mode για μεγαλύτερη άνεση ή το ‘Sport’ για σπορ αίσθηση.

Στο Astra GTC η επιταχυνση είναι ανταγωνιστικη και  επιταχύνει στα 100 km/h σε 8,9 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα είναι 210 km/h.  

Το Start/Stop είναι στάνταρ με τα δύο βενζινοκίνητα μοντέλα 1.4 λίτρων. Οι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες με 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp παράγουν ροπή 200 Nm και καταναλώνουν 5,9 lit. καυσίμου / 100 km ( 139 g/km CO2). Κορυφαίος βενζινοκινητήρας είναι τώρα ο 132 kW/180 hp 1.6 turbo, που προσφέρει τελική ταχύτητα 220 km/h.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια. Εξατάχυτα αυτόματα κιβώτια θα διατίθεται με τον 1.4 turbo και τον 2.0 CDTI common-rail turbo diesel από τις αρχές του 2012.

Περοσσοτερα όμως μετα την παρουσιαση οπου θα παραβρεθουμε για την οδηγικη μας εμπειρια την Παρασκευη στη Μαγιορκα.

 

 

Related posts