Η Ryanair, δίνει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία και όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών καθώς:
87% από τις 54,000 πτήσεις του Ιανουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (αύξηση 1%)
Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
“Η Ryanair μετέφερε 9.3 εκατομμύρια επιβάτες τον Ιανουάριο, με το 87% των πάνω από 54,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του, με αύξηση 1% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο 2017. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Ιανουάριος | 2017 | 2018 |
Ακρίβεια πτήσεων | 86% | 87%* |
Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες | 2.15 | 3.03 |
Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επίβάτες | 0.67 | 0.39 |
Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες | 99% | 99% |
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Ο Πούτιν γιορτάζει την προσάρτηση της Κριμαίας: Η «Νέα Ρωσία» και η σιδηροδρομική γραμμή μέσα από ουκρανικά εδάφη
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν από το βήμα μιας εορταστικής συναυλίας στην Κόκκινη Πλατεία συνεχάρη τους Ρώσους για τη 10η επέτειο της…