Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
06 Οκτ 2022
SLIDER

Ψηφιακές εφαρμογές. Τα σύγχρονα «εργαλεία» που αναβαθμίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός με την ευρύτερη έννοια του όρου, περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πρακτικές και αλλαγές που υιοθετεί μία επιχείρηση για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν το διαδίκτυο, τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες.

Σε μία διεθνή και παγκόσμια αγορά όπου ο ανταγωνισμός τροφοδοτείται μέσα από την διαφοροποίηση υπηρεσιών και προϊόντων, η τελική εμπειρία που βιώνουν οι πελάτες είναι το πιο σημαντικό και ίσως μοναδικό μέσο που έχουν στην διάθεση τους οι εταιρίες για να ξεχωρίσουν.

Η εξατομίκευση, η γρήγορη πρόσβαση σε υπηρεσίες και πληροφορίες, η άμεση αλληλεπίδραση και η αυτονομία είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ψηφιακά «εργαλεία» ως αντανάκλαση του σύγχρονου προφίλ των εταιριών που τα υιοθετούν.

Σήμερα, η στρατηγική των εταιριών που επικεντρώνεται αποκλειστικά στον πελάτη, μέσα από την εισαγωγή αυτοματοποιημένων υπηρεσιών, ψηφιακών εφαρμογών και λύσεων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, εξασφαλίζουν αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και αύξηση πιστότητας.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Εθνική Ασφαλιστική έχοντας ως βασικό άξονα για την περαιτέρω ανάπτυξή της, την ενίσχυση με νέα ψηφιακά εργαλεία και την παροχή νέων και βελτιωμένων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της, δίνοντας πάντα έμφαση στις βέλτιστες διαδικασίες εξυπηρέτησης, σας συστήνει το MyEthniki.

Πρόκειται για το νέο σύγχρονο portal ασφαλισμένων της εταιρείας που αποτελεί το νέο μέλος της ψηφιακής της οικογένειας.

Μέσα από το MyEthniki, διαθέσιμο online, οι ασφαλισμένοι της Εθνικής Ασφαλιστικής έχουν ανά πάσα στιγμή, μέσα από την οθόνη του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των συμβολαίων τους και μια σειρά από χρήσιμες λειτουργικότητες.

Μπορούν να δουν τις καλύψεις των συμβολαίων τους, τις πληροφορίες των καλυπτόμενων μελών, να κατεβάσουν τα έντυπά τους, να ενημερωθούν για τις εκκρεμότητες πληρωμής ασφαλίστρων και φυσικά να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους online. Βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες για το πού να απευθυνθούν σε περίπτωση ατυχήματος, ζημιάς ή νοσηλείας, καθώς και για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων τους.

Το νέο portal ασφαλισμένων είναι εύχρηστο και έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των ασφαλισμένων, ώστε να έχουν όλη την εικόνα των συμβολαίων τους συγκεντρωμένη και προσβάσιμη από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Η Εθνική Ασφαλιστική, επενδύοντας στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, ετοιμάζεται να εντάξει στο MyEthniki, εντός του 2022, κι άλλες σύγχρονες λειτουργικότητες, που θα αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία των χρηστών, δίνοντάς τους μεγαλύτερο έλεγχο στα συμβόλαιά τους.

Για να συνδεθείτε στο νέο portal MyEthniki αρκεί να πληκτρολογήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση, https://my.ethniki-asfalistiki.gr και με μια απλή εγγραφή να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω δυνατότητες!

Η Εθνική Ασφαλιστική με ανθρωποκεντρικό όραμα παραμένει πάντα δίπλα σας με σύγχρονες υπηρεσίες και καινοτόμα προγράμματα με στόχο να σας εξασφαλίζει διαχρονικά την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση που χρειάζεστε!

Related posts