Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
12 Αυγ 2022
Auto-Moto

Πρώτη δοκιμή του νέου Mitsubishi ASX με τον ολοκαίνουργιο 1,6 Di-D που αποδίδει 114 ίππους


 
Γράφει ο Πέρης Χαλάτσης
 
Μετά από  πέντε χρόνια παρουσίας  στην Ελλάδα  η   Mitsubishi  έκανε αρκετές αισθητικές αλλαγές  στο  γνωστό μας  ASX MY15 με κινητήρα 1.8 cc  και  παρουσίασε  το  νέο, ανανεωμένο και βελτιωμένο  Mitsubishi ASX ( ΜΥ 15.5)  με το νέο και ολοκαίνουργιο  κινητήρα  1,6 Di-D που αποδίδει  114 ίππους.
Είναι η πρώτη φορά που λανσάρεται αυτός ο κινητήρας 1.6 Di-D , Euro 6  και δικαιολογημένα η Mitsubishi  για το συγκεκριμένο Cross Over  δίνει  ιδιαίτερη  σημασία.
Άλλωστε οι λάτρεις της Off Road κίνησης  δεν θα παραπονεθούν. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, οι αναρτήσεις αναβαθμισμένες ιδανικές για την κίνηση σε όλα τα είδη του δρόμου.
Το αυτοκίνητο με τον καινούργιο κινητήρα το οδηγήσαμε για περίπου 120 χιλιόμετρα και μας άρεσε τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Είναι αυτό που λέμε εμείς στη γλώσσα μας «πατάει» καλά. Αυτό βοηθάει τον οδηγό για να αποκτήσει γρήγορα εμπιστοσύνη. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το  σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ASC που περιλαμβάνει και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist).
Τα φρένα του παρά την καταπόνηση που τα υποβάλαμε, δεν «κοκκίνισαν» και δεν έπεσε η αντοχή τους.
Το μηχανικό κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και από ότι φαίνεται οι «τεμπέληδες» που προτιμούν το αυτόματο κιβώτιο θα απογοητευθούν. Η Mitsubishi προς το παρόν για το συγκεκριμένο Cross Over ( Intense Plus Panorama MY 15.5) δεν έχει βάλει στα πλάνα της , για αυτόματο κιβώτιο.
Πάντως το 6άρι κιβώτιο είναι εύχρηστο. Δεν κουράζει. Οι σχέσεις του ιδανικές. Το αυτοκίνητο έχει καλή αίσθηση και δεν τρομάζει στις γρήγορες στροφές.
Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση έχει σωστό βάρος και πληροφορεί άμεσα τον οδηγό ακόμη και όταν αρχίζει να «παίζει» στο χώμα με τα …πλάγια. Αυτό που μας άρεσε στο χώμα είναι ότι οι αναρτήσεις του απορροφούν κάθε ανωμαλία στο χωμάτινο δρόμο. Δεν είναι αγωνιστικό. Ένα Cross Over  αυτοκίνητο είναι και γι αυτό πρέπει να πούμε ότι στο χώμα το ASX τα καταφέρνει περίφημα. Αρκεί να ξέρεις πώς πρέπει να το οδηγήσεις και πότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την τετρακίνηση.
Η Mitsubishi στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν «πείραξε» την  τετρακίνηση που είχε στο προηγούμενο μοντέλο.
Άλλωστε υπάρχει και η αρχή, όταν κάτι πάει καλά – όπως  η δοκιμασμένη λύση της προηγούμενης γενιάς AWC (All Wheel Control)-  δεν πρέπει να χαλάμε τη συνταγή.
Στο νέο ASX δεξιά και χαμηλά στην κονσόλα υπάρχει ένα μπουτόν. Όταν βάζεις μπροστά ξεκινάς έχοντας την κίνηση στους δύο μπροστινούς τροχούς. Αν μπείς σε λάσπη τότε πατάς το μπουτόν και ενεργοποιείται η κίνηση στους τέσσερις τροχούς.Με  το ειδικό μπουτόν ρυθμίζεις  τρείς λειτουργίες.
Η πρώτη ,2WD για αποκλειστικά κίνηση στους μπροστινούς  τροχούς, ενεργοποιείται από μόνη της. Η δεύτερη είναι η τετρακίνηση και η τρίτη καλό είναι να μπαίνει όταν θέλει ο οδηγός να «κλειδώσει» την κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω στο 50-50. Είναι δηλαδή η θέση LOCK.
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε με τον νέο  πετρελαιοκινητήρα diesel 1.6 Di-D Euro-6, οποίος αποδίδει 114 ίππους/ 3.600 r.p.m.,με ροπή 270 Nm/1750 r.p.m. Η κατανάλωση σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις είναι  4,6lt/100 km.
Ο νέος  4-κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας  1.6 Di-D  έχει               8 βαλβίδες  SOHC Common rail, άμεσου ψεκασμού Euro 6 χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων (“low impact”), Di-D” με  εκπομπές CO2 μόλις  119gr/km.
Το μοντέλο αυτό που μόλις παρουσιάσθηκε μπορεί να το αγοράσει κάποιος και με κινητήρα βενζίνης. Είναι ο γνωστός βενζινοκινητήρας  της Mitsubishi Motors 1.600 cc MIVEC με 117Hp/6.000 rpm .
Είπαμε στο δρόμο είναι γρήγορο και ξεκούραστο. Άνετο όμως είναι και το εσωτερικό του. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που είναι εξοπλισμένο ανάλογα με την έκδοση για να διευκολύνουν την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών είναι: Active Stability & Traction Control (ASTC), ABS με EBD & Brake Assist, Hill Start Assist (HSA), ESS (Emergency Stop Signal), Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος γονάτου οδηγού, Σύστημα ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών, Σύστημα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά 225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής, Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο υποφωτισμό κ.ά.
Το ανανεωμένο ΑSX είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Mitsubishi Motors της εταιρείας της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Inform που είναι διαθέσιμη με τον βεζινοκινητήρα 1.6lt 4X2 περιλαμβάνει: Active Stability & Traction Control (ASTC), ABS με EBD & Brake Assist, Hill Start Assist (HSA), ESS (Emergency Stop Signal), Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος γονάτου οδηγού, Ηλεκτρικοί θερμ. εξωτ. καθρέφτες και εξωτ. χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος, Υψηλής αντίθεσης οθόνη υγρών κρυστάλλων με πολλαπλές ενδείξεις, Κεντρική κονσόλα τύπου carbon, Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, Air Condition •Ηχοσύστημα R/CD, είσοδος για Audio – AUX, 4 ηχεία, Ελαστικά 215/70 R16 με καλύμματα τροχών, Σύστημα ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών.
Ο εξοπλισμός της έκδοσης Invite Plus, που είναι διαθέσιμη σε 1,6lt petrol 4×2 & 1,6lt και diesel 4×2 & 4×4 περιλαμβάνει: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο  σύστημα τετρακίνησης, με επιλογές 2WD-4WD  και λειτουργία κλειδώματος 4WD  (μόνο εκδόσεις 4WD), Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, Αυτόματος κλιματισμός, Cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, Ηχοσύστημα R/CD με χειριστήρια στο τιμόνι & 6 ηχεία, θύρα USB,          Αισθητήρας φώτων & βροχής, Day Running Lights, Μπροστινή γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, Προβολείς ομίχλης εμπρός με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Πίνακας οργάνων υψηλής αντίθεσης με έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων, Κεντρική κονσόλα με υλικό gloss black και ασημί λεπτομέρειες, Υφασμάτινο κεντρικό ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο εμπρός, Κεντρικό υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες στο πίσω κάθισμα, Ντουλαπάκι με θερμαινόμενη/ψυχόμενη θέση, Ελαστικά 215/70 R16 με ζάντες αλουμινίου, Πλάτη πίσω καθισμάτων διαιρούμενη κατά 60:40
Η κορυφαία έκδοση του  ASX Intense Panorama που είναι διαθέσιμη μόνο με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 Di-D 4WD περιλαμβάνει επιπλέον:  Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί (KOS / 2WD), Φιμέ πίσω τζάμια (παράθυρα, φινιστρίνι και πίσω πόρτα),   Ηλεκτρ. θερμ. & αναδιπλούμενοι καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο φλας, Σύστημα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά 225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής, Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο υποφωτισμό.
Ο Di-D της Mitsubishi περιλαμβάνει σύστημα “Automatic Stop & Go” ,                Electric power steering, σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας Πέδησης (Generation Control System) και  ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Περισσότερα όμως θα σας πούμε άμεσα όταν το δοκιμάσουμε για περισσότερα χιλιόμετρα και σε άλλες συνθήκες.

Related posts