Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
14 Αυγ 2022
Υγεία

Προστατέψου από τη γρίπη – Μη σε ρίξει στο κρεβάτι!

Ενίσχυσε την άμυνα του οργανισμού σου και πέρνα στην αντεπίθεση…
Το ξέρεις ότι εμείς οι άντρες είμαστε περισσότερο ευάλωτοι στον ιό της γρίπης; Για να τη χτυπήσεις λοιπόν αλύπητα τούτο τον χειμώνα, θωράκισε τον οργανισμό σου με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και ξεμπέρδευε μαζί της μια και καλή…
Ανακάλυψε τη δράση των βιταμινών. Οι βιταμίνες C και Ε συμβάλλουν στην αύξηση του ρυθμού παραγωγής των λεμφοκυττάρων, τα οποία είναι και η βασική αμυντική γραμμή του οργανισμού, αλλά και στην παραγωγή της ιντερφερόνης, της πρωτεΐνης που αποτρέπει την καταστροφή των κυττάρων από τους ιούς-εισβολείς. Η βιταμίνη C όχι μόνο μειώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος, αλλά και την ένταση των συμπτωμάτων του. Άρα, πορτοκάλια, λεμόνια, ακτινίδια, γκρέιπφρουτ, μανταρίνια, μούρα, μπρόκολα και ντομάτες δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινή σου διατροφή. Αν μάλιστα προσθέσεις στο διαιτολόγιό σου και λίγο φρέσκο λάδι, τότε παίρνεις και βιταμίνη Ε, την οποία και χρειάζεσαι για την αντιοξειδωτική της δράση.
Όχι στα λίπη, ναι στα υγρά. Η μείωση του προσλαμβανόμενου λίπους βελτιώνει την ανοσοποιητική δράση των λεμφοκυττάρων, που εξολοθρεύουν τα βακτήρια-εισβολείς. Άρα τα πολλά-πολλά κοψίδια καλό είναι να τα ξεχάσεις για χειμώνα. Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα λίπη: κρέμα γάλακτος, πέτσες και λοιπά κρεατικά με μέτρο! Πήγαινε αντίθετα για σούπες με άπαχο κρέας ή λαχανικά και πρόσθεσε απαραίτητα ωμό ελαιόλαδο στο φαΐ σου. Δεδομένου ότι οι ιοί του ανώτερου αναπνευστικού χρειάζονται ξηρό περιβάλλον για να αναπτυχθούν, καλό είναι να καταναλώνεις όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά για να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου. Τι πίνεις; Νερό φυσικά και χυμούς, τσάι και αφεψήματα από βότανα.
Θερμίδες με μέτρο. Ο παράγοντας που επηρεάζει καθοριστικά το ανοσοποιητικό είναι η ενεργειακή πρόσληψη, ο αριθμός των θερμίδων δηλαδή που λαμβάνεις καθημερινά. Οπότε οποιαδήποτε σκέψη για δίαιτα καταμεσής του χειμώνα πρέπει να απορριφθεί εξαρχής! Αν λαμβάνεις λιγότερες από 1.100 θερμίδες την ημέρα, έχεις αυξημένες πιθανότητες να σου χτυπήσουν την πόρτα ιώσεις και γρίπες. Ωστόσο μην το παρακάνεις με τη θερμιδική πρόσληψη, γιατί πάλι θα έχεις προβλήματα με τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σου. Απόφυγε λοιπόν τόσο την υπερκατανάλωση τροφής όσο και την εξαντλητική δίαιτα και ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή με φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας.
Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS
 

Related posts