Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
22 Φεβ 2024
Υγεία

Πρωινό: 4+1 ιδανικές τροφές για το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας

H καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη με ένα πλούσιο γευστικό πρωινό σε βιταμίνες και πρωτεΐνες!

Κατά τη διάρκεια της μέρας, πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να τσιμπολογάς ό,τι βρεις μπροστά σου για να περιορίσεις την αίσθηση της πείνας αφού δεν έχεις φάει τίποτα για πρωινό; Αυτό λοιπόν είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον οργανισμό σου!

4+1 ιδανικές τροφές όπως συμπεριλαμβάνονται στο menu του μηνιαίου προγράμματος διατροφής του mynutri.gr!
1. ΒΡΩΜΗ

Γάλα αμυγδάλου, βρώμη, φυστικοβούτυρο, φρέσκα φρούτα και τριμμένη καρύδα
Γάλα αμυγδάλου, βρώμη, φυστικοβούτυρο, φρέσκα φρούτα και τριμμένη καρύδα

Η βρώμη περιέχει β-γλυκάνη, ένα είδος ίνας που έχει ήδη αποδειχθεί ότι βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης, όταν καταναλώνεται τακτικά. Επίσης είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, φολικό οξύ και κάλιο.
2. ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με αποξειραμένα φρούτα και χειροποίητη γκρανόλα.
Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με αποξειραμένα φρούτα και χειροποίητη γκρανόλα.

Το γιαούρτι είναι μεγάλη πηγή ασβεστίου και μπορεί να υπερηφανεύεται για την αφθονία του σε πρωτεΐνη. Μπορεί επίσης να σε κάνει να νιώσεις αίσθημα πληρότητας όλο το πρωί. Επίλεξε ένα απλό, άπαχο γιαούρτι, και αν θες πρόσθεσε κάποια φρούτα για να του δώσει κάποια γλυκύτητα και άρωμα.

 

3. ΜΠΑΝΑΝΕΣ
Pancakes βρώμης με μπανάνα και μέλι 

To my nutri συνδυάζει το αγαπημένο φρούτο με βρώμη, μέλι και κανέλα σε γευστικά pancakes!
To my nutri συνδυάζει το αγαπημένο φρούτο με βρώμη, μέλι και κανέλα σε γευστικά pancakes!

Δεν υπάρχει τίποτα σαν μια μπανάνα για πρωινό. Το κίτρινο αυτό φρούτο-ειδικά όταν είναι ακόμα λίγο πράσινο στις άκρες- είναι μια από τις καλύτερες πηγές ανθεκτικού αμύλου (που σε βοηθά να χάσεις βάρος), και υδατανθράκων που σας κρατά με αίσθηση κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πλούσιες σε κάλιο, ένας ηλεκτρολύτης που βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης με φυσικό τρόπο , οι μπανάνες είναι μια ιδιαίτερα καλή επιλογή για τα άτομα με υπέρταση.

4. ΑΒΓΑ

https://www.mynutri.gr/
https://www.mynutri.gr/

Τα αβγά είναι πηγή πρωτεϊνών και θρεπτικών ουσιών όπως η βιταμίνη D. Πλέον έχει απομυθοποιηθεί ο κίνδυνος που συνόδευε τη φήμη τους καθώς οι νέες έρευνες έχει δείξει ότι η χοληστερόλη στην τροφή μας έχει μικρότερη επίπτωση στη χοληστερόλη του αίματος από ό, τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα.

5. ΧΥΜΟΣ ΚΡΑΝΜΠΕΡΙ
Ο χυμός από cranberries γνωρίζουμε ότι βοηθά στον περιορισμό της βακτηριακής ανάπτυξης. Είναι περισσότερο γνωστός για την αποτροπή λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος (ουρολοιμώξεις), αλλά οι θεραπευτικές του δυνατότητες δεν σταματούν εκεί.

Τα cranberries φαίνεται να προάγουν την καρδιαγγειακή υγεία και από μελέτες μαθαίνουμε ότι μπορούν ακόμη και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα ορισμένων φαρμάκων κατά του καρκίνου των ωοθηκών.

Αν θες να χάσεις κιλά, χωρίς να στερηθείς όσα αγαπάς, βρες το πλάνο διατροφής που σου ταιριάζει στο www.mynutri.gr!

Related posts