Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
07 Μαΐ 2021
Auto-Moto

Προηγμένα συστήματα ασφαλείας για την Octavia 3ης γενιάς

Σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων είναι καλά και αξιόλογα. Δεν είναι όπως παλιά που άλλα δεν έστριβαν η δεν σταματούσαν .

Σήμερα όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά και ασφαλή. Όμως εκεί που παίζονται οι διαφορές είναι στα επιπλέον από τα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας. Για παράδειγμα στη Skoda πρωταρχικός στόχος για την εξέλιξη της νέας Octavia ήταν να γίνει τo πιο ασφαλές αυτοκίνητο στην κατηγορία της.

Ο Γερμανοί έδειξαν ίδιαίτερο σεβασμό στον τομέα αυτό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αφού ήθελαν να κάνουν την Octavia 3ηςγενιάς να διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά από πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Αυτή η κάμερα είναι θαυματουργή . Για αυτό λέγεται κάμερα πολλαπλών λειτουργιών.

Το προσπάθησαν και το πέτυχαν.

Πρέπει να πάρετε χαρτί και ολύβι για να σημειώσετε τα υπέρ που διαθέτει αυτό το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα τα ξεχάσετε.

Αυτά τα συστήματα που θα σας αναφέρω υπάρχουν μόνο σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Σημείωστε λοιπόν:

Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης . Μια ακόμη σημαντική λειτουργία που βοηθάει τον οδηγό.

Το Μπροστινό Σύστημα Προειδοποίησης Κινδύνου.

Tο Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού

To Σύστημα Προστασίας Επιβατών

Tο Σύστημα αποφυγής  πολλαπλών συγκρούσεων.

Ακόμη σε σχέση με την προκάτοχό της και με τη συνδρομή της τεχνολογίας «Θερμής Διαμόρφωσης Ατσαλιού» οι μηχανικοί της SKODA κατάφεραν να αυξήσουν την  ακαμψία του πλαισίου κατά 25% .

Το εντυπωσιακό είναι ότι η αύξηση αυτή συντελέστηκε με παράλληλη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου κατά 102kg.

 

Αν ο οδηγός κουραστεί και αρχίζει να χάνει την σωστή κατεύθυνση που έχει τότε αυτό το αναγνωρίζει αμέσως ο αισθητήρας

Δώστε βάση στο Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού ( Driver Activity Assistant )

Μειώνει την πιθανότητα ατυχήματος που οφείλεται σε μειωμένη ικανότητα οδήγησης του οδηγού λόγω κόπωσης.Ενεργοποιείται :       Από τους αισθητήρες της ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης τιμονιού.

Πως :   Μεταδίδοντας συνεχώς πληροφορίες για τη συχνότητα και το είδος των   κινήσεων του οδηγού.

 

Τα στοιχεία αυτά συγκρίνονται με:

 

         Το συνολικό οδηγικό στυλ του οδηγού στη βάση της προηγούμενης περιόδου

         Τα αποθηκευμένα στοιχεία στην κεντρική μονάδα που στοιχειοθετούν μειωμένη ικανότητα/υπνηλία. Όταν στοιχειοθετείται μειωμένη ικανότητα οδήγησης/υπνηλία, τότε ο οδηγός ενημερώνεται από ηχητικό σήμα 5 δευτερολέπτων και στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (Maxi Dot) απεικονίζεται το μήνυμα «Take a break !»

Αποτέλεσμα :  Μείωση πιθανότητας σύγκρουσης ή εκτροπής από το δρόμο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related posts