Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Σεπ 2021
Auto-Moto

Πρεμιέρα του SKODA KODIAQ SCOUT το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη

Kodiaq_Scout_010

Η πρεμιέρα του νέου μεγάλου  SKODA KODIAQ SCOUT  θα γίνει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (9 – 19 Μαρτίου 2017). Η μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα έκδοση  SUV αλλά εκεί θα μάθουμε και τις άλλες καινοτομίες της αυτοκινητοβιομηχανίας που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της VW.  Το ραντεβού ήδη έκλεισε στην αίθουσα 2, στον πρώτο όροφο του Εκθεσιακού Κέντρου Palexpo.

To νέο KODIAQ SCOUT θα αρέσει σ αυτούς που αγαπούν την περιπέτεια και θέλουν το αυτοκίνητό τους ,  να κινείται εύκολα και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Άλλωστε το νέο αυτοκίνητο θα έχει πρόσθετη προστασία κάτω από το αμάξωμα. Το μοντέλο διατίθεται  με δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, με στάνταρ τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις.

Ο σχεδιασμός του μοντέλου αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Το SKODA KODIAQ τραβάει την προσοχή καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο εσωτερικό στην κατηγορία του, ενώ έχει μήκος 4,70 m και διατίθεται και ως επταθέσιο.

Εκτός της  προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος, το KODIAQ SCOUT είναι αναγνωρίσιμο εξωτερικά από το φιμέ πίσω παρμπρίζ και τα πίσω πλαϊνά παράθυρα, τα οποία προστατεύουν από το έντονο φως. Οι ασημί λεπτομέρειες αναβαθμίζουν την αισθητική του αμαξώματος και τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του νέου μεγάλου SUV της ŠKODA. Άρτιες σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν η μάσκα που πλαισιώνεται από ασημί τελειώματα, καθώς και οι ράγες οροφής, το κάλυμμα του καθρέφτη, το τελείωμα του πλαϊνού παράθυρου, τα εμπρός και πίσω προστατευτικά αμαξώματος βαμμένα επίσης σε ασημί.

Η πλάγια όψη καθενός από τα μοντέλα ŠKODA KODIAQ χαρακτηρίζεται από κοντούς προβόλους, των οποίων το κεκλιμένο επάνω μέρος οπτικά επεκτείνεται από μια γραμμή μέχρι την κολώνα D και το κωνικό πίσω μέρος. Το  KODIAQ SCOUT διατίθεται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο και φέρει ένα μικρό σήμα με την ονομασία του μοντέλου στο μπροστινό φτερό και το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Kodiaq_Scout_011Εξοπλισμός

Ο εξοπλισμός και η εσωτερική διακόσμηση είναι επίσης προσαρμοσμένα στο στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου και βασίζονται στην έκδοση Ambition. To ŠKODA KODIAQ SCOUT διαθέτει σύστημα Off-Road Assist, πακέτο Rough-Road με προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στον κινητήρα, καθώς και σύστημα Park Assist εμπρός και πίσω.

Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.. Η λειτουργία Snow ρυθμίζει τα συστήματα ABS, ASR, ACC (όπου υπάρχει) και τη διαχείριση του κινητήρα στις ειδικές συνθήκες του χιονισμένου ή ολισθηρού οδοστρώματος.

Στο βασικό εξοπλισμό του εσωτερικού περιλαμβάνονται το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ο φωτισμός περιβάλλοντος LED σε δέκα χρώματα, το Modular Infotainment Matrix (MIB) με οκτώ ηχεία, καθίσματα καθώς και επενδύσεις θυρών με δέρμα Alcantara και το λογότυπο KODIAQ στα μπροστινά μαρσπιέ.

Κινητήρες

Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:

1.4 TSI 110-kW (150 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6.8 l / 100 km, 153 g CO2/km

2.0 TSI 132-kW (180 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7.3 l / 100 km, 168 g CO2/km

2.0 TDI 110-kW (150 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km

2.0 TDI 140-kW (190 PS) 4×4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km

Τετρακίνηση

Το επίκεντρο της τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, δηλαδή στο τέλος του κινητήριου άξονα, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα ενώ η μονάδα ελέγχου του υπολογίζει συνεχώς την ιδανική ροπή οδήγησης στον πίσω άξονα. Η απώλεια της πρόσφυσης σχεδόν εξαλείφεται λόγω του συστήματος ελέγχου που εξαρτώμενη από τον τρόπο οδήγησης. Σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.

Εκτός δρόμου ικανότητες

Το ŠKODA KODIAQ κινείται με απόλυτη άνεση και φυσικότητα ακόμα και σε έδαφος εκτός δρόμου. Με απόσταση 194 χιλιοστά από το έδαφος, μπορεί να διαπραγματευτεί ακόμη μεγαλύτερες προσκρούσεις με ευκολία. Διαθέτει γωνία ράμπας 19,7 μοιρών, ενώ  οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι εντυπωσιακές: 22,0 και 23,1 μοίρες χάρις στους κοντούς προβόλους. Επιπλέον, το πακέτο Rough-Road που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, προστατεύει από ζημιά το κάτω μέρος του αμαξώματος, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου και τα καλώδια. Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει μεγαλύτερο ποσό ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.

Συστήματα υποστήριξης οδηγού

Με το ευρύ φάσμα των συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όλες οι νέες εκδόσεις του  ŠKODA KODIAQ αποτελούν σημεία αναφοράς στην κατηγορία τους. Νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν Trailer Assist, Blind Spot Detect, τα οποία προειδοποιούν για τυχόν οχήματα στο τυφλό σημείο και το Rear Traffic Alert, το οποίο παρακολουθεί την κίνηση που προέρχεται από τα πλάγια και πίσω σε φάση ελιγμών κλπ. Το σύστημα Crew Protect Assist, το οποίο κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή  σε περίπτωση ενός επικείμενου ατυχήματος και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων, λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Brake και το Pedestrian Protection. Οι λειτουργίες του Park Assist έχουν τελειοποιηθεί.

Το σύστημα Area-View χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τη μάρκα: οι κάμερες που βρίσκονται στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος καθώς και στους καθρέπτες, περιλαμβάνουν ευρυγώνιους φακούς που επιτρέπουν την άμεση θέα της περιοχής του άλλου αυτοκινήτου στην οθόνη του οχήματος. Περιλαμβάνουν δε μία εικονική προβολή από πάνω προς τα κάτω και φωτογραφίες 180 μοιρών από εμπρός προς τα πίσω, κάτι που καθιστά την οδήγηση ευκολότερη σε καταστάσεις πανικού ή σε ανώμαλο έδαφος.

Συστήματα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας

To ŠKODA KODIAQ SCOUT είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του νέου μεγάλου SUV.  Η πιο πλούσια έκδοση, διατίθεται με το σύστημα πλοήγησης Columbus, έχει οθόνη 9,2 ιντσών, Wi-Fi hotspot και μια μονάδα LTE, ενώ η λειτουργία αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι στάνταρ εξοπλισμός. Οι online κινητές υπηρεσίες  μέσω του  ŠKODA Connect αποτελούν το σημείο αναφοράς των συστημάτων ενημέρωσης ενώ θέτουν νέα πρότυπα όσον αφορά την πλοήγηση, τις πληροφορίες, την ψυχαγωγία και τη βοήθεια και μπορεί ακόμα και να ρυθμιστούν χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή του σπιτιού σας ή μέσω της εφαρμογής.

 

 

 

 

Related posts