Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
01 Δεκ 2021
Auto-Moto

Πόσο «καίει» η νέα C-Class στην έκδοση plug-in hybrid – Θα εκπλαγείτε !!!

Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία της νέας γενιάς C-Class, ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης C 300 e (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 l/100 km. Συνδ. εκπομπές CO2: 17-13 g/km. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 23.3-20.8 kWh/100 km) όπως και της στέισον-βάγκον έκδοσης C 300 e Estate (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 l/100 km. Συνδ. εκπομπές CO2: 19-14 g/km. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 24.1-21.6 kWh/100 km). Το λανσάρισμα της λιμουζίνας (σεντάν) στην Ελληνική αγορά πραγματοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα.

Mercedes-Benz C 300 e

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρική αυτονομία αυξήθηκε σε περισσότερα από 100 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, δηλαδή της δίλιτρης έκδοσης του υπερσύγχρονου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα Μ254. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρομή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100  kW.

Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής, ενεργοποιεί την καταλληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογραφία, τα όρια ταχύτητας και τις συνθήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Ο οδηγός που επιθυμεί να επηρεάσει το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας μπορεί να το κάνει απευθείας σε τρία στάδια που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Αυτό είναι δυνατό σε όλους τους τρόπους οδήγησης εκτός από το SPORT.

Στη λειτουργία οδήγησης D-, για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βιώσει την “αίσθηση του ενός πεντάλ”: Όταν ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, το όχημα επιβραδύνει καθαρά με ηλεκτρικά μέσα, σε τέτοιο βαθμό ώστε το υδραυλικό πεντάλ φρένου συχνά να μην είναι απαραίτητο. Η στρατηγική λειτουργίας επικοινωνεί με τους αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης και έτσι υποστηρίζει αποτελεσματικά τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις οδήγησης.

Επιπλέον, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο όχημα αποφέρει πλεονεκτήματα σε καθημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκαλοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκδοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63mm στα 1043mm. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης (40 λίτρα επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου).

Ο βασικός εξοπλισμός της C300e στην Ελλάδα

Τόσο στη λιμουζίνα, όσο και στο στέισον-βάγκον, η βασική γραμμή εξοπλισμού είναι η γραμμή AVANTGARDE. Εκτός από το σύστημα ελέγχου επιπέδου πίσω που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, χάρη στην αερανάρτηση που διατίθεται ως στάνταρ, προσφέρονται επίσης τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός AVANTARDE
  • Πακέτο εξοπλισμού Advantage
  • Σύστημα πλοήγησης με υπηρεσίες πλοήγησης MBUX Navigation Premium
  • Οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών + κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών
  • Πακέτο πάρκινγκ συμπ. κάμερας οπισθοπορείας
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Σύστημα υποβοήθησης ορατότητας νεκράς γωνίας Active Blind Spot Assist
  • Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού
  • Δερμάτινο τιμόνι
  • Πακέτο καθρεπτών
  • Ψηφιακό ραδιόφωνο
  • Οσφυική υποστήριξη πλάτης καθίσματος 4 σημείων
  • Πτυσσόμενο υποβραχιόνιο πίσω καθισμάτων
  • Ασύρματη φόρτιση
  • Σύστημα προσαρμογής έντασης προβολέων AdaptiveHighbeamAssist
  • Αισθητήρας ενεργοποίησης συστημάτων με δακτυλικό αποτύπωμα

Τα νέα μοντέλα συνοπτικά:

 

C 300 e

Λιμουζίνα

C 300 e
Στέισον-βάγκον
Κυβισμόςcc1999
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήραςkW/hp150/204
σεrpm6100
Ονομαστική ροπή, βενζινοκινητήραςNm320
σεrpm2000-4000
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήραςkW/hp95/129
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήραςNm440
σεrpm2100
Απόδοση συστήματοςkW/hp230/313
Ροπή συστήματοςNm550
Μεγ. ταχύτηταkm/h245240
Μεγ. ταχύτητα, ηλεκτροκίνησηkm/h140
Επιτάχυνση 0-100 km/hs6.16.2
Συνδ. κατ. καυσίμου (WLTP)1l/100 km0.8-0.60.8-0.6
Συνδ. εκπομπή CO2 (WLTP)1g/km17-1319-14
Συνδ. κατ. ενέργειας (WLTP)1kWh/100 km23.3-20.824.1-21.6
Αυτονομία (EAER comb.) (WLTP)1km99-11195-107

 

 

Related posts