Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Μαΐ 2020
Auto-Moto

Πώς ο S.Vettel βούτηξε τη μπουκιά από τον L.Hamilton

Τα προγνωστικά όλα έδειχναν νικητή στο βελγικό γκραν πρί τον Βρετανό Lewis Hamilton. Όμως υπάρχουν φορές που τα πράγματα αλλάζουν χωρίς ούτε οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές να μπορούν να τα εξηγήσουν.

Ο Hamilton έκανε τον καλύτερο  χρόνο στα δοκιμαστικά. Στον αγώνα ξεκίνησε πρώτος. Δεν είχαν προλάβει να κάνουν ούτε μισό γύρο στην πίστα του Spa και ο Vettel αιφνιδίασε τον Βρετανό. Τον προσπέρασε στην  ευθεία Kemel. Δευτερόλεπτα μετά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω του ατυχήματος στην εκκίνηση και τότε ο Hamilton κατάλαβε το μοιραίο λάθος που είχε κάνει.

Στο τέλος του αγώνα όταν ρωτήθηκε τι ακριβώς έγινε και τον προσπέρασε πάνω στην ευθεία ο Βρετανός δεν μπορούσε να απαντήσει. Δεν είχε καμιά δικαιολογία. Είπε μόνο ότι δεν είχε άλλη δύναμη το μονοθέσιο του.

Αυτό και μόνο έφτανε για να επαληθεύσει την επιστροφή της Ferrari στο παιχνίδι της F1. Από την στιγμή της προσπέρασης σταμάτησαν και οι εκπλήξεις.

Ο Sebastian Vettel κέρδισε για τη  Ferrari με στρατηγική ενός pit stop. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα στη συνέχεια: όμοια στρατηγική ακολούθησαν και οι άλλοι δυο οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο. Στην πραγματικότητα αυτή η στρατηγική υιοθετήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς που τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, o οποίος εκκίνησε τελευταίος και τερμάτισε 4ος ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Ο Bottas σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μαλακή γόμα, σπάζοντας το περσινό ρεκόρ που είχε σημειωθεί με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes τερμάτισε μπροστά από τα μονοθέσια της Force India: Αυτό ήταν ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για την ομάδα που τρέχει με νέα ονομασία μετά τα πρόσφατα θέματα που είχε.

Οι οδηγοί των Renault (Carlos Sainz), McLaren (Stoffel Vandoorne) και Ferrari (Kimi Raikkonen), ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η ροή του επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω σύγκρουσης στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση. Ύστερα από τη βροχή του Σαββάτου οι συνθήκες ήταν στεγνές στον αγώνα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να μην ξεπερνά τους 19 βαθμούς Κελσίου.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά στις ιδιαίτερα έντονες απαιτήσεις του Spa. Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή, είχε ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει το πρώτο μέρος αγώνα. Οι περισσότεροι οδηγοί κατάφεραν να προσαρμόσουν ανάλογα το ρυθμό τους, ώστε να βγάλουν τον αγώνα με μια αλλαγή. Ο Valtteri Bottas έκανε μια διαφορετική επιλογή. Εκκινούσε τελευταίος και μετά από δυο αλλαγές τερμάτισε τέταρτος. Πραγματοποίησε δε ένα μεγάλο μεσαίο μέρος με την πολύ μαλακή γόμα. Τώρα πάμε στον εντός έδρας αγώνα για μας, στη Monza το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Για εκεί έχουμε κάνει την ίδια ακριβώς επιλογή ελαστικών.”

Related posts