Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
01 Οκτ 2022
Υγεία

Πως να «κάψετε» το λίπος στη πλάτη

Το λίπος στην πλάτη απασχολεί πολλούς ανθρώπους, άνδρες και γυναίκες. Η απαλλαγή από αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείτε από το λίπος στην πλάτη και να αλλάξετε τη δομή του σώματός σας είναι να υιοθετήσετε μακροπρόθεσμα μια υγιή σχέση με το σώμα, το φαγητό και την άσκηση. Αυτό περιλαμβάνει να μάθετε πώς να χάνετε βάρος σταδιακά ή να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας.

Για να εντοπίσετε πού βρίσκεται το λίπος στο σώμα σας, χρειάζεστε δύο καθρέφτες. Σταθείτε όρθιοι με έναν ολόσωμο καθρέφτη πίσω σας και έναν ολόσωμο καθρέφτη μπροστά σας ή κρατήστε έναν δεύτερο καθρέφτη στο χέρι μπροστά σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι, γυναίκες και άνδρες, σωρεύουν λίπος σε έναν από τους ακόλουθους τρεις τομείς:
Άνω πλευρά: Εντοπίζεται κάτω από τις μασχάλες, όταν κουμπώνετε το σουτιέν.
Μέση: Εντοπίζεται ακριβώς κάτω από το ύψος που κουμπώνετε το σουτιέν.
Κάτω Πλευρά: Εντοπίζεται πάνω από το παντελόνι σας – μια περιοχή γνωστή και ως «λαβές αγάπης».

Το λίπος στην πλάτη συσσωρεύεται με την πάροδο του χρόνου και οφείλεται σε κάποιες ή και σε όλες τις ακόλουθες αιτίες:

Υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης ή αλατιού (που μπορεί να συμβάλει στη φλεγμονή στο σώμα)
Πάρα πολλές θερμίδες
Καθιστικός τρόπος ζωής
Γήρανση
Υπερκατανάλωση τροφής
Έλλειψη άσκησης
Κακή στάση σώματος που το κάνει πιο εμφανές

Πώς να το «κάψετε»
Η απώλεια λίπους απαιτεί γενικά έναν συνδυασμό υγιεινής διατροφής, τακτικής άσκησης και καθημερινής λήψης αποφάσεων που συμβάλλουν στη μείωση των θερμίδων. Με άλλα λόγια, για να παρατηρήσετε οποιαδήποτε αξιοσημείωτη διαφορά στο λίπος της πλάτης σας πρέπει να χάσετε λίπος απ’ όλο σας το σώμα και να δυναμώσετε τους μύες της πλάτης σας.

  • Μειώστε την πρόσληψη αλατιού και ζάχαρης.
  • Καταναλώστε περισσότερες τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.
  • Πίνετε περισσότερο νερό καθημερινά.
  • Να ελέγχετε τα μεγέθη μερίδων φαγητού.
  • Εάν μπορείτε, κάντε διαλειμματική δίαιτα.
  • Παρακολουθήστε την πρόσληψη αμύλου και υδατανθράκων.
  • Αντίστροφες κάμψεις ισχίων με μπάλα γυμναστικής
  • Πλευρική σανίδα
  • Σανίδα
  • Full cardio

Η δημιουργία ελλείμματος θερμίδων, η υγιεινή διατροφή και η τακτική άσκηση είναι τα «κλειδιά» για την απώλεια βάρους που απαιτείται για να στοχεύσετε το λίπος στην πλάτη.

Related posts