Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Σεπ 2020
Auto-Moto

Πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε την νέα αγωνιστική Skoda Fabia R5 evo

Όσοι ασχολείσθε με αγώνες του WRC σίγουρα θα έχετε «κολλήσει» και θα έχετε σχολιάσει τα εκπληκτικά περάσματα  της νέας SKODA Fabia R5 evo.

Το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που εκπροσωπεί τη SKODA Motorsport στην κατηγορία WRC έχει κάνει μόλις δύο αγώνες Pro και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

Πέρα από τις τεχνικές και μηχανολογικές αναβαθμίσεις, υπάρχουν πολλές οπτικές διαφορές που ξεχωρίζουν το νέο μοντέλο από την προηγούμενη έκδοσή του.

Το εκπληκτικό όμως είναι ότι ενώ δεν είχε προηγηθεί κάποια ανακοίνωση, στο πέρασμά της οι έμπειροι θεατές παρατήρησαν τις αλλαγές ακόμη και από το πρώτο πέρασμα της.

Η νέα εμφάνιση σε συγκεκριμένα σημεία (εμπρός προφυλακτήρας, εξάτμιση, δαγκάνες φρένων) και η ευρεία χρήση ανθρακονημάτων είναι τα βασικότερα σημεία της οπτικής διαφοροποίησης.

Αυτά φαίνονται. Δεν φαίνονται όμως στη νέα  SKODA Fabia R5 evo οι μηχανολογικές διαφοροποιήσεις της .

Τι άλλαξαν οι κατασκευαστές:

H διαδρομή ανάρτησης είναι  μακρύτερη.

Το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο.

Η ισχύς αυξημένη.

Τα φρένα βελτιωμένα

Το πρωτάθλημα της WRC 2 Pro για το 2019 έχει ήδη περάσει στο δεύτερο μισό του, με τη SKODA Motorsport να βρίσκεται στην 1η θέση στους κατασκευαστές (ισοψηφεί με τη Ford). Την ίδια στιγμή ο Kalle Rovanperä, οδηγός της SKODA, προηγείται στο αντίστοιχο πρωτάθλημα των οδηγών, με σημαντική διαφορά. Στους δύο τελευταίους αγώνες έκανε την εμφάνισή της η νέα SKODA Fabia R5 evo, κατακτώντας ισάριθμες νίκες στα χέρια του νεαρού Φινλανδού, με τη 2η θέση μάλιστα να καταλήγει στον έτερο οδηγό της ομάδας, Jan Kopecky!

Τι διαφορετικό έχει όμως αυτή η κυρίαρχη Fabia από το προηγούμενο μοντέλο και πώς θα την ξεχωρίσει ο παρατηρητικός φίλος του σπορ;

Αναλυτικά οι αλλαγές

Νέα SKODA Fabia R5 evo

Νέα εμφάνιση

Η νέα SKODA Fabia R5 evo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από την εμφάνιση του ανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα. Η κύρια διαφορά είναι οι νέοι, μικρότεροι προβολείς με λωρίδα LED στο κάτω μέρος και με ευθύγραμμο το κάτω άκρο. Η μάσκα του ψυγείου είναι επίσης διαφορετική, με μια έντονη γωνία να έχει προστεθεί στις πλευρές της. Μια άλλη αλλαγή είναι το σχήμα των πλαϊνών του προφυλακτήρα, με χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό άκρο, περίπου στο μισό του ύψους του. Το προηγούμενο αυτοκίνητο είχε αυτό το χαρακτηριστικό τοποθετημένο στην κορυφή του προφυλακτήρα.

Ευρεία παρουσία ανθρακονημάτων

Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη αρκετών εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Στη Fabia R5 evo τα φτερά της πίσω αεροτομής είναι από ανθρακόνημα, όπως επίσης τα καλύμματα των καθρεπτών αλλά και οι δύο αεραγωγοί στο καπό.

Νέα SKODA Fabia R5 evo

Διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας και εξάτμιση

Από πίσω, η νέα Fabia R5 evo αναγνωρίζεται από το τροποποιημένο σχήμα του κάτω μέρους του πίσω προφυλακτήρα. Μεταξύ των μαύρων και βαμμένων τμημάτων υπάρχει έντονη πτυχή. Η απόληξη της εξάτμισης είναι και πάλι τοποθετημένη στη μέση, αλλά τώρα είναι κυρτή προς τα κάτω, ενώ στην προηγούμενη SKODA Fabia R5 ήταν σε οριζόντια θέση.

Νέες δαγκάνες φρένων – Οι έμπειροι φίλοι των αγώνων θα παρατηρήσουν τις νέες δαγκάνες φρένων, ιδιαίτερα εμφανή αλλαγή στην ασφάλτινη έκδοση. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο χρησιμοποιούσε Brembo με ένα κόκκινο λογότυπο, στη νέα Fabia R5 evo έχουν αντικατασταθεί με αυτά της Alcon, με το λευκό λογότυπο του κατασκευαστή.

Πάνελ πόρτας – Διαφορετικά είναι και τα πάνελ των θυρών – αξίζει να τα παρατηρήσει κάποιος σε ένα service park. Στη νέα Fabia R5 evo, είναι μαύρα από πλαστικό υλικό ενώ στο παλαιό μοντέλο ήταν από ανθρακόνημα. Επίσης, στη δεξιά πλευρά, ακριβώς δίπλα στην υφασμάτινη λαβή της πόρτας, υπάρχει ένα στοιχείο ασφαλείας από γκρι αφρώδες υλικό το οποίο χρησιμοποιείται για να αποσβένει τα πλευρικά χτυπήματα.

Η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα, αυξημένη διαδρομή ανάρτησης κατά 30 χιλιοστά μπρος-πίσω, χαμηλότερο κέντρο βάρους, καλύτερο ψυγείο, ηλεκτρική αντλία νερού και πιο αποτελεσματική λίπανση χάρη σε επίσης νέα αντλία, νέα γρανάζια για πιο γρήγορο τιμόνι και επανασχεδιασμένο χειρόφρενο για καλύτερο έλεγχο. Παράλληλα, το αυτοκίνητο έχει γίνει ακόμα πιο στιβαρό χάρη σε ενισχύσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Οι πιο ειδικοί μπορούν να δουν αναλυτικά τις μηχανολογικές βελτιώσεις στο:

http://bit.ly/NEA_SKODA_FABIA_R5_evo

 

 

 

Related posts