Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
13 Απρ 2021
Auto-Moto

Πως η στρατηγική και η σωστή επιλογή ελαστικών χάρισαν τη νίκη στον Hamilton

Το Grand Prix του Μπαχρέιν εξελίχθηκε σε μια πολύ έντονη μάχη στρατηγικής ελαστικών ανάμεσα στον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, που εκκίνησε από την pole και στον οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton, που τελικά κέρδισε τον αγώνα. Το κατάφερε υπερασπιζόμενος το προβάδισμά του, παρότι είχε πιο χρησιμοποιημένα ελαστικά στο τέλος. Ο Hamilton πήρε την πρωτοπορία μπαίνοντας πιο νωρίς στα pit. Ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε τα ελαστικά του που ήταν 11 γύρους πιο φρέσκα, στο τελευταίο μέρος. Αμφότεροι υιοθέτησαν στρατηγική δυο αλλαγών, αλλά διαφορετική ο καθένας.

BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN – MARCH 28: Sir Lewis Hamilton, Mercedes, 1st position, with his trophy during the Bahrain GP at Bahrain International Circuit on Sunday March 28, 2021 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Andy Hone / LAT Images)

Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 3ος, μετά από ένα επιπλέον pit stop στο τέλος. Εκεί έβαλε ένα σετ P Zero κίτρινης μέσης γόμας για να πάρει τον ένα εξτρά βαθμό πρωταθλήματος για τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Ο Sergio Perez επίσης έκανε τρεις αλλαγές στο ντεμπούτο του με τη Red Bull. Τελικά τερμάτισε 5ος παρότι εκκίνησε τελευταίος από τα pit. Μόνο ένας ακόμη οδηγός έκανε τρεις στάσεις ο Pierre Gasly με την AlphaTauri γιατί είχε επαφή νωρίς στον αγώνα και υποχρεώθηκε σε πρώιμο, πρώτο πιτ στοπ. Οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές τη μέρα του αγώνα σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες δοκιμών. Είχαμε δυνατό άνεμο, με  21 βαθμούς Κελσίου στην ατμόσφαιρα και 25 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα.

Είδαμε διαφορετικές στρατηγικές στον γεμάτο δράση αγώνα, που μειώθηκε κατά ένα γύρο, μετά τον έξτρα γύρο σχηματισμού. Συνολικά καταγράφηκαν 5 διαφορετικές στρατηγικές στην  τελική  εξάδα.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

  • ΣΚΛΗΡΗ C2: Έπαιξε καθοριστικό ρόλο, στην επιτυχία στο Μπαχρέιν καθώς οι Hamilton, Verstappen τη χρησιμοποίησαν στο τελευταίο, κρίσιμο μέρος. Η Mercedes και η Alpha Tauri ήταν οι μόνες ομάδες που είχαν φυλάξει δυο σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα. Ο Hamilton συμπλήρωσε μ’ αυτή τη γόμα 28 γύρους στο τέλος, η οποία διατήρησε άριστη απόδοση ως το φινάλε.
  • MΕΣΗ C3: Αξιοποιήθηκε από την πλειοψηφία των οδηγών στην εκκίνηση, συμπεριλαμβανομένων των τριών πρώτων. Ο Verstappen χρησιμοποίησε αυτή τη γόμα και στο μεσαίο μέρος, ενώ στη Mercedes προτίμησαν τη σκληρή. Η γόμα αυτή είχε λίγο πιο μικρή διαφορά από τη σκληρή, σε σχέση με τα δεδομένα που είχαμε καταγράψει στις ελεύθερες δοκιμές.
  • ΜΑΛΑΚΗ C4: Την είδαμε μόνο στο πρώτο μέρος του αγώνα, εννιά οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτή. Η φθορά της περιορίστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή και τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες που βοήθησαν να μειωθεί η υπερθέρμανση.

Related posts