Και ξαφνικά η αγαπημένη σε όλους μας σοκολάτα δεν είναι αυτή που ξέραμε. Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από το προϊόν, έχει αυξήσει το κενό μεταξύ των κορυφών για να μειώσει το βάρος των 400γρ. στα 170γρ. ανά μπάρα.
Η απογοήτευση των φανατικών καταναλωτών είναι μεγάλη και έχουν χαρακτηρίσει την κίνηση ως «λάθος απόφαση», προσθέτοντας ότι τα μεγαλύτερα κενά μοιάζουν «ανόητα».
Από την μεριά της η εταιρεία υποστήριξε ότι η κίνηση έγινε εξαιτίας της αύξησης του κόστους των υλικών. Σε δημοσίευση της στης σελίδα της Tolberone στο Facebook η εταιρεία δήλωσε ότι είχε να διαλέξει ανάμεσα σε αύξηση της τιμής ή σε αλλαγή της μορφής του προϊόντος: «Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να κρατήσουμε το προϊόν προσιτό προς τους καταναλωτές μας».
Και αναρωτιόμαστε: είναι αυτή η απόφαση αποτέλεσμα του Brexit; Όχι απαντά μία εκπρόσωπος της εταιρείας λέγοντας πως «αυτή η αλλαγή δεν έγινε ως αποτέλεσμα του Brexit.»
Παρόλα αυτά, δεν ήταν σε θέση να διευκρινίσει αν η αλλαγή στο σχήμα θα επηρέαζε μόνο τις σοκολάτες στην Μ. Βρετανία και όχι στην υπόλοιπη Ευρώπη.