Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
01 Μαρ 2021
SLIDER

Ποιοι κατέρριψαν το Boeing-777 των Μαλαισιανών αερογραμμών-Τι αποκαλύπτει δημοσιογράφος ερευνήτρια

Επτά χρόνια μετά την μυστηριώδη εξαφάνιση του Boeing-777 των Μαλαισιανών αερογραμμών νέα στοιχεία δίνουν τροφή για νέες υποθέσεις κατάρριψης του αεροσκάφους όπου  χάθηκαν 227 ανθρώπινες  ζωές.

Για να σας θυμίσουμε λίγο την ιστορία η  Πτήση 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών (MH370) ήταν  από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες. Η αεροσκάφος εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου 2014, καθώς πετούσε, σύμφωνα με το προγραμματισμένο του δρομολόγιο, από το διεθνές αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ στην Μαλαισία προς το διεθνές αεροδρόμιο του Πεκίνο στην Κίνα. Στο αεροπλάνο επέβαιναν 227 επιβάτες από 15 χώρες, καθώς και 12 μέλη πληρώματος.

Σχεδόν επτά χρόνια  μετά, νέα στοιχεία που αποκαλύπτονται δίνουν τροφή για νέα σενάρια. Η τελευταία επικοινωνία του πληρώματος με το κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) έγινε περίπου 38 λεπτά μετά την απογείωση, όταν το αεροσκάφος βρισκόταν επάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.

Ξαφνικά το αεροσκάφος χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ αλλά για λίγα λεπτά μετά παρακολουθούνταν από στρατιωτικό ραντάρ . Η προγραμματισμένη διαδρομή ήταν να διασχίσει τη Χερσόνησο της Μαλαισίας και τη Θάλασσα Ανταμάν. Όταν σταμάτησε να στέλνει σήμα και ο πύργος ελέγχου το έχασε από το ραντάρ, το αεροσκάφος εξακολούσε να πετάει για ακόμη μία ώρα αλλά δυτικά από τη προγραμματισμένη διαδρομή της πτήσης του. Τα στρατιωτικά ραντάρ που έχουν  άλλες δυνατότητες  παρακολούθησης αναφέρουν ότι ξέφυγε  200 ναυτικά μίλια (370 χλμ.) βορειοδυτικά της νήσου Πενάνγκ στη βορειοδυτική Μαλαισία.

Όλα δείχνουν ότι  το Boeing-777 έκανε στροφή  προς το Πεκίνο μια ώρα νωρίτερα από τον προγραμματισμό του.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία ακολούθησε άλλο δρομολόγιο, με σβηστό το ραντάρ για άλλα  80 λεπτά πριν βυθιστεί στη θάλασσα βόρεια του Βιετνάμ κοντά στην Κίνα.

Τώρα μιλούν ανοικτά  ότι πυροβολήθηκε είτε σκόπιμα από μαχητικό αεροπλάνο η κάποιον πύραυλο η ακόμη από κάποιο νέο οπλισμένο σύστημα λέιζερ που δοκιμάστηκε στην περιοχή εκείνη την εποχή. Και φυσικά οι δοκιμαστές αγνοούσαν την ύπαρξη του αεροπλάνου  αφού στον προγραμματισμό τους δεν είχαν κανένα πέρασμα επιβατικού αεροπλάνου.

Γιατί όμως ο πιλότος έκλεισε το ραντάρ εντοπισμού. Γιατί έκανε αυτήν την εκτροπή; Είναι βέβαιο ότι στο αεροπλάνο υπήρχε κάποιο παράνομο φορτίο που δεν είχε ελεγχθεί πριν από την επιβίβασή του.

Η δημοσιογράφος  Florence de Changy στο  βιβλίο της «The Disappearing Act: The Impossible Case Of MH370», αναφέρει  πώς το πλήρωμα ήλθε σε επικοινωνία  με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στο Βιετνάμ για να αναφέρει ότι  το αεροπλάνο προσγειώθηκε αλλά έκλεισε την επικοινωνία λέγοντας ότι «αποσυντίθεται».

Η δημοσιογράφος σε συνέντευξη που έδωσε αναφέρει: «Ήταν σαν ένα παζλ, ενώνοντας χιλιάδες μικρές ενδείξεις.Εάν αυτό που υποψιάζομαι και αποκαλύπτω στο βιβλίο είναι σωστό, θα ήταν η μεγαλύτερη κάλυψη των τελευταίων χρόνων».

Επίσημα αναφέρεται ότι το αεροσκάφος έκανε στροφή U και χάθηκε.  Οι αναζητήσεις έγιναν για μήνες χωρίς να βρεθεί ένα ίχνος.  Βρέθηκαν κάποια αμφιλεγόμενα συντρίμια αλλά δεν ήταν από το αεροπλάνο.

Η μία εκδοχή είναι ο πιλότος να έστριψε σκόπιμα και να προκάλεσε  σκόπιμα τη συντριβή.

Μια άλλη εκδοχή είναι το  αεροπλάνο να έκανε ελεύθερη πτώση με αναίσθητο το πλήρωμα. Από τι όμως;

Μια άλλη εκδοχή είναι να καταρρίφθηκε είτε σκόπιμα είτε από λάθος.

Μια τρίτη εκδοχή είναι το κρυφό φορτίο να ευθύνεται για τη συντριβή. Δεν αποκλείεται το κρυφό φορτίο με μπαταρίες λιθίου να ευθύνονται για πιθανή έκρηξη.

Μόνο οι μυστικές υπηρεσίες θα μπορούσαν να ξέρουν την αλήθεια υποστηρίζει η δημοσιογράφος. Το σίγουρο είναι ότι στη 01.30 πμ ο πιλότος του μοιραίου αεροπλάνου  επικοινώνησε με άλλον κυβερνήτη ο οποίος κατέθεσε ότι δεν του έδειξε σημάδια πανικού.

Αυτό επιβεβαιώνει και ο πύργος ελέγχου στην Πόλη του Χο Τσι Μινχ, στο Βιετνάμ, όπου ο κυβερνήτης του ζήτησε να προσγειωθεί χωρίς να αναφέρει το λόγο. Στην αεροπορική εταιρία  υπήρξε έναν πανικός όταν ενημερώθηκε ότι ο κυβερνήτης ζήτησε να προσγειωθεί στο Βιετνάμ. Όλα έδειξαν ότι υπήρχε κάποιος λόγος. Ένας λόγος που όμως δεν γνώριζαν.

Υπάρχει μια συνομιλία ότι ο κυβερνήτης ζήτησε να προσγειωθεί στο Βιετνάμ γιατί καταστράφηκε η καμπίνα του. Κάτι τέτοιο όμως ποτέ δεν είχε αναφερθεί.

Η Florence de Changy  γράφει στο βιβλίο της: «Δυστυχώς, το αντίγραφο αυτής της συνομιλίας σταματά εκεί».

Βέβαια η δημοσιογράφος ανακάλυψε από έναν πιλότο της Vietnam Airlines ότι ο κυβερνήτης ανέφερε και το πρόβλημα που αντιμετώπισε αλλά επίσημα κάτι τέτοιο δεν υπάρχει.

Ο Peter Chong, φίλος του πιλότου της MH370, Zaharie Ahmad Shah, 52 ετών, είπε στη δημοσιογράφο  ότι βρισκόταν σε πτήση Μαλαισίας πάνω από τον Κόλπο της Ταϊλάνδης λίγες μέρες μετά την απώλεια του αεροσκάφους, όταν το πλήρωμα του πλοίου του είπε να κοιτάξει τα συντρίμμια «αριστερά ”  Ο Chong  κοίταξε έξω από το παράθυρο και είδε μια καθαρά φωτισμένη περιοχή και μπόρεσε να πραγματοποιήσει εντατικές αναζητήσεις. Ο κυβερνήτης ισχυρίζεται  ότι η Malaysia Airlines πίστευε ότι το αεροπλάνο κατέβηκε σε αυτήν την περιοχή και είχε ενημερώσει το πλήρωμα.

Τέλος η δημοσιογράφος είπε ότι τα  MH370 χρησιμοποιούνται καθημερινά για την εμπορία  παράνομων εμπορευμάτων. Στα επίσημα έγγραφα γράφουν  «φρέσκα μάνγκο» η « τροπικά φρούτα» αλλά στην πραγματικότητα κρύβονται άλλα εμπορεύματα που δεν ελέγχονται. Μάλιστα η δημοσιογράφος αποκάλυψε ότι την εποχή που έγραφαν «μάνγκο» δεν υπήρχαν τέτοια φρούτα  γιατί ήταν εκτός  εποχής.Τέτοια φορτία υπήρχαν σε πάρα πολλές πτήσεις των μαλαισιανών αερογραμμών και πιστεύει  ότι  το  παράνομο εμπόριο μεταξύ Αφρικής και Κίνας  γίνεται από το  αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ. Τα  mangos θα μπορούσαν να καλύψουν κάθε είδους πράγματα, συμπεριλαμβανομένων των κέρατων ρινόκερου ή των χαυλιόδοντων από ελέφαντες.

Τέλος υπάρχει ομολογία ότι τέτοια φορτία δεν έχουν ακτινογραφηθεί  και έτσι μεταφέρονται μυστικά και παράνομα εμπορεύματα.

 

Related posts