Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
20 Νοέ 2019
Blender

Ποιες υπηρεσίες τεχνολογίας προτιμούν οι περισσότεροι επισκέπτες στα ξενοδοχεία

Η εξάρτηση των ταξιδιωτών από τα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια των ταξιδίων φαίνεται πως είναι η κυρίαρχη τάση που καταγράφεται σε έρευνα της βρετανικής εταιρίας τεχνολογίας στα ταξίδια, Criton, η οποία διερεύνησε πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία επισκεπτών στα ξενοδοχεία.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 3.600 ταξιδιωτών εκ των οποίων οι 1.311 ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, αποκάλυψε οτι οι ταξιδιώτες εκτιμούν όλο και περισσότερο τις καλές εφαρμογές για κινητά κατά τη διάρκεια των ταξιδίων.

Επιπλέον, τα προγράμματα πιστότητας και το τσεκ ιν και τσεκ αουτ από τον επισκέπτη μέσω ψηφιακού κλειδιού αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις ικανοποίησης για τους σύγρονους ταξιδιώτες.

Από το 45% των ερωτηθέντων που ταξιδεύουν για αναψυχή πάνω από 4 φορές το χρόνο, το 62% χρησιμοποιούν συχνά εφαρμογή για υπηρεσίες διαμονής, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 67% στα επαγγελματικά ταξίδια.

Το μέλλον στα ξενοδοχεία ανήκει στα κινητά των επισκεπτών και όχι στον εξοπλισμό τεχνολογίας που προσφέρουν τα ξενοδοχεία. Το 74% δήλωσαν οτι εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο είχε δική του εφαρμογή, θα τη χρησιμοποιούσαν, με μόλις το 10% να προτιμά εξυπηρέτηση στο δωμάτιο, οπως κινητό του ξενοδοχείου ή τάμπλετ.

Η δυνατότητα για τσεκ ιν μέσω εφαρμογής και η πρόσβαση στο δωμάτιο με ψηφιακό κλειδί προτιμάται από το 58% πλέον των ταξιδιωτών ενώ το 68% θεωρεί αδιανόητο να περιμένουν σε ουρά στη ρεσεψιόν για πάνω από 5 λεπτά.

Το 53% είπαν οτι τα προγράμματα πιστότητας είναι κύρια απαίτησή τους από το ξενοδοχείο.

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε…

-Το 45% των ταξιδιωτών ανέφεραν οτι ταξιδεύουν για αναψυχή 2-3 φορές το χρόνο

-Το 36% ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους

-Το 39% χρησιμοποιούν την TripAdvisor ως κύρια πηγή αναζήτησης και άντλησης έμπνευσης για ταξίδια πριν την κράτηση ξενοδοχείου, και το 29% τις διαδικτυακές αναζητήσεις.

-Το 40% μένουν σε τετράστερο ξενοδοχείο (μπουτίκ), το 6% σε πεντάστερο (πολυτελές) και το 47% σε ξενοδοχείο τριών αστέρων.

-Το 53% δήλωσαν οτι έχουν τουλάχιστον μια εφαρμογή ξενοδοχείου στο τηλέφωνο

-Το 74% θα χρησιμοποιούσαν εφαρμογή εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο διέθετε

-Το 55% δέχεται να περιμένει 2-5 λεπτά για το τσεκ-ιν

-Το 62% είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει τσεκ ιν σε ξενοδοχείο μέσω εφαρμογής

-Το 58% τείνει να κάνει τσεκ ιν μέσω εφαρμογής και ψηφιακού κλειδιού

Όσον αφορά τη χρήση εφαρμογών ξενοδοχείου, η έρευνα έδειξε…

-Το 62% χρησιμοποιεί εφαρμογή για υπηρεσίες διαμονής συχνά (π.χ. Airbnb)

-Το 57% εφαρμογή για τις μεταφορές

-Το 47% για αεροπορικές υπηρεσίες

-Το 36% για υπηρεσίες ξενοδοχείου

Οι τεχνολογίες που αναζητούν περισσότερο οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία είναι…

-Το 53% προγράμματα πιστότητας

-Το 35% τσεκ ιν από τον επισκέπτη

-Το 10% κινητό του δωματίου

-Το 18% τάμπλετ δωματίου

Tornosnews.gr

Related posts