Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Μαΐ 2022
Auto-Moto

Ποιες είναι οι πρωτιές της Peugeot στη δύσκολη χρονιά που πέρασε

Η Peugeot έκλεισε το 2021 με σημαντικές εμπορικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν περαιτέρω την ηγετική της θέση στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Καταρχάς, διατήρησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.

Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα:

*          Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%

*          Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)

*          Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα  της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)

*          Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)

*          Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)

Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής της, αλλά και τη σημασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγγιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι ανταμείβουν τη μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστοσύνη τους.

Related posts